Opel dokazuje da SUV-ovi mogu biti jednako dobra baza za okupljanje kao i njihovi kolege iz hatchback-a.
- Rally Opel Mokka GSE izgrađen je tako da ispuni nove propise FIA -e Eraly5.
- Automobil s rally -om može se pohvaliti karakterističnom livrejom, krovom, novim kotačima i odbojnicima.
- Uslijedit će cestovni Mokka GSE Performance EV kasnije ove godine.
Opel je svom GSE performansama za električna vozila dao svježe ažuriranje, a prije nego što prvi proizvodni model udari u ulice, već su izvadili automobil. Nazvan Mokka GSE Rally, to je robusnija verzija kompaktnog SUV-a usmjerena na performanse, koja sadrži električni pogon i apartman nadogradnje šasije.
Vizualno, Mokka spremna za miting ističe se s posebnom livrejom s crnom, sivom i žutom grafikom. Kotrlja se na velikim alu felgama sa žutim kočionim čeljustima, a sportski prednji i stražnji odbojnici, zajedno s unosom montiranim na krov, razdvajaju ga od standardnog Mokka Electric-a.
Više: Novi Peugeot 208 Racing ostavlja nas molimo za rallye koji zapravo možemo kupiti
Neke od ovih značajki, poput agresivnijeg kompleta za tijelo, vjerojatno će se prenijeti na cestovni Opel Mokka GSE. Očekuje se da će ova verzija Electric SUV-a debitirati krajem 2025. godine, vjerojatno dijeleći specifikacije s Abarth 600E i Alfa Romeo Junior Veloce.
Povratak na automobil, kompatibilan je s FIA-inim novim propisima Eraly5 i na kraju će zamijeniti Opel Corsa Electric Rally koji postoji od 2019. godine. SUV je opremljen jednim električnim motorom koji isporučuje 278 KS (207 kW / 280 PS) i 345 Nm (255 lb-ft) momenta. Snaga se prenosi na prednje kotače putem višestruke ploče s ograničenim klizanjem i trkačkog mjenjača.
Baterija od 54 kWh prenosi se iz Mokka Electric-a, ali dobiva dodatnu zaštitu posebnom enkapsulacijom i podložnom stražom. Nadogradnje šasije uključuju ovjes mitinga iz Bilsteina, s ojačanim McPhersonovim nosačima sprijeda i modificiranim oprugama i prigušivačima na krutoj stražnjoj osovini. Uz to, uklonjeni su ABS, ESP i sustavi za kontrolu vuče, što vozačima daje punu slobodu da Mokku gurnu do svojih granica na raznim terenima.
VIŠE: Lancia se vraća na okupljanje s Ypsilon Rally 4 HF
Unutrašnjost rally automobila je uklonjena, a sadrži kavez za rolanje certificiranu FIA, kao i par sjedala s kantima sa kabelskim kabinama od šest točaka. Radi sigurnosti, sustav od 400 volti automatski će se isključiti u slučaju sudara, dok sustav za gašenje požara ima električno neprovodno sredstvo za gašenje.
Opel planira ponuditi miting Mokka GSE privatnim kupcima i timovima počevši od sezone mitinga 2026., ali prije toga dobit ćete priliku vidjeti prototip u akciji na Ele Rally Eindhovenu u Nizozemskoj, postavljen za 23. do 24. svibnja. Ovaj je događaj dio ADAC Opel Electric Rally Cup-a, u kojem će biti Corsa Rally Electric, još jedan na elektrificiranim kandidatom.