Berlinska Utrka: Rowlandova Neprilika i Evansova Pobjeda
Oliver Rowland propustio je svoju priliku za osvajanje naslova prvenstva vozača Formule E za sezonu 2024-25 tijekom prvog dijela berlinskog vikenda. U kišnim uvjetima, Rowland je doživio nesreću koja ga je udaljila od utrke, dok je njegov glavni suparnik, Pascal Wehrlein, zabilježio pobjedu, završivši iza Mitcha Evansa.
Incident u Utrci
U kratko vrijeme nakon ponovnog pokretanja sigurnosnog automobila, Rowland je, pokušavajući iskoristiti svoj drugi način napada, napravio manevar prema unutrašnjosti Stoffela Vandoornea na složenom skretanju 6-7. Nažalost, incident se dogodio kada je došlo do kontakta s vozačem Maseratija, ostavljajući Rowlanda s slomljenom suspenzijom prednje lijeve strane i isključio ga iz utrke.
Vođa prvenstva, Rowland, dramatično je komentirao situaciju, pitajući se što radi njegov kolega Felipe drugovič, rezervni vozač Aston Martina, koji je stajao za NYCK de Vries u Mahindri. No, ponovljeni snimci nisu potvrdili tu teoriju, već su definirali incident kao nepredviđenu situaciju koja je isključila Rowlanda iz utrke.
Utjecaj na Prvenstvo
Ova situacija uzela je svoj danak Rowlandovom nastupu, ostavljajući ga s samo jednim osvojenim bodom u posljednje tri utrke. Iako je došao u Berlin s respektabilnom prednošću od 50 bodova, sada se suočava s izazovom očuvanja vodeće pozicije dok su tri utrke preostale do kraja sezone.
U međuvremenu, Wehrlein je, nakon što je vodio utrku, potvrdio svoje mjesto na vrhu poretka. Njegov snažan nastup uključivao je utakmicu za najbrži krug, a završio manje od pola sekunde iza Mitcha Evansa, koji je triumfalno osvojio utrku.
Pobjednički Performans Mitcha Evansa
Mitch Evans iz Jaguar Racinga odvezao je izvanrednu utrku, zadržavši se na vrhu nakon što je preuzeo vodstvo iz rane faze. Njegova sposobnost da dosljedno zadrži prednost dala mu je petu pobjedu u njegovoj karijeri u Formuli E, a završio je s značajnom prednošću ispred drugih takmaca.
Ključni trenutci Evansovog nastupa uključivali su podršku od kolege iz tima, Sergia Sette Camare, koji je olakšao Evansovo ponavljanje načina napada, omogućivši mu da zadrži vodstvo tijekom ključnih dijelova utrke.
Pojedinci i Timovi pod Pritiskom
Porsche je također bio u igri za postolje, ali je Antonio Felix da Costa završio na 10. mjestu nakon kazne zbog kontakta s Jakeom Hughesom. Ova kazna ukrala je mogućnost da Porsche zadrži dva mjesta na pobjedničkom postolju nakon što je da Costa napravio agresivnu strategiju tijekom utrke.
Edoardo Mortara iz tima Mahindra preuzeo je priliku i završio na trećem mjestu, dok je Nick Cassidy iz McLarena dosegao peto mjesto nakon što je vodio napad iz 21. pozicije na startu.
Dinamična Strategija
Maximilian Guenther bio je glavni igrač tijekom rane faze utrke, ali je završio na šesto mjesto nakon što je izgubio poziciju nakon ponovnog pokretanja sigurnosnog automobila. S druge strane, Dan Ticktum iskoristio je da implementira svoju agresivnu strategiju s dodatnim načelima napada, što mu je omogućilo da održava konkurentan ritam do kraja utrke.
Sebastien Buemi, koji se suočio s kaznom od 10 sekundi, iskoristio je situaciju sigurnosnog automobila da se probije do sedmog mjesta, dok su Nico Muller iz Andretti i Dan Ticktum usput zajedno formirali grupu koja je pokušavala držati korak s vodećima.
U ovoj dinamičnoj otuđenoj utrci, strategija, brzina i trenutak odlučivanja bili su presudni faktori koji su oblikovali krajnji ishod.