Lancia se vraća u WRC: Nova vozačka postava i ambicije
Lancia, legendarna marka koja je obilježila povijest svjetskog relija, najavila je svoje uzbudljivo vraćanje u Svjetsko prvenstvo u reliju (WRC) s novim vozačima i autom. Očekivano uzbuđenje među fanovima raste s dolaskom 2026. godine, kada će Lancia ponovno zasući rukave u WRC2 prvenstvu.
Vozačka postava
Marka iz Italije odabrala je Yohana Rossela i Nikolaya Gryazina kao svoje vodeće vozače za nadolazeću sezonu. Rossel, poznat po svojoj sposobnosti da stvara rezultate, ove godine je završio drugoplasirani u borbi za naslov, a njegova dosadašnja karijera obuhvaća brojne uspjehe, uključujući osam pobjeda u WRC2. Njegov suigrač, Gryazin, također ima impresivnu povijest, završivši na trećem mjestu u WRC2 prvenstvu u prethodne dvije sezone. Njihova stručnost prednjači Lanci u ambicijama za visoke rezultate.
Nova Lancia Ypsilon HF Integrale Rally2
Oba vozača natjecat će se u potpuno novom modelu, Lancia Ypsilon HF Integrale Rally2, koji je razvijen u suradnji s PH Sport. Ovaj automobil zamjenjuje dosadašnji Citroen C3 Rally2, čime Lancia započinje novo poglavlje u svojoj relijaškoj priči. Očekuje se da će Ypsilon pružiti visoke performanse i pouzdanost, što je ključ za uspjeh na tako zahtjevnom polju kao što je WRC.
Ambicije i ciljevi
Uprava Lancie postavila je visoke ciljeve s jasnom namjerom da izazovu vodeće igre u WRC2, poput Škode, Toyote i Forda. Ambicije marke su jasne: cilj je osvojiti WRC2 naslov već u prvoj sezoni s Ypsilonom. Rossel i Gryazin donose sa sobom bogato iskustvo i ambiciju da Lanci vrate slavu koju je imala nekada.
Povijest i naslijeđe
“Otkrivajući Lancijin pedigre”, ističe Rossel, “shvaćate da je to marka koja izaziva poštovanje.” Lancia je poznata po svojim uspjesima i povijesnim vozačima, uključujući Mikija Biasiona, dvostrukog prvaka iz 1988. i 1989. godine. Rossel prepoznaje priliku koju Lancia nudi i vidi ovo kao ključni trenutak u svojoj karijeri. Njegov entuzijazam za novi izazov i želja za pobjedom jačaju timsku dinamiku.
Inspiracija i motivacija vozača
Gryazin također dijeli entuzijazam, rekavši: “Lancia ima legendarnu povijest u reliju i ogromna mi je čast biti dio ove priče.” Njegova motivacija za uspjehom odražava se u njegovoj želji da zajedno s timom postigne velike ciljeve. Oba vozača nisu samo usmjerena na vlastite ambicije, već i na obnovu naslijeđa Lancia Corse HF.
Planovi za natjecanje
Lancia planira sudjelovati u najmanje osam WRC natjecanja tijekom 2026. godine, a njihov program započinje na sezoni otvaranja sljedećeg mjeseca u Monte Carlu. Ovu priliku vide kao prvu stepenicu na putu prema povratku na vrh.
Zaključak
Vraćanje Lancie u WRC uzbuđenje je za fanove diljem svijeta. S iskusnom vozačkom postavom, novim vozilom i ambicijama koje su postavljene visoko, Lancia je postavila temelje za potencijalno uspješnu sezonu. Očekujemo da će nas Lancia oduševiti još jednom i pokazati zašto je bila jedna od najcjenjenijih marki u povijesti svjetskog relija.

















