D-Sport Racing Team natječe se u skupovima širom Japana u posebno pripremljenom Daihatsu Rockyju (Perodua Ativa)!
(Slika: sat automobila)
Da, ono što vidite ovdje ljudi je učinkovito Perodua Ativa ili točnije, njegov Daihatsu Rocky Twin, koji je izgrađen za rally utrke!
Rally Car prikazan ovdje je stvaranje Daihatsuovog moto sporta i odjeljenja za podešavanje pod nazivom D-Sport Racing Team. Dok je tim poznat po svojim trkačkim naporima koristeći sportski Daihatsu Copen na-Klass Sports Coupe, ovaj Rocky Rally automobil predstavlja njihov najnoviji dodatak na trkačkoj sceni.
D-Sport Racing Team natječe se s Rockyjem u Open-E kategoriji serije TGR Rally Challenge 2023.
(Slika: sat automobila)
D-Sport Racing Team, s Daihatsu Rocky Rally Rackerom, sudjeluje u Open-E kategoriji serije Rally Challenge 2023. Ova serija je sankcionirana od strane Toyota Gazoo Racing (TGR) i predstavlja ozbiljno rally prvenstvo na japanskoj razini.
Pravila za ovu klasu propisuju da automobili ne smiju imati modifikacije performansi motora. Ova činjenica znači da se Daihatsu Rocky, poznat i kao Ativa, natječe s tvornički postavljenim motorom od 1,0-litara 1KR-VE 3-CYL TURBO, koji isporučuje skromnih 98 KS i 140 Nm.
1,0-litreni 1KR-VE 3-cilindrični turbo ostaju zalihe i nemodificirani, tako da i dalje iznosi samo 98 KS i 140 Nm.
(Slika: sat automobila)
Ova rally pripremljena verzija Rockyja temelji se na varijanti modela X razreda, koja dolazi s opremom
Neobavezno postavljanje pogona na sve kotače (AWD). (Slika: Automatski sat)
Daihatsu Rocky Rally automobil temelji se na varijanti modela X razreda koja dolazi s opcijom pogona na sve kotače (AWD), što mu pruža prednost na zahtjevnim rally stazama. Što se tiče mjenjača, D-CVT automatski mjenjač je također ostao zaliha.
S obzirom na propise, postoje i ključne modifikacije koje se moraju poštovati. Sigurnost natjecatelja je prioritet, pa su u automobil dodani kavez s punim valjama i trkačka sjedala s 6-točkastim sigurnosnim pojasom.
Dodani su kavez s punim valjama, sjedala s punim trkačkim kantama, kao i trkački pojasevi od 6 točaka, što je diktirano propisima o sigurnosti natjecanja. (Slika: sat automobila)
Također je prilagođen za konkurenciju je ovaj podaci. (Slika: sat automobila)
Jedna od istaknutih modifikacija odnosi se na ovjes. D-Sport Racing Team otkrio je svoj D-Sport X-SPEC Springs, koji povećava visinu vožnje Rockyja između 15 i 20 mm u odnosu na tvorničke postavke.
Zahvaljujući tom povećanju, Rocky može ugostiti 15-inčne rally kotače obučene u Advan A036 gume, što dodatno poboljšava performanse na stazi. Dodani su i aluminijski štitnici ispod prednjeg odbojnika za dodatnu zaštitu.
Advan A036 Rally Gume (lijevo) plus D-Sport X-SPEC sprinteri (desno) ključni su dijelovi koji omogućuju ovom Rockyju da se utrkuje na rally-u, posebno onih koji podiže visinu vožnje do 15 do 20 mm. (Slika: sat automobila)
U skladu, ovaj rally pripremljen Rocky Roll na 15-inčnim Oz trkačkim kotačima. (Slika: sat automobila)
Daihatsu Rocky Rally ističe se kao jedan od zanimljivijih automobila u rally natjecanjima. To je jedini crossover SUV koji sudjeluje u ovom segmentu, konkurirajući drugim sportski orijentiranim automobilima poput Toyota GT86 Coupe i Daihatsu Copen na-Class Roadster.
D-Sport Racing Team koji je prolazio kroz pozornicu mitinga sa svojim rally trkom Rocky. (Slika: D-Sport Facebook)
Daihatsu Rocky (i Perodua Ativa) možda se čini neočekivanim izborom za rally, ali D-Sport Racing Team pokazuje sportsku stranu Rocky/Ative, koja je inače slabo poznata.
Važno je napomenuti da Daihatsu ima bogatu povijest u rally natjecanjima. Primjerice, marke su se 1993. godine plasirale na peto mjesto u prestižnom safari rallyju, iza legendarnih automobila poput ST185 Toyota Celica Turbo.

Ne tako davno, Perodua je bila dominantna sila u malezijskom rally prvenstvu.
(Slika: p2rally.blogspot.com)


Perodua je dominirala s posebno izgrađenim rally automobilima na temelju svojih proizvodnih modela poput Kancil, Kelisa (lijevo), Viva, kao i Myvi (desno).
(Slika: p2rally.blogspot.com)
Povijest Perodua u rally natjecanjima pokazuje njihovu posvećenost motorsportu. Tijekom svoje najuspješnije ere, Perodua je imala timove koji su dominirali Malezijskim rally prvenstvom, koristeći svoje modele Kancil, Kelisa, Viva i Myvi.
S obzirom na to, D-Sport Racing Team i dio Daihatsu mogu biti prvaci u obnovi tradicije motorsporta, pokazujući da crossover SUV kao što je Rocky ili Ativa može biti dostojan natjecatelj na snažnoj rally sceni.