Greg Murphy na Goodwood Hillclimbu
Greg Murphy, poznati australski vozač, nedavno je sudjelovao na prestižnom Goodwood Festival of Speed događaju, vozeći legendarni Holden Monaro 427C. Ovaj model automobila postao je simbol brzine i snage, a njegov nastup na Goodwoodu podsjetio je mnoge na veličanstvenu povijest autosporta u Australiji.
Legendarni automobil i povijest garaže
Murphy se natjecao u automobilu koji je donio velike uspjehe tijekom utrka, uključujući pobjedničku vožnju u 24-satnoj utrci s Peterom Brockom, Jasonom Brightom i Toddom Kellyjem. Njihov uspjeh u tom automobilu iz prošlosti stvara posebnu povezanost s nostalgijom i sportskim duhom.
Najbrži trenuci i izazovi staze
Na Goodwood Hillclimbu, Murphy je uspio postaviti sedmo najbrže vrijeme u Top 10, što je značajan uspjeh u konkurentnoj atmosferi događaja. Hillclimb staza duga 1,9 kilometara izgleda relavitivno ravno na televiziji, ali vozači znaju da je stvarnost drugačija. Visinska razlika od 90 metara čini stazu pravim izazovom koji zahtijeva pažnju i preciznost.
Murphy je usporedio Goodwood s poznatom stazom Bathurst, naglašavajući varljivu prirodu uspona. „Kad stignete na vrh planine ili pogledate dolje, razlika u nagibu je puno veća od onoga što izgledaju na ekranu“, rekao je Murphy. Ovo iskustvo donosi posebnu dozu uzbuđenja i adrenalina, koje se teško može prenijeti putem kamera.
Razgovor s Murphyjem
Greg Murphy izrazio je svoje oduševljenje atmosferom na Goodwoodu, koju organizira Lord March, 11. vojvoda od Richmonda. „Što vojvoda ovdje ima, imanje i neprikosnovena sposobnost da stvara nevjerojatne događaje, je nešto što svi trebaju doživjeti“, rekao je Murphy. Njegova pohvala za razmjere događaja odražava kako je Goodwood važna točka okupljanja za ljubitelje automobila.
Tehnički detalji o Monaru
Društvo s Murphyjem tvorio je Steve Richards, koji je također došao s automobilom, Nissan Skyline, koji je vozio njegov otac Jim tijekom 1990-ih. Kada se govori o performansama Holdena Monara, Murphy je naglasio kako se radi o automobilu s niskim okretajem i velikom snagom, što ga čini idealnim za brdske vožnje. „Ovdje imate nekoliko kompliciranih dijelova, morate biti oprezni“, dodao je Murphy.
Jedan od ključnih izazova za vozače bile su sjene koje su se mijenjale tijekom vožnje, stvarajući optičke iluzije koje otežavaju procjenu kuta i nagiba staze. „Puno bala sijena, nema mjesta za greške“, naglasio je. Ova razina koncentracije i poštovanja prema stazi i automobilu pokazuje duboku strast koju Murphy i njegovi kolege vozači daju u svoje vožnje.
Zaključne misli iz Goodwooda
Murphy je opisao svoje iskustvo kao „popis kanti“, osjeća se počašćenim što može sudjelovati u ovakvom događaju. Njegovi komentari, strastveni i iskreni, prenose jednu od osnovnih poruka motorsporta – ljubav prema automobilskoj kulturi i povijesti koja se nosi s svakim zavojem staze.