Mazda je prošle godine iznenadila automobilsku zajednicu uvodeći pod-marke Mazda Spirit Racing (MSR), kao homage poznatoj Mazdaspeed liniji. U početku, predstavljeni su dva modela: koncept RS i koncept 3 trkača, koji su zapravo odvedene verzije popularnih MX-5 Miata i Mazda3 hatchback. Međutim, ovogodišnji Tokyo Auto Salon otkrio je trećeg člana MSR porodice: Mazda CX-60, koji donosi novu dimenziju sportskog duha unutar SUV segmenta.
Novi pristup SUV segmentu
MSR CX-60 temelji se na standardnom CX-60, kompaktnom crossoveru koji je trenutno dostupan na tržištima izvan SAD-a. Ovo je prva Mazda koja koristi novu platformu, koju dijeli s modelima CX-70 i CX-90 koji su dostupni u Americi. CX-60 se smješta između CX-70 i CX-50, s naglaskom na svoje performanse i inovacije u dizajnu. S obzirom na njegovu elektranu, CX-60 je prilagođen potrebama vozača koji traže kombinaciju snage, efikasnosti i udobnosti.
Dizajniran za utrke
Na ovogodišnjem Tokyo Auto Salonu, MSR CX-60 prikazan je uz ultra ograničenu, moćniju verziju Miate. Ovaj model nadograđuje performanse standardnog CX-60 s karakteristikama koje ga čine idealnim za natjecanje. Međutim, ono što ga čini posebnim je njegov fizikalni izgled, koji uključuje impresivan stražnji spojler i ventilator krova, kao i distinctive MSR oznake koje ga čine prikladnim za trkaće staze.
Unikatni interijeri
Kada je riječ o unutrašnjosti, MSR CX-60 ne štedi na kvaliteti. Glavna tema kabine je Alcantara, koja obavija nadzornu ploču, središnju konzolu i upravljač. Kako bi osigurali maksimalnu sigurnost putnika tijekom vožnje s visokim intenzitetom, vozilo je opremljeno kavezom za rolanje i punim sjedalima za kante. Ova oprema pomaže održati vozača i putnike na mjestu tijekom dinamičnih vožnji na stazi.
Motor i performanse
Što se tiče motora, Mazda se nije odlučila za promjene. MSR CX-60 pokreće E-SKYACTIV-D, 3,3-litreni dizelski motor s turbo-šest, sposoban proizvesti do 251 konjske snage i 406 lb-ft okretnog momenta. Bez obzira na to, prednji dvostruki ovjes i stražnji višelinijski ovjes ostaju netaknuti, omogućujući ravnotežu između sportskih performansi i udobnosti vožnje. Crni kotači izrađeni su u dimenzijama od 20 inča i opremljeni su kvalitetnim Pirelli P Zero gumama, što dodatno osigurava optimalnu prionljivost.
Budućnost MSR linije
Unatoč svim pohvalama i uzbuđenju oko MSR CX-60, Mazda još uvijek nije otkrila hoće li ovaj model biti u serijskoj proizvodnji ili će pridonijeti natjecateljskim aktivnostima. Jedno je sigurno – ovaj model ostaje nedostupna zlatna jabuka za mnoge Mazdine obožavatelje u SAD-u. Postavlja se pitanje hoće li MSR verzija CX-70 biti sljedeća na redu? Još ćemo pričekati i vidjeti, ali uz Mazda-ine planove o jačem sportskom fokusu, možemo očekivati nove i zanimljive kreacije u bliskoj budućnosti.