Iz hramova Tajlanda pogodili smo tango ispunjene ulice Argentine, gdje se vraćamo u krug Termas de Rio Hondo. To je mjesto na kojem su pobjednici prvi put priredili posebna sjećanja, a neke od najvećih spornih točaka u sportu su se odvijale i gdje uvijek možete jamčiti protok priča. Ovaj vikend stiže s metom na leđima.
Marc’s The Target: Savršen početak novog poglavlja #93
Slijedeći iz svoje uspješne predsezone u Factory Red, Marc Marquez (Ducati Lenovo Team) prvi put vodi ljestvicu prvenstva u 93 Grands Prix-gotovo scenarij, zar ne? Sada, nakon dvostrukog u Buriramu, kreće prema mjestu gdje je bio prvi pobjednik i od tada je postigao ukupno tri pobjede. Plus nekoliko visokih drama koje se svi sjećamo.
Termas je vrlo mnogo #93 teritorij, iako Ducatijev tvornički tim nikada nije pobijedio ovdje, a proizvođač je samo pobjedu Marca Bezzecchija 2023. godine proslavio. Sam Marc nije bio u Argentini od 2019. godine, ali tog dana se očistio, pobijedivši Valentino Rossi za 9,8 … zloslutno? Suigrač Francesco Bagnaia nikada nije imao postolje u Argentini u bilo kojoj klasi, ali nakon čvrstog dvostrukog postolja u Buriramu, očekujte da će se ovog vikenda ponovno svađati.
Unsung junaci s Tajlanda: Mogu li Alex Marquez i Ogura ponovno zasjati?
Marquez je do sada vodio svaki krug 2025. godine, zahvaljujući Alexu Marquezu (BK8 Gresini Racing MotoGP) koji je preuzeo od svog brata tijekom Grand Prixa taktičkog otvaranja #93. #73 je 2023. godine uzeo svoj prvi ducati postolje u Termasu i bio je jak p5 u sprintu, držeći Bagnaia. Dobar znak ispred 2. kruga?
Za Ai Ogura (Trackhouse MotoGP Team) zaista je bio zadivljujući debi, najbolji Grand Prix Maiden od Marc -ovog 2013. godine. Japanski novajlija utrčao je samo u Termasu dva puta, ali drugi put, bio je na postolju s P3 u Moto2 ™. Franco Morbidelli (Pertamina Enduro VR46 Racing Team) kreće u Južnu Ameriku nakon snažnog otvarača do 2025. godine, a bio je P4 i u GP -u i Sprintu 2023. godine s Yamaha. Očekujte da će se #21 prikazati sprijeda i nastaviti juriti na postoljima – pogotovo jer je zasigurno dobio dodatnu ljubav od brazilskih navijača koji će se spustiti na tribine.
U lovu: teritorij Bezzecchi i Aprilia, Giannantonio’s Fitness i još mnogo toga
Čvrsta šest najboljih u Buriramu znači da je Marco Bezzecchi (Aprilia Racing) 2025. godine – i tako svoje Aprilia poglavlje – u dobrom početku. #72 pobijedio je u Argentini 2023. godine, ali godinu prije, to je bila dominacija Aprilia s prednje strane, a Aleix Espargaro dao im je prvu pobjedu MotoGP-a. Može li tvornica Noale – uparena s Bezzecchijevim fantastičnim formom u Termasu – napraviti ozbiljnu oznaku na postolju ili više?
U međuvremenu, Fabio di Giannantonio (Pertamina Enduro VR46 Racing Team) uzeo je prvih deset na Tajlandu nakon njegovih predsezonskih ozljeda i očekivat će da će biti bliže frontu u Argentini. Bio je to ohrabrujući otvor za 2023. godine pobjednika Argentine Sprint Brada Binder -a (Red Bull KTM Factory Racing), koji se oporavio do dvostrukog P8 završnog obrada nakon što je njegov red pet kvalifikacija u 1. kolu, ipak, više je cilj. Suigrač Pedro Acosta također će biti zanimljiv sat – ima novi izazov za vikend, jer nikada nije vozio motogogp bicikl na argentinskom mjestu.
Honda vs Yamaha: Dosta se odigralo na Tajlandu
Jedna stvar koja je jasna je da su obojica napravili korake za 2025. godinu, s tim da je Johann Zarco (Castrol Honda LCR) već poboljšao Hondin najbolji rezultat iz 2024. godine s P7 u 1. kolu. Suigrač Somkiat Chantra (IDEMITSU HONDA LCR) imao je mnogo toga što bi mogao biti zadovoljan svojim debitom. U tvorničkoj ekipi Joan Mir (Honda HRC Castrol) i suigrača Luca Marini, obojica su ostvarili dobitak – prije svog sudara, Mir je bio u bitci za više od solidnih deset najboljih. Honda je prije pobijedila s Marcom Marquezom, ali u ovoj novoj eri ciljat će na sličan rezultat kao na Tajlandu ili onaj korak bliže prednjoj strani.
U Yamahi je bilo razloga da se nasmiješe, unatoč tome što se nije slijedio njihov uspjeh testiranja. Fabio Quartararo (Monster Energy Yamaha MotoGP) imao je strožiju Grand Prix, ali bio je impresivan u sprintu, uzimajući P7 od 10. na mreži. Suigrač Alex Rins nije uspio rezervirati performanse Quartarara, ali je dvostruki motogogp postoljenik u Argentini. Ionako će potpuno novo mjesto biti sasvim drugi izazov, nakon što smo vidjeli ključnu razliku između njihovog oblika u Sepangu, a zatim i Buriramu. U skladu s tim, ključna priča za Yamaha bila je Jack Miller (Prima Pramac Yamaha MotoGP) P4 u kvalifikacijama i samo je propustio prvih deset u nedjelju, s puno potencijala tamo. Suigrač Miguel Oliveira bio je u nedjelju i P14, ali s izvršenim Grand Prixom, cijeli će tim imati vrijedne podatke koji će se poboljšati za 2. krug.
Ne računajte ih: Bastianinijev kasni tempo još uvijek je snaga s KTM -om
Puno je pozitivnih rezultata unatoč teškim predsezoni za Enea Bastianini (Red Bull KTM Tech 3), koji je izjavio da je njegova snaga brzog na kraju Grands Prixa još uvijek tu; Prošao je za P9 na Tajlandu i bio je drugi KTM na zastavi. Nakon što se vratio kući gotovo posljednji u sprintu, to je bilo ključno pojačanje jer zvijer izgleda da se smjesti na RC16. U međuvremenu, suigrač Maverick Viñales nada se da će mu Termas – krug u kojem je pobijedio – može pružiti priliku da vrati stolove na Bastianini, nakon što je imao mjeru do sebe do same utrke GP -a.
Iza Top Gun -a i zvijeri – film koji bi volio vidjeti – Rookie Fermin Aldeguer (BK8 Gresini Racing MotoGP) na svom je debiju ubacio bodove i htjet će još više u Termasu, gdje je uzeo svoj prvi stup u karijeri u Moto2. Raul Fernandez (Trackhouse MotoGP tim) napustio je Tajland bez bodova koji ne predstavljaju njegov tempo 2025; Očekujte da će se vratiti u gužvu za Argentinu; Na Aprilia Racing bit će i Lorenzo Savadori, zauzimajući mjesto ozlijeđenog svjetskog prvaka Jorgea Martina dok nastavlja s kilometražom za tvornicu usavršavajući 2025 RS-GP.
Tri pobjede ne zvuče sasvim dovoljno da se glazba čeljusti pokrene kada gledaju rekord Marca Marqueza u Termasu, ali to je ono što ga je spriječilo da to učini više što je zapaženo – nikad nedostatak brzine. Mogu li oni s novijim iskustvom ovog vikenda voditi borbu do #93? Uskoro ćemo to saznati.