Pedro Acosta: Neuspjeh u Njemačkoj i poziv na akciju za KTM
Pedro Acosta pretrpio je drugu mirovinu u sezoni MotoGP 2025. godine dok se srušio u ranim fazama njemačkog Grand Prixa.
Zvijezda KTM-a bila je na putu do pristojnog rezultata u Sachsenringu, nakon što je stigla do Q2 i završila deveto mjesto u sprintu dan prije. Iako se činilo da je Acosta spreman za natjecanje na visokoj razini, njegova je utrka završila na izuzetno frustrirajući način. U razgovoru je priznao kako je bio uvjeren da bi mogao završiti na postolju, no umjesto toga, završio je u padu.
Tijekom utrke
Acosta je trčao na petom mjestu prije no što je doživio dva pada s RC16. U samo nekoliko sekundi njegova sudbina spojena je s nesrećama Miguel Oliveira i Lorenza Savadorija, koji su se također srušili na različitim dijelovima staze. Utrka je bila obilježena dodatnim udarcima, a Acosta je svoje frustracije izrazio nakon što je samo 10 jahača prethodno završilo utrku, što je dodatno naglasilo opasnosti Sachsenringa.
Pos | Jahač | Momčad | Vrijeme/razlika |
1 | Marc Marquez | Ducati Lenovo (gp25) | |
2 | Alex Marquez | BK8 Gresini Ducati (GP24) | +6.380s |
3 | Francesco Bagnaia | Ducati Lenovo (gp25) | +7.080s |
4 | Fabio Quartararo | Yamaha Monster (YZR-M1) | +18.738s |
5 | Fermin Aldeguer | BK8 Gresini Ducati (gp24)* | +18.916s |
6 | Luca Marini | Honda HRC Castrol (RC213V) | +24.743s |
7 | Brad Binder | Red Bull KTM (RC16) | +24.820s |
8 | Jack Miller | Pramac Yamaha (YZR-M1) | +25.757s |
9 | Raúl Fernández | Trackhouse Aprilia (RS-GP25) | +25.859s |
10 | Alex Rins | Yamaha Monster (YZR-M1) | +39.419s |
Poziv za nadogradnje
Acosta ne gubi vrijeme u izražavanju svojih briga prema KTM-u. Nakon nesreće, njegovi zahtjevi za hitnim nadogradnjama na RC16 postali su sve glasniji. U razgovoru s Motosanom, jasno je istaknuo važnost dolaska novih poboljšanja prije testa Misanon u rujnu, naglašavajući kako “vrijeme otkucava”.
Na pitanje očekuje li nadogradnje, Acosta je bio jasan: “Da, i oni moraju stići prije testa Misano. Ako ne, plaćamo. Već sam uvjeren u jednom smjeru i mislim da je i tvornica.” Njegova zahtjevna narav i očekivanja od tima ukazuju na njegovu ambiciju i frustraciju s trenutnom situacijom.
Frustracije i glasine
Acostaova frustracija dodatno je pojačana glasinama o njegovoj potencijalnoj budućnosti s VR46 timom Valentina Rossija. Dok su spekulacije sve jače, Acosta pokušava zadržati fokus, ali i on sam ne može pobjeći od razmišljanja o mogućim promjenama. Njegov ugovor s KTM-om traje do 2026., no nagađanja o “rupi” u ugovoru i mogućem prelasku na novi tim već su započela.
Pablo Nieto iz VR46 izjavio je da su otvoreni za sve mogućnosti, dok Rossi ističe da bi tim mogao pričekati do 2027. godine da Acosta postane slobodan agent. Iako se njegov trenutni timski kolega, Maverick Vinales, pokušava uvjeriti da ostane u KTM-u, Acosta mora donijeti odluku koja će oblikovati njegovu karijeru i budućnost u MotoGP-u.
Možda je najviše zabrinjavajuće za Acostu to što se čini da će sezona 2025. nastavite donositi izazove za njegov tim i njega osobno. Njegov fokus na dostizanje postolja možda će se morati uskladiti s stvarnošću trenutnog stanja KTM-a, što bi moglo utjecati na njegov nastup u ostatku sezone.