Porsche 911 Turbo S Touring: U susret tišini i performansama
Ako ste bend, onda turneja znači da ste na putu, svirate nastupe i privlačite pozornost. Kod Porscha, termin “Touring” odnosi se na jedan od najsnažnijih i najoštrijih modela 911, ali s manje buke i bljeska. Ova usporedba s glazbenim svijetom može biti zanimljiva, jer solo projekti bendova variraju od velikih uspjeha do promašaja. Kao i Phil Collins sa svojim solo uspjesima, Porsche želi pokazati da je može svoj “Touring” projekt učiniti uspješnim.
Porscheov Touring: Veliki hit na tržištu
Porsche je prvi put predstavio model 911 GT3 Touring 2021. godine, odstranivši masivno stražnje krilo kako bi stvorio automobil koji je nesumnjivo bio manje upadljiv, ali ipak impresivan. Ova verzija je bila odgovor na želje kupaca koji ne žele uvijek očite performanse i snagu. Njihov Touring paket je bio više usmjeren na vožnju po cestama i nudeći opcije poput laganih magnezijskih kotača i krova od ugljika, u osnovi pružajući kupcima priliku da voze vrlo sposobne automobile bez viška pozornosti.
Novi prolaz u Touring liniji: Turbo S model
U najnovijim špijunskim fotografijama, vidimo da Porsche razvija novo vozilo koje se čini da će biti Turbo Touring. Za razliku od ranijih modela koji su se temeljili na brutalnim GT3 verzijama, ovaj se čini usmjerenim na pružanje moćnije, ali suptilnije vožnje.
CarBuzz/ValnetDijelovi koji čine Touring posebnim
Ono što razlikuje ovaj model od ostalih su nedostaci koji su prilagođeni kako bi se postigla suptilnost. Masivni otvori za ventilaciju stražnjih blatobrana, tipični za Turbo modele, su prisutni, no prekriveni su kako bi se zadržala misterioznost automobila. Ispod površine, teško je ne primijetiti da se radi o Turbo automobilu, a to je jasno vidljivo i iz drugih dizajnerskih odluka.
CarBuzz/ValnetStražnje krilo ovog prototipa je produženo, ali se razlikuje od fiksnog krila koje nudi Turbo S. Umjesto toga, ovo krilo će se prilagođavati prema potrebama vozača. Mekši ovjes će obezbijediti udobniju vožnju, uz smanjenje buke od ispušnog sustava, što je bitna privlačnost za potencijalne kupce koji ne žele uvijek visoke performanse njihova automobila.
Koja je publika za Turbo Touring?
Koliko god mehanika i performanse bile atraktivne, mnogi kupci žele više od 701 konjske snage koje nudi Turbo S. Osim toga, ne žele svi iznimno oštar osjećaj vožnje i velika krila. Ovaj Touring model može pružiti sofisticiranost i snagu bez agresivnog izgleda i doživljaja koje nudi standardni Turbo S, što je ključ za osvajanje šireg kruga kupaca.
CarBuzz/ValnetU konačnici, Porsche se oslanja na svoje dugogodišnje iskustvo u stvaranju automobila koji nisu samo brzi, već i primamljivi za svakodnevnu upotrebu. Model Turbo Touring pokazuje kako se potencijalni kupci mogu zadovoljiti snagom bez potrebe za upadljivim detaljima i vizualnim štimungom. Ovaj model mogao bi se pokazati kao zlatna sredina između performansi i udobnosti, osvajajući nove zaljubljenike u Porsche.

















