JA Motorsports za izgradnju i20 N linijskog skupa automobila za INRC 3T i INRC 2 kategorije
Hyundai i20 možda izgleda kao daleki rođak automobila koji je Thierry Neuville koristio za osvajanje WRC krune 2024. godine, ali njegova verzija prilagođena za rally se brzo bliži indijskom državnom prvenstvu (INRC). Latvijski vozač Martins Sesks, koji je postigao uspjehe vozeći za MRF u Europskom rally prvenstvu, bio je uključен u testne vožnje u Coimbatoreu, gdje je potvrdio potencijal ovog automobila.
WRC Driver Martins Sesks unesen je za postavljanje unosa.
JA Motorsport, koji se vraća na scenu nakon kratkog prekida, razvija i20 koji će natjecati u novoj klasi 3T INRC, koja obuhvaća serijske automobile s turbopunjačima ispod 1.400 ccm. Također, bit će dostupna verzija za kategoriju INRC 2. Hyundai i20 N Line, opremljen ručnim mjenjačem, odabran je zbog svojih “snažnih osnova”, kako objašnjava J Anand iz JA Motorsport. Ovi natjecateljski automobili bit će dostupni timovima s cijenama od 25 lakh rs za verziju INRC 3T i 35 lakh rs za INRC 2, pri čemu je to iznad troškova osnovnog automobila.
ECU, unos i ispušne nadogradnje dodaju snagu na 140 KS. Pogon je do prednjih kotača putem LSD-a.
Na putu od serijskog do rally automobila, i20 N Line INRC 3T dobiva poboljšanje snage od 20 KS i 33 Nm, čime dolazi na ukupno 140 KS i 205 Nm. Ova nadogradnja uključuje poboljšanja na usisnom sustavu, ispušnim sustavima i ECU-u. Osim toga, koristi keramičko kvačilo tipa gumba i ograničeni diferencijal klizanja (LSD), dok zastupljeni Reiger ovjes s trosmjerno podesivim prigušivačima na višim verzijama jamči da je i20 spreman za izazove na stazi.
Unutrašnjost se u potpunosti uklanja od redovitih obloga, zamjenjujući ih elementima od ugljičnih vlakana.
Na testnim vožnjama, izvanredan grip guma MRF-a i moć LSD-a omogućili su nevjerojatno upravljanje. Iako nisam preuzeo rizik s povlačenjem ručne kočnice tijekom vožnje, uočio sam širok spektar mogućnosti ovog automobila. Doživljaj s vozačem rally Prithveen Rajana bio je sirov, brz i iznimno uzbudljiv. Konačno, i20S će se natjecati u sezoni INRC 2025. godine, potencijalno označavajući promjenu dominacije u ovom sportu koja je trajala od sredine 2010-ih.
Također pogledajte:
Dan Autocar Track: Najbolji vozački automobili iz 2025. godine u obalnom krugu
Autocar Track Day 2025 Video: Automobili
Volkswagen Tiguan vs Skoda Kodiaq: Objašnjene razlike