Natjecatelji Prvenstva Hrvatske na brdskim stazama za moderna i povijesna vozila ovog su vikenda odvozili svoju drugu stanicu. Po prvi puta u organizaciji AK Ogulin racinga, a treću uzastopnu godinu vožnji podno Kleka na dužoj stazi u odnosu na prve dvije godine, vikend je protekao zaista prevrtljivo i neizvjesno! Od 79 vozača na listi prijava, na startnoj listi prvog treninga u subotu ih se našlo 67, a ciljem zadnje vožnje u nedjelju prošlo ih je samo 57.
Organizator se, u suradnji s gradom Ogulinom i sponzorima, pobrinuo da vozači ovaj pakleno vruć vikend imaju idealan servisni prostor u hladu bivše vojarne Sveti Petar, odakle su u štićenim kolonama išli na startnu liniju u mjesto Puškarići, udaljeno kilometar od servisnog prostora.
Za tri sekunde bolje vrijeme Kirasića i “na krovu”
Dobru atmosferu iz servisnog parka u petak prekinulo je ozbiljno izlijetanje vozača iz susjedne BiH s domaćom licencom, Haruna Hadžića (Splitski auto klub) na prvom subotnjem treningu. Premda je na prvu izgledalo puno gore prema stanju automobila, Harun je prošao s lakšim ozljedama što je poruka, ali i opomena svim vozačima ovog predivnog i opasnog sporta – sigurnosna oprema glavu čuva. Generalka neslužbenog treninga pripala je Dejanu Dimitrijeviću, a prvog službenog Tomislavu Muhviću, što je obećavalo neizvjesne borbe.
Cijelu subotu obilježili su brojni kvarovi i izlijetanja. Prije starta drugog službenog treninga Saša Radola je popeo svoju Hondu na prikolicu – motor je rekao dosta. Vozači su već krenuli na start kada je uslijed još jednog ozbiljnog izlijetanja, onog Ivana Kirasića u atraktivnom VW Golfu 1, koji je na krovu uklizao kroz cilj, trening prekinut zbog veće količine goriva i ulja na stazi. Zanimljivo, Kirasić je i „na krovu“ postavio za tri sekunde bolje vrijeme nego na prvom treningu.
Muhvić bez utrke u nedjelju
U koloni povratnika sa starta smo vidjeli i Tomislava Muhvića, no nije se vratio zbog prekida. Tomislavov Mitsubishi je već u odlasku na trening pokazao probleme i, na žalost publike i svih pratitelja, Tomislav se vratio spremiti auto u kamion, što je značilo da u nedjelju ipak nećemo gledati sraz Dimitrijevića i Muhvića.
Odlična nedjelja i sjajne vožnje najboljih u Ogulinu
Nedjelja nas je tako dočekala sa smanjenom kolonom put starta, ali i strepnjom hoće li proći mirnije od prethodnog dana što se na sreću, unatoč osjetnoj nervozi, ipak dogodilo.
U prvoj nedjeljnoj vožnji, osim dva kvara (Ivan Batalić i Nenad Gržančić), nije bilo većih iznenađenja. Dejan Dimitrijević (Grupa 1) bio je uvjerljivo najbrži s punih 8 sekundi prednosti ispred drugoplasiranog domaćeg vozača Marka Pleše (Grupa 3) i 9 sekundi ispred trećeplasiranog Borisa Katića (Grupa 4).
Drugu vožnju su Dejan Dimitrijević (AK Fly with Kolman) i Marko Pleše (AK Ogulin racing) odvozili samouvjereno i bez grešaka te potvrdili prve dvije pozicije generalnog poretka. Dejan Dimitrijević time je nastavio svoj niz penjanja na najvišu stepenicu postolja.
Trećeplasirani iz prve vožnje, Boris Katić (AK Župa dubrovačka), odvozio je gotovo identično vrijeme kao u prvoj vožnji no to mu ipak nije bilo dovoljno da zadrži treće mjesto generalnog poretka, koje mu je pred nosom uzeo Sandro Jaketić, ubrzavši se dvije i pol sekunde u odnosu na prvu vožnju.
Veliki preokreti po grupama
Velike preokrete smo, osim u generalnom poretku, imali i po grupama. Nino Andrejević (AK Župa dubrovačka) odlično je iskoristio grešku Tamasa Tomcsanyia (AK Dubrovnik racing) i odnio pobjedu Grupe 2. Marko Pleše je uvjerljivo odnio „tricu“, a Sandro Jaketić „četvorku“. U grupi 5 Stipe Medić (AK Solin) je iskoristio situaciju i izvanrednim vožnjama uzeo najvišu stepenicu, dok je u Grupi 6 najbrži bio Sandi Peteh (AK Dubrovnik racing).
Kako će se odustajanja i kvarovi Ogulina odraziti na poretke prvenstva saznat ćemo već sljedećeg vikenda kada se brdska karavana seli na uvijek vruću Malačku. No, već sada je jedno sigurno – ove sezone baš ništa nije sigurno!
Rezultati:
Grupa 1: 1. Dejan Dimitrijević (AKK Fly with Kolman), 2. Maro Slade (AK Dubrovnik racing); Grupa 2: 1. Nino Andrejević (AK Župa dubrovačka), 2. Tamas Tomcsanyi (AK Dubrovnik racing), 3. Jordan Peter (AK Pelješac racing); Grupa 3: 1. Marko Pleše (AK Ogulin racing), 2. Marino Poropat (AK Dubrovnik racing), 3. Kristijan Marinić (AK Ogulin racing); Klasa 4A: 1. Sandro Jaketić (AK Vrbovsko racing), 2. Boris Katić (AK Župa dubrovačka), 3. Karlo Pelicar (AKOK Skok racing 1993); Klasa 4B: 1. Ante Alduk (AK Pelješac racing), 2. Maro Franić (AK Dubrovnik racing), 3. Ivica Dragošević (AK Split motorsport); Klasa 5A: 1. Stipe Medić (AK Solin), 2. Toni Ivanić (AK Opatija motorsport), 3. Renato Jaketič (AK Vrbovsko racing); Klasa 5B: 1. Igor Nikolaus (AK Ozalj), 2. Milan Tatalović (AK Dubrovnik racing), 3. Nino Jeličić (AK Skradin); Klasa 6A: 1. Sandi Peteh (AK Dubrovnik racing), 2. Marko Deak (AK Oroslavlje), 3. Deni Kmetović (AK Župa dubrovačka); Klasa 6B: 1. Ivan Grozdanić (AKK Rogoznica), 2. Borna Vlašić (AKK Sveta Nedelja), 3. Jure Mornar (AK Solin). Klasa E1 moto: 1. Filip Bilota (AK Trogir); Nacionalna klasa: 1. Marko Puljić (AK Dubrovnik racing), 2. Đivo Franić (AK Dubrovnik racing); BPPA KATEGORIJA A: 1. Ante Gaćina (AKK Rogoznica), 2. Leo Černi (AKK Potkoš), 3. Dino Baričevac (AKK Potkoš); BPPA KATEGORIJA B: 1. Armin Mujkanović (AKK Fly with Kolman), 2. Karlo Grabar (AK Opatija), 3. Damir Šabović (AKK Potkoš)
Tekst: Vesela Vrkić
Foto: Hill climb/No stint media, Tia Bakotić