Kako je Škoda pripremila Karoq za drugi dio svog životnog ciklusa? Probali smo “posve osvježeni” model u Portugalu
U Škodi su podržali svoj prodajni hit SUV segmenta C u drugoj polovici svog životnog ciklusa. Karoq je osvježen u dizajnu i učinkovitiji.
Karoq je vrlo važan model za Škodu. To je njihov najprodavaniji SUV i drugi najprodavaniji model za Octaviu. U posljednje tri godine i Hrvatska je u prosjeku prodavala odlično. A kako bi zadržao svoju prodajnu formu, malo je, ali značajno osvježen u smislu dizajna, tehnologije i marketinga za novu modelsku godinu. Također sam mogao pobliže pogledati novitete i provozati se uz obalu Atlantika, čak i naizgled relativno male promjene mogu imati izrazit učinak. Tu je nova prednja maska, uključujući prednja svjetla, koja su sada opcijski puna LED niza. Slično je i straga – s novim svjetlima i branikom. Promjene nemaju samo kozmetički učinak, već su poboljšale aerodinamiku za devet posto. I to ne samo zbog novog prednjeg branika sa zračnim zavjesama i produženim krovnim spojlerom, već i s novim aerodinamičnim kotačima i novim poklopcem spremnika goriva.
Poboljšana aerodinamika uštedjela je pet grama emisije CO2 na 100 kilometara, prema WLTP mjerenjima. Uz poboljšanja pogonskog sklopa, mjenjača i druge tehnologije, dodatnih deset, a zajedno redizajnirani Karoq u prosjeku uzrokuje 15 posto manje emisije CO2 Interijer je osvježen novim ukrasnim elementima i premazima, gdje sada možete odabrati Eco paket s recikliranim vlaknima boca od tkanine. Materijal je na svoj način uvjerljiv, nema kompromisa u kvaliteti, ali se održivi stav mora dodatno platiti. Paketi dodatne opreme sada su logično raspoređeni po temama, uključujući sportski model Sportline, dok robusniji Scout više nije dostupan nakon obnove.
Ponuda pogona ostaje ista. Tri benzinske i četiri dizelske opcije od 81 do 110 kilovata snage sa šest-stupanjskim ručnim ili sedmostupanjskim automatskim DSG mjenjačem. Početni 1.0 TSI benzinski motor ima samo opciju prvog, dok je najsnažniji dizel s automatskim mjenjačem dostupan i s pogonom na sva četiri kotača. 26.229 za početni dizelski model s Active opremom. Atmosferu u konzervativno dizajniranom interijeru dobro obogaćuje izbor opreme Style ili Sportline. Potonji također sa sportskim sjedalima, koja su i dalje uglavnom ugodna i udobna. Sportline s 1,5-litrenim benzincem i DSG mjenjačem, koji je kod nas popularan izbor, košta 32.187 eura. Ista vožnja s opremom Style samo je nekoliko eura skuplja.Tijekom testne vožnje Karoq je potvrdio reputaciju potpuno uvjerljivog, ali inače sofisticiranog i udobnog automobila, koji svoju vrijednost onda opravdava prostranošću i dobrom fleksibilnošću.