Hidden Supercars Championship: Povijest i evolucija Nick Chesterovog Holdena Commodore VZ
Među raznolikim strojevima koji predstavljaju kategoriju Super V8s podrške u Taupōu, jedan automobil izdvaja se svojom jedinstvenom poviješću koja seže u Hidden Supercars Championship. Riječ je o Holdenu Commodore VZ, prestižnom automobilu koji je stekao reputaciju kroz brojne izazove i transformacije.
Korijeni automobila: Team Dynamik
Automobil je prvotno izgrađen kao četvrti podvozak od strane Team Dynamik, tima smještenog u Adelaidi, koji je osnovan od strane Kierana Willsa, biznismena s novozelandskim vezama. Izgrađena je kao rezervna šasija. Međutim, nikada nije završen niti je ikada korišten prije nego što se Supercars Championship povukao iz aktivnosti nakon sezone 2005. godine. Ovaj automobil je bio svjedok promjena i nedovršenih snova.
Nova prilika za život
Godine 2007. Nick Chester, zaljubljenik u automobile i trkač, odlučuje kupiti ovu šasiju. "Kupili smo ih kad je završio tri četvrtine i izmijenili smo ga odatle," ističe Chester. Njegova strast za automobilizmom bila je ključna u transformaciji ovog automobila prema jedinstvenim specifikacijama. Iako vizualno podsjeća na VZ Commodore Supercar, tehnička svojstva znatno su bliža GT3 automobilima nego tipičnim V8 Supercarovima.
Moćna tehnika ispod poklopca
Automobil je opremljen masivnim 6,6-litarskim Chevrolet V8 motorom koji generira nevjerojatnih 800 konjskih snaga. "Vozio sam još nekoliko automobila GT3; naravno da je to vrlo različito što je puno konjskih snaga prednjeg motora," objašnjava Chester. Opremljen Holinger LSD sustavom, automobil nudi poboljšanu upravljivost i performanse, čime se olakšava vožnja.
Natjecateljski duh i uspjesi
Chester je automobil počeo koristiti u lokalnim utrkama izdržljivosti od 2009. godine, ostvarujući brojne pobjede i osvajajući naslove. Uključio se u GTRNZ Sprint Racing, klasu koja omogućava veće natjecateljske slobode, i sudjelovao je u raznovrsnim izdržljivostima koje uključuju borbu s GT3 vozilima. Ove utrke pružale su mu priliku da testira granice performansi automobila protiv ozbiljne konkurencije.
Obnova i povratak na stazu
Međutim, s pojavom pandemije COVID-19, Chesterov automobil postao je "prilično umoran." U razdoblju kada su utrke bile obustavljene, provedena je detaljna obnova automobila. "Skidajući ga na goli čelik i modificirajući sve komponente, učinili smo ga malo lakšim," objašnjava. Nove naplatke, šokovi, mjehur za gorivo, i ispušni sustav dodani su u proces obnove, čime je automobil dobio novo izdanje koje je tražilo svoj povratak na natjecateljsku scenu.
Trenutni uspjesi
Obnova automobila dovela je do njegovog povratka na stazu u Taupōu, gdje je Chester imao priliku testirati sve nove poboljšane karakteristike. Tijekom vikenda, Chester je uspio proći Scott Pyea, što ga je dovelo do uspješnog četvrtog mjesta u uvodnoj utrci. "Upravo sam prošao natrag ravno," dijeli Chester, govoreći o svom bezbrižnom prolasku pored konkurencije. Njegov nastup rezultirao je drugim mjestom u finalnoj utrci, što je dodatno potvrdilo kvalitetu automobila koji je prešao dug put od svoje izrade.
Nick Chesterov Holden Commodore VZ nije samo automobil; to je priča o strasti, inovaciji i izdržljivosti, čiji novi početak nastavlja osvajati srca trkačkih entuzijasta u svijetu motorsporta.