Prodavači su vrlo važna tema u MotoGP -u, a ovaj put je Aprilia koja je u središtu rasprava. Unatoč pobjedi ove sezone, prosječni rezultati Raula Fernandeza, izostanak Ai Ogure i poznatog Jorgea Martina File-a vodili su tvrtku sa sjedištem u Noaleu kako bi se pronašlo samo nekoliko bodova iza kategorije D, one koja uživa najveće prednosti u MotoGP-u. Trenutno je Ducati klasificiran A, KTM i Aprilia C, te Yamaha i Honda D. u Brnonu, sve bi se moglo promijeniti.
Sustav je prilično jednostavan: rangiranje se izračunava na temelju postotka bodova postignutih u određenom razdoblju. Srednja sezona, koncesije se mogu izmijeniti na temelju rezultata marki u prošloj godini. Ova Grno Grand Prix može sve promijeniti za Aprilia. Dakako, Talijani su drugi u poretku konstruktora, ali mogli bi biti prebačeni u Kategorija D ako ne uspiju postići 10 bodova na Češkoj Grand Prixu.
Možete li vjerovati ??? 🤯
BEZ se također srušio s 2. 💥#Germangp
🇩🇪 pic.twitter.com/htmpjppp1kz– MotoGP @ 🏁 (@MoTogp)
13. srpnja 2025
Iako se ovo može činiti anegdotskim, ulozi su neizmjerni: u kategoriji D moguće je slobodno raditi na motoru, imati koristi od više testova, divljih karata… dok je u C, Mlin je smrznut do kraja sezone 2026! Ovaj glavni rok dolazi u odlučujućem trenutku za Aprilia, budući da se očekuje povratak svjetskog prvaka MotoGP 2024, Jorgea Martina, na natjecanje.
Na pitanje o ovoj situaciji, Massimo Rivola nije se ustručavao. «Zapravo nas nije briga. Trenutno se ne fokusiramo na to. Pokušavamo biti što učinkovitiji. Nećemo pokušavati ciljati na rang D i mislim da ćemo ostati tamo gdje jesmo.“ Ustvrdio je.
Što mislite o ovoj regulaciji? A iznad svega, mislite li da bi Aprilia mogla postići manje od 10 bodova u sljedećem Grand Prixu? Recite nam u komentarima!