Nissan Formula E Team nedavno je pokrenuo uzbudljivo retro igračko iskustvo uoči svoje kućne utrke, čime odaje počast ulicama Tokija i bogatoj gradskoj kulturi. Ova inovativna video igra, nazvana “Nismo Electric Racer Tokyo”, dostupna je online od 12. svibnja, a održavanje Tokijske E-Prix predviđeno je za 17. i 18. svibnja 2025. godine.
Igra je stvorena u suradnji s talentiranim japanskim ilustratorom Kentarom Yoshidom i kreativnim studijom Electric Studios. U njoj igrači imaju priliku doživjeti uzbuđenje utrke kroz prepoznatljive tokijske pejzaže, dok se upuštaju u akciju na cesti.
Pokretanje igre popraćeno je kratkim reklamnim spotom od 29 sekundi, koji evocira duh 1990-ih. U reklami, dok se učitava igra, glasna naracija poziva sve trkače: “Ovo je Nismo koji zove sve trkače. Trebamo vas da osvojite Tokio E-Prix i uzmete naslov.” Spot zatim uključuje uzbudljive prikaze igranja, prolazeći kroz simbolične točke poput Mount Fujija i ulicama okruženim cvjetovima trešnje.
Igra je razvijena u retro 8-bitnom vizualnom stilu, što dodatno pojačava nostalgične osjećaje, a dostupna je na PC-ima i mobilnim uređajima. Ovaj izbor stila ciljano se oslanja na blisku povezanost između video igara i popularne kulture iz prošlosti, a istodobno privlači nove generacije igrača.
Tommaso Volpe, generalni direktor i voditelj tima Nissan Formula E, izrazio je svoje uzbuđenje zbog povratka u Tokio: “Ova utrka je ključni trenutak za nas kao tim i prilika da proslavimo našu japansku baštinu. ‘Nismo Electric Racer Tokyo’ bilježi energiju koju donosimo na stazu, istovremeno slaveći legendarnu japansku igračku kulturu.”
Uoči E-Prixa, vozači Nissana Formule E, Oliver Rowland i Norman Nato, moći će registrirati svoje virtualne rezultate, dajući navijačima priliku da testiraju svoje vještine protiv profesionalaca i objave vlastite rezultate na posebnoj leaderboard ploči. Ovo interaktivno iskustvo omogućuje dublje povezivanje navijača s ekipom.
Yoshida-ov ilustracijski stil također će debirati tijekom Tokijske E-Prix, gdje će se predstaviti posebno izdanje dizajna tima, inspirirano cvjetovima trešnje. Ova simbioza umjetnosti i sporta dodatno obogaćuje cjelokupno iskustvo, stvarajući jedinstvenu poveznicu između japanske kulture i auto sporta.
Sean Johnson i Josh Pearce, kreativni redatelji iz Dark Horses, izjavili su: “Utrka u kući je ogroman događaj i znali smo da moramo učiniti nešto stvarno posebno. Naša strategija bučnog razmišljanja generira kreativne i inovativne ideje koje omogućuju raznoliko i uzbudljivo iskustvo.”
Prošlog srpnja, Nissan Formula E i Dark Horses potpisali su suradnju na projektu “Odjel za budućnost”, gdje su mladi bili uključeni u oblikovanje brenda, ističući predanost održivoj i elektrificiranoj budućnosti. Ovaj projekt dodatno naglašava važnost edukacije i angažmana mladih u područjima kao što su sport i tehnologija.
U svibnju, Nissan i Dark Horses su također lansirali kreativan oglas za preklopni parfem pod nazivom “Mirise My Prašina”, dodatno promovirajući svoj tim Formule E. Ovi raznoliki marketinški pristupi pokazuju kako Nissan koristi različite platforme za povezivanje s publikom i promoviranje brenda.