Opet je to doba godine – Goodwood Festival brzine počinje ovaj tjedan. Godišnji automobilski događaj, koji vidi stotine vozila na tečaju Hillclimba od 1,17 kilometara, vraća se u ikoničnu kuću Goodwood u West Sussexu u svojoj 32. godini zaredom.
Ova godina izgleda kao da će biti još jedan doozy. Deseci proizvođača automobila planiraju debitirati nova vozila na travnjaku showa, dok se nekolicina drugih nada da će tijekom dugog vikenda oboriti rekorde na događaju Hillclimb.
Bit ćemo tamo da sve to osobno vidimo. U međuvremenu, evo brzog popisa svakog novog automobila koji ćete moći vidjeti kada Goodwood otvori svoja vrata počevši od četvrtka, 10. srpnja.
BMW koncept iskustva s vidom vožnje
Foto: BMW
Nakon debija na sajmu automobila u Šangaju, BMW će ovog vikenda pokrenuti svoje iskustvo vožnje u viziji uz brdo u Goodwoodu. Iako nema planova da se ovaj automobil stavi u produkciju, on služi kao jasna slika kako će nadolazeća serija “Neue Klasse” 3 izgledati kada sljedeće godine krene na put.
Funky Fascia i široko na stranu, najzanimljiviji dio iskustva u viziji je ono što BMW naziva “srce radosti”, centraliziranim računalnim sustavom odgovornim za kontrolu dinamičnih funkcija automobila poput kočenja, punjenja, regeneracije baterije i upravljanja.
Dash Slipstream

Foto: Dash Bespoke
Dash, trkačka tvrtka sa sjedištem u Velikoj Britaniji, koja postoji od sredine 2000-ih, upravo je lansirala novi spinoff usredotočen na sportske automobile koji se kreću na putu. Umjesto da debitira samo jedno vozilo, ova će vas tvrtka sagraditi vlastiti superautomobil, u osnovi iz temelja. I umjesto da naplati milijune za šasiju, tvrtka će svoje nove kreacije temeljiti na svojoj monokok arhitekturi od karbonskih vlakana, kodenasnom TR01.
TR01 djeluje s bilo čim, od baterija do prirodno aspiriranog V-8 s ručnim mjenjačem. Koristi izgled srednjeg motora uparen s ovjesom s dvostrukom kobonom s unutarnjim oprugama i prigušivačima. Prvi automobil koji se temelji na TR01, Slipstream, pokazat će svoje lice u Goodwoodu.
Honda Civic Type R Ultimate

Foto: Honda
Honda je ubila građanski tip R u Europi zbog strožih propisa o emisijama, ali vrući otvor dobiva odgovarajući sendff s Type R Ultimate Edition. Dobiva mnoštvo kozmetičkih modova, uključujući krilo ugljičnih vlakana, crni krov i neke crvene pruge na haubici i vratima. Iznutra ćete pronaći još više obloga od ugljičnih vlakana, zajedno s prostircima crvenih pod -pod.
Stvari su netaknute ispod haube, iako se ne žalimo. Turbopunjeni 2,0-litreni inline-čet proizvodi zdravih 324 konjske snage i okretnog momenta od 310 funti, šaljući napajanje na prednje kotače putem jednog od najboljih šesterostupanjskih priručnika u prodaji danas. Honda nije rekla koliko će biti izgrađeno Ultimate Edition, iako sumnjamo da neće biti mnogo.
Honda Super House

Foto: Honda
Posebna tipa R nije jedina stvar koju Honda donosi u Goodwood ove godine. Proizvođač automobila također će debitirati novi koncept pod nazivom Super EV. To je maleni hatchback A-segment koji bi mogao biti nasljednik Hondinog jako voljenog E hatchback-a koji se prodaje u Europi.
Pojedinosti o Super EV-u su vitke, iako sudeći po njegovim registarskim tablicama i bočnim ogledalima u punoj veličini, izgledaju prilično spremno za proizvodnju. Postoje značajni blatobrani i veliki, široki branik koji se skriva pod tom kamuflažom, što sugerira neku sportsku sposobnost. Za nas, Super EV izgleda najviše povezano s Honda N-One, hatchbackom slične veličine koji se trenutno prodaje u Japanu. Dakle, moguće je da bi ovaj automobil mogao biti njegova zamjena.
Hyundai Ioniq 6 N

Foto: Hyundai
Hyundai Ioniq 6 N jedan je od najočekivanijih EV -a 2025. godine. A budući da je zadirkivao još 2022. godine, također je davno kasno. Teasers i špijunske fotografije sugeriraju široke blatobrane, agresivniju fasciju i veliko krilo za bolju aerodinamiku.
Hyundai još uvijek nije otkrio specifikacije, iako očekujemo da će Ioniq 6 N dijeliti pogonski sklop sa svojim crossover bratom, Ioniq 5 N. To znači do 641 konjske snage i 545 funti-noge okretnog momenta iz dva električna motora-jedan sprijeda, a straga. Manja veličina 6 znači da bi trebala biti lakša, što izjednačava s vremenom od 0-60 u niskom rasponu od tri sekunde.
Land Rover Range Rover Sport SV Black Edition

Foto: Land Rover
Blacked-Out Trim je sve veći trend u industriji, a Land Rover u potpunosti koristi svoj najnoviji model, Range Rover Sport SV Black. Kao što ime sugerira, gotovo svaka površina, iznutra i izvana, prekrivena je crnom oblogom, od 23-inčnih alu felga do gigantskih kočnica. Koža, logotipi, pa čak i orašasti plodovi su zatamnjeni.
Srećom, ništa se ne mijenja ispod haube. Kao i uobičajeni RR Sport SV, Black dobiva BMW-ov dvostruki-turbo 4,4-litarski V-8 s blagom hibridnom pomoći, gurajući ukupno 626 konjskih snaga i 553 kilograma momenta. To je dovoljno za vrijeme 0-62 od samo 3,6 sekundi i najveću brzinu od 180 milja na sat.
Lanzante 95-59

Foto: Lanzante
UK -ov proizvođač automobila Lanzante ima puno povijesti s McLaren F1. To je tim koji je ubacio F1 GTR na 24 sata Le Mansa 1995. godine, uzevši ukupnu pobjedu. Sada, kako bi odao počast toj pobjedi, gradi vlastiti F1 nadahnut supercar.
Automobil, kodno imenovani projekt 95-59, temeljit će se na McLarenu i koristiti konfiguraciju s tri sjedala. Iako ga Lanzante nije potvrdio, sumnjamo da će to znači da će se temeljiti na Speedtail-u, McLaren-ovog jedinog modernog trosjeda. Tvrtka kaže da će automobil ciljati omjer snage i težine od 700 konjskih snaga po tonu, ali je prestao otkrivati kakav bismo pogonski sklop trebali očekivati. Ako smo morali pogoditi, to će vjerojatno biti modificirana verzija Speedtail’s Twin-Turbo V-8.