Glenmorangie Highland Singl Malt Scotch Whiskey nedavno je objavio da je postao službeni viski u utrkama Formule 1, što otvara novo poglavlje u njihovoj dosadašnjoj suradnji. Ovaj savez predstavlja kulminaciju desetljeća zajedničkog rada između matične kompanije Glenmorangie LVMH i Formula 1. U kampanji koja najavljuje ovu suradnju, zvijezda Harrison Ford pojavljuje se u zabavnom kratkom filmu, ističući karakteristično duhovitost koju brand viskija njeguje.
Ove godine, Glenmorangie će proslaviti svoju novu ulogu na Formula 1 Qatar Airways British Grand Prix 2025, koji će se održati na povijesnoj stazi u Silverstoneu. Ovaj događaj bit će prilika da se posjetitelji slikaju s trkačima i uživaju u ekskluzivnim iskustvima, inspiriranim Fordovim ulogama i bogatom naslijeđem Glenmorangie.
Glenmorangie se može pohvaliti više od 180 godina tradicije. Njihovi kreatori viskija neumorno tragaju za izvrsnošću, destilirajući svoj elegantan duh u najvišim destilerijama Škotske. Ova predanost inovacijama i kreaciji novih okusa učinila je Glenmorangie jednim od najcjenjenijih svjetskih singl malt viskija. Njihovo partnerstvo s Formulom 1, koja ove godine slavi 75. godišnjicu, savršeno je usklađeno s njihovom filozofijom o postavljanju novih standarda i inovacijama.
Harrison Ford, poznat po svojim glumačkim i redateljskim uspjesima, postao je zaštitno lice Glenmorangie u kampanji pod nazivom Nekada davno u Škotskoj. U novom kratkom filmu, Ford sa svojim prepoznatljivim humorom opisuje suradnju, jednim riječima: “Lijepo.” Ova suradnja dodatno povezuje viski s uzbuđenjem i adrenalinskim doživljajima utrka Formule 1.
Glenmorangie također želi promovirati svjest o vožnji bez alkohola, stoga će tijekom sezone 2025. godine ponuditi trkačima jedinstvena iskustva koja slave zajedničku predanost visokom standardu. Ovaj program će biti obilježen posebnom aktivacijom na Grand Prixu, koji će se održati 4. srpnja 2025. godine.
Silverstone, kao staza koja je prvi put ugostila službeno svjetsko prvenstvo Formule 1 1950. godine, predstavlja simbol nužnosti tradicije u ovom sportu. Tijekom događaja, obožavatelji će imati priliku uživati u ekskluzivnom Glenmorangie Experience, uključujući degustaciju koktela i prikazivanje specijalnog automobila – Eagle Speedster Jaguar E-Type, koji je Harrison Ford koristio u promotivnoj kampanji. Posjetitelji će moći doživjeti uzbuđenje s sjedenjem u ovom klasičnom automobilu koji evocira duh prošlih vremena.
Caspar MacRae, predsjednik i izvršni direktor Glenmorangie, istaknuo je važnost ovog partnerstva u priopćenju: “Oduševljen sam što smo sklopili značajno partnerstvo s Formulom 1. Dijelimo s F1 ponos prema našoj baštini i želju za novim visinama izvrsnosti.”
Emily Prazer, glavna komercijalna direktorica Formule 1, dodala je: “Već dugi niz godina izgrađivali smo naš zanat i sada se ponosno pridružujemo Glenmorangie kao njihov službeni viski.” Ova suradnja predstavlja idealnu kombinaciju više od 75 godina tradicije F1 s nasljeđem viskija Glenmorangie.
Za kraj, ljubitelji viskija i utrka pozvani su da pogledaju originalnu, 12-epizodnu kampanju Glenmorangie s Harrisonom Fordom koja dodatno oslikava karakteristike brenda i njegovu povezanost s uzbuđenjem utrka:
Pročitajte više: Top 100 američkih viskija od 2024.