Nakon putovanja u Tursku: Utrke s visokim ulozima
Nakon što je otputovao u Tursku na trostrani obračun s visokim ulozima s deset bodova prednosti na vrhu poretka, činilo se da Belevskiy drži sve karte. Ipak, od samog početka bilo je jasno da njegov put do slave neće biti jednostavan. Kontakt s drugim natjecateljem rezultirao je oštećenjem upravljača i DNF-om (Did Not Finish) u Q1, a to mu je prouzročilo gubitak nekoliko bodova prvenstva glavnom suparniku Miki Liimatainenu u srednjoj klasifikaciji. Unatoč svemu, Belevskiy je ušao u polufinale ciljajući na vožnju bez problema, ali stvarnost je bila sve drugo nego jednostavna.
Bitka s vremenom i konkurencijom
Nakon energične rane borbe s Jonijem Turpeinenom, Belevskiy je naišao na prepreku u drugom krugu, što je švicarsku zvijezdu degradiralo na četvrto mjesto. Dok je pokušavao uzvratiti udarac, zarezao je gumu na pretposljednjoj turneji, otkinuvši jedan od kotača sa svog Volland Racing Audija S1. Ova pogreška umalo je koštala Belevskog naslova u procesu, stvarajući dodatni pritisak i dramatičnu napetost.
Pogreška Belevskog ponudila je Liimatainenu čist put do željene krune vozača u iznimno važnom finalu. Finac je krenuo s pole positiona i cijeli je dan određivao ritam na visokokalibarskom Euro RX1 terenu. Na prvi pogled, činilo se da bi mu pobjeda mogla biti zagarantirana, a Hyundaijev vozač propisno je držao kontrolu nad početnim krugovima.
Povratak iz nedaća
Međutim, stvari se nisu odvijale prema planu. Liimatainen nije uspio pobjeći svojim progoniteljima, a raniji jokeri Damiana Litwinowicza i Tamása Káraija omogućili su konkurentima da ga preskoče u završnici. U nemogućnosti da odgovori, treće mjesto na kockastoj zastavi nije bilo dovoljno. Belevskiy, misleći da je sve gotovo, odjednom je primio najneočekivaniji poziv.
“Bio sam tako iznerviran nakon polufinala,” prisjeća se Belevskiy. “Moj tata je stigao do mene i nazvao me da kaže: ‘možeš li me pokupiti, čekam ispred staze’, pa sam brže-bolje uskočio u auto i odvezao se da ga pronađem. Tada me nazvao Rolf (Volland – voditelj tima) i rekao: ‘ti si prvak’. Pomislio sam, ‘mora da postoji greška’, jer me DNF u polufinalu koštao toliko bodova da jednostavno nije bilo načina. Nisam to očekivao – bio je to pravi tobogan jednog dana!”
 1x)
Nezaboravno pobjedničko iskustvo
Pogled na pobjedničko postolje Belevskiy opisuje kao ‘nezaboravan’. U dobi od 30 godina, zasigurno zaslužuje pohvale. Njegova dominacija nad Lousadom i fenomenalan povratni udarac za ponovnu pobjedu pod olujnom kišom Höljesa svjedoče o njegovoj izvanrednoj sposobnosti i volji za pobjedom. Unatoč sudarima u finalu i na Nyirádu i KymiRingu koji su mu oduzeli bodove, svaki trenutak nedaće je prebrođen, a Belevskiy već razmišlja o obrani krune 2026. godine.
“Vrlo je poseban osjećaj osigurati naslov nakon jedne od najtežih i najizazovnijih sezona koje sam ikada imao u utrkama,” razmišlja Belevskiy. “Osim Lousade, sve druge runde bile su potpuno nepredvidive – od kontakta i tehničkih problema do izazovnih vremenskih uvjeta. Moj radni raspored bio je iznimno naporan, a godina je bila iscrpljujuća, i fizički i psihički.”
Izraz zahvalnosti i buduće ambicije
Belevskiy ne propušta priliku zahvaliti svojoj obitelji, prijateljima i timu Volland Racing na nevjerojatnoj podršci. “Čestitam i (drugoplasiranima) Damianu Litwinowiczu i Miki Liimatainenu – bilo je zadovoljstvo natjecati se protiv njih dvojice!” Nekoliko trenutaka kasnije, dodaje: “Još nisam siguran koji su moji planovi za sljedeću godinu, ali bilo bi super vidjeti Johana (Kristofferssona) kako se utrkuje na Europskom prvenstvu, jer on uvijek postavlja mjerilo. Pobijediti ga na duge staze je super-teško, ali ako vidite da se tu i tamo popravljate i približavate, to vam može dati puno zadovoljstva i motivacije…”

















