Ne čitajte previše u Jaguarovu glavnu tvrdnju da je utrka objavila “špekulativnu” priču o budućnosti Nicka Cassidyja: Cassidy je Kretanje na pašnjake nove u Formuli E do kraja sezone.
Ali točno gdje će Cassidy završiti? To nije potvrđeno – ali Sam Smith prolazi kroz opcije po redu vjerojatnost.
Favorit: Mega Stellantis posao
Nick Cassidy i njegov menadžerski tim – legendarni Julian Jakobi i njegov sin Aleksandar, putem njihove organizacije za upravljanje sportovima GP – poznato je da imaju snažne kontakte i postojeće veze sa Stellantisom.
GPSM upravlja Jean-Eric Vergne i zasigurno će iznijeti zašto bi Cassidy bio zvučno ulaganje za automobilski behemoth koji ulazi u prijelaznu fazu dovođenja novih marki za sezonu 2026-27 i početak Gen4 ere.
Stellantisova opcija se čini najvjerojatnijom, a pametni novac stoji na njemu u partnerstvu s dugogodišnjim prijateljem Stoffelom Vandoorneom na Maserati MSG-u u sezoni 2026. godine, prije nego što predvede Opelov ulazak u Formulu E za Gen4, koji započinje na kraju sljedeće godine.
Teorija Cassidy-Stellantis

Kako bi Cassidy i Stellantis izgledali praktično govoreći?
Maserati potez može se činiti pomalo slučajnim i kontradiktornim za jednog od najboljih izvođača Formule E, posebno s obzirom na trenutne poteškoće tima, uključujući nedavni kolaps preuzimanja i značajne dugove. No, u ovom dogovoru postoji mnogo strategije za Cassidyja.
Kao vozač ugovoren sa Stellantisom, komplicirana situacija MSG-a imala bi malo posljedica za Cassidyja. Uz to, njegova trenutna lokacija predstavlja prednost, s obzirom na to da se simulator MSG nalazi samo 800 metara od njegovog stana u Monaku.
Unatoč tome, potez se ne može opisati kao idealan na kraju Gen3 Evo ciklusa. Cassidy će teško moći konkurirati za naslov s trenutnim, najslabijim tehničkim paketom u mreži Formule E. Tim se trenutno suočava s financijskim problemima i traži nove investitore usred velikih promjena za Gen4.
No, gledajući unaprijed, Cassidy će vjerojatno postati ključni igrač u razvoju Stellantisove Gen4 za cijelu sezonu 2026. Kao što je prethodno otkrila utrka, Opel će očekivano zauzeti 12. licencu pod Stellantisovim kišobranom, a Stellantis Motorsport će raditi iz svoje baze u Francuskoj. Cassidy bi mogao biti idealan vozač za ovo novo putovanje.
Očekuje se da će Stellantis pokušati angažirati Cassidyja već u posljednjoj sezoni Gen3 kako bi mogao iskoristiti svoje vještine u razvoju Gen4 automobila koji će započeti ozbiljna testiranja tijekom zime 2025-26.
Intrigantna mogućnost: Penske priključak

Postoji mogućnost da se Cassidy ponovno ujedini s direktorom Penskea, Philom Charlesom, s kojim je intenzivno radio tijekom sezone 2022-23, kada je Cassidy gotovo osvojio titulu s Jaguarom.
Njih dvoje su se odlično razumjeli, a Penske je tijekom prvih nekoliko mjeseci 2024. imao razgovore s Cassidyjevom ekipom. Međutim, nije poznato je li konkretna ponuda bila ozbiljna.
Ugovor s Penskeom imao bi smisla, ali ostaje pitanje: Gdje bi se Cassidy utrkivao sljedeće sezone? Vergne i Maximilian Guenther imaju ugovore za DS Penske, a njihove mogućnosti su nepromijenjene. Cassidy bi jedina opcija bila da se pridruži kao zamjena, što je praktički nerealno.
Senzacionalni šok: zamjena s da Costa

Postoji mogućnost da Cassidy bude uključeni u izravnu zamjenu s Antoniom Felixom da Costom, pri čemu Cassidy ide u Porsche, a Da Costa preuzima Jaguar.
Ključna riječ ovdje je ‘fantazija’.
Dok Da Costa čeka potvrdu od Porshea o njegovom statusu za sljedeću sezonu, Cassidy bi mogao biti savršen kandidat za Porsche. Međutim, Porscheu trenutno ne treba još jedan vozač tvornice liječ, posebno nakon prošlogodišnje investicije u Nico Muellera i njegovog smještaja u Andrettiju.
Postoje sumnje vezane uz prikladnost Cassidyja u Porshea, posebno jer Da Costa do sada nije dobio jasnu sliku o budućnosti prema Porscheu. Taj kontekst može dovesti Cassidyja do odlaska od Jaguara, no to bi bila velika kocka u nestabilnom tržištu vozača.