All-Electric Hot Hatch pumpa 478kW snage i 770Nm instant okretnog momenta
O ovog vikenda započinje 103. trčanje na Pikes Peak, događaj koji se održava već više od stoljeća i koji okuplja entuzijaste brzine i hrabrosti. Ova staza, duga 20 km, poznata je po svojim 156 oštrim zavojima i izazovnom usponu na visinu koja testira kako vozačke vještine, tako i performanse vozila.
Pikes Peak nije samo utrka; to je borba između čovjeka i prirode, gdje svaki krug i svaka sekunda mogu pa čak i odlučiti o pobjedniku. Obrambeni prvak, Romain Dumas, postavio je rekord na ovoj stazi s vremenom od 7:57.148 u 2018. godine vozeći Volkswagen IDR. Ove godine, natjecatelji i gledatelji s nestrpljenjem očekuju tko će pridobiti titulu kralja planine.
Hyundai Ioniq 5 N ulazi u fray
Jedan od najočekivanijih nastupa na ovogodišnjem Pikes Peaku dolazi od Evasive Motorsports s vozilom Hyundai Ioniq 5 N. Ova suradnja s Hyundai Sjevernom Amerikom predstavlja najveći projekt električnih vozila za Evasive, koji su transformirali standardni Hyundai Ioniq 5 N u pravi trkački stroj. Iako motor ostaje nepromijenjen, ovaj model nudi izvrsnih 478kW snage i 770Nm momenta, što će zasigurno biti izazov za konkurenciju.
Postavljanje temelja za uspjeh
Iako snaga od 478kW predstavlja impresivan broj, Evasive Motorsports smatra da to nije dovoljno za osvajanje klasa. Stoga su se fokusirali na smanjenje težine i povećanje efikasnosti vozila kako bi omogućili Ioniq 5 N da izvuče maksimum iz svoje snage.
Prolijevanje neke težine
U cilju optimizacije performansi, tim je uspio smanjiti težinu automobila za 226 kilograma. Ova redukcija postignuta je izdavanjem unutrašnjosti te korištenjem karbonskih vlakana za vrata i prtljažnik. Ove inovacije doprinose smanjenju ukupne mase vozila, omogućujući bolji omjer snage i težine.
Pored toga, pomogle su komponenti iz Voltex Japan, uključujući aerodinamične dijelove kao što su prednja usna, bočne suknje i masivno stražnje krilo, a sve s ciljem postizanja optimalnih aerodinamičkih karakteristika, čime se dodatno povećava stabilnost automobila.
Kotači i ovjes
Tim je opremio Hyundai Ioniq 5 N s lako uklonjivim, laganim kovanih trkaćim kotačima, koristeći legure Titan 7 T-P10, zajedno s Yokohama A005 Racing Slicks za vrhunski grip. Moton Coilover ovjes, koji je prilagodio Mike Kojima, također pomaže u postizanju optimalne ravnoteže tijekom vožnje, osiguravajući da auto ostane stabilan i izdržljiv tijekom izazovnih uvjeta vožnje.
Veteran iza upravljača
Za volanom Ioniq 5 N nalazi se Rob Walker, iskusni vozač poznat po svojoj uspješnoj karijeri u automobilskim utrkama. Walker se nadmašuje s planovima fenomenalnog nastupa nakon što se uspio pripremiti koristeći simulatore za osvježavanje svoje tehnike i refleksa za čudesan sprint od 20 km na Pikes Peaku.
Ove godine, natjecatelji se suočavaju s novim izazovima, a Ioniq 5 N sigurno će biti jedan od glavnih igrača, donoseći inovativna rješenja i napredne tehnologije na ovu povijesnu stazu. S visokom snagom i pametnim dizajnom, Hyundai Ioniq 5 N ne samo da će testirati svoje limite, već i donijeti novo uzbuđenje u svijet električnih trkaćih automobila.