Tu je uzbudljiv novi dodatak ikoničnim asortimanom šetača, a jedan foodie koji ih je uzorkovao već tvrdi da su čak i bolji od originalnog okusa sira
Novi okus snacka Quavers, koji je poznat po svojoj hrskavoj teksturi, nedavno je lansiran na oduševljenje mnogih ljubitelja grickalica. Ovaj popularni brend, koji je započeo kao samo sirasti okus, sada donosi bogatstvo novih varijacija koje su izazvale pažnju potrošača.
Jedan od najnovijih dodataka asortimanu je okus Crveni Leicester, a prvi korisnici već su iskusili njegovu jedinstvenu aromu. Libby May Fitzpatrick, strastvena obožavateljica Quaversa, snimila je svoju reakciju na TikToku i podijelila oduševljenje zbog novog okusa. “Tako dobro mirišu”, rekla je i otkrila da je proizvod pronašla u lokalnoj trgovini Heron.
Libby May posebno je istaknula da su Quaversi s Crvenim Leicesterom bolji od klasične verzije. “Oni su tako sirasti. Oprosti žutima, Red Leicester je preuzeo!”, izjavila je. Osim toga, pohvalila je i nisku kalorijsku vrijednost – лишь 84 kalorije po paketu – što ih čini idealnim izborom za užinu.
Kako bi potvrdila svoje riječi, Libby May je svim ljubiteljima hrskavih užina savjetovala da ih isprobaju: “Obavezno ih pokrenite”, poručila je. Razlog više za uzbuđenje predstavlja i povoljan novac – 1,35 funti po paketu i 1,99 funti za paket od šest, što ih čini dostupnima široj publici.
Na društvenim mrežama, posebno na TikToku, korisnici su reagirali pozitivno. “Obožavam Red Leicester, moram paziti na ovo!”, napisala je jedna osoba, dok su drugi također pokazali interes. “Kladim se da imaju ukusan okus, mmmm, moram ih probati”, istaknula je jedna komentatorica.
Quavers je prvi put predstavljen u Velikoj Britaniji 1968. godine, a od tada su prošli kroz razne uspone i padove. Iako su neki okusi vremenom nestali, uključujući popularne kombinacije poput soli i octa ili slanine, novi Red Leicester okus obećava da će osvježiti ovaj poznati brand.
Tijekom godina, Quavers se suočavao s različitim takmičenjima i inovacijama unutar industrije snackova. Prošle godine, Walkers je pokrenuo promociju novih okusa, a Red Leicester je samo jedan od noviteta koji oduzima dah ljubiteljima snackova. Kako potrošači reagiraju na ovakve novitete, samo vrijeme može pokazati. U međuvremenu, ljubitelji hrskavih zlata ovih dana su vrlo uzbuđeni zbog novih okusa koje donosi Quavers.
U zaključku, novi ukus Quaversa ne samo da potvrđuje popularnost ovog brenda, već i pokazuje kako inovacije mogu oživjeti klasične proizvode. Ljubitelji užina s nestrpljenjem očekuju daljnje novitete i pravo je zadovoljstvo svjedočiti kako se marketinške strategije i ukusne kombinacije evoluiraju unutar industrije.