Problemi Kallea Rovanpere na Safari Rallyju
Na nedavno održanom Safari Rallyju, vozač dvostrukog svjetskog prvaka Kalle Rovanpera suočio se s nepredvidivim izazovima koji su mu onemogućili ostvarenje pobjede. Rovanpera je započeo subotnji dio natjecanja s 7,7 sekundi zaostatka za svojim suigračem iz Toyote, Elfynom Evansom. Iako je imao visok motiv i nastojao se vratiti u utrku, serija problema, uključujući oštećenja guma i nevolje na stazi, značajno su mu otežali put.
Tehnički problemi i izbjegavanje prepreka
Rovanpera se suočio s problemima već u prvom dijelu dana, kada mu je guma eksplodirala na 12. pozornici, što je rezultiralo velikim zaostatkom od 37 sekundi iza Evansa. Njegov voženi tempo bio je sporiji, osobito u dijelovima gdje su se nalazili izvrsno zahtjevni uvjeti – vlažni i blatni. U dodatnom udarcu, Rovanpera je zabilježio još jedan incident pri čemu je izgubio prednji lijevi kotač dok je izbjegavao stado zebri na cesti, što ga je ponovno koštalo dragocjenog vremena.
„Nije bilo lako jutro – nažalost, imali smo dvije proboje, prvi u srednjoj pozornici koji je jednostavno došao odnekud," napisao je Rovanpera. Njegova frustracija bila je očita kada je dodao: "Udarili smo u neke stijene i opet smo dobili punkciju i izgubili smo puno vremena."
Elfyn Evans na čelu
Elfyn Evans, koji je bio na čelu tijekom ovog dijela natjecanja, rekao je da ne može uzimati svoj uspjeh zdravo za gotovo, naglašavajući da su uvjeti na stazi izuzetno varijabilni. Iako su mu se i njegove gume na kraju faze 13 oštetile, uspio je održati prednost ispred Rovanpere.
Thierry Neuville i Hyundai’s Izazovi
Thierry Neuville, vozač Hyundaija, također se suočio sa svojim vlastitim problemima. Osim što se borio s štetama na vozilu, Neuville je bio bolesni s problemima uzrokovanim vrućim uvjetima rada u petak. „Možda sam 15 ili 20%, ne znam," rekao je Neuville. Njegovo zdravstveno stanje imalo je značajan utjecaj na njegovu izvedbu, dodatno otežavajući upravljanje vozilom kroz ekstremne uvjete.
M-Sport Ford: Mucanje kroz poteškoće
S druge strane, M-Sport Ford tim suočavao se s neuspjesima. Joshua McErlean borio se nakon što je doživio dva zaustavljanja na težoj pozornici, što je rezultiralo ogromnim gubitkom vremena zbog popravaka. Njegov suigrač Grégoire Munster također nije imao sreće, pretrpjela je nekoliko punkcija i završio je na devetom mjestu, odražavajući opći trend problema s pouzdanošću unutar tima.
WRC2 – Promjena na vrhu
U WRC2 kategoriji, promjena u vodstvu dogodila se noću kada je Kajetan Kajetanowicz izgubio dobar tempo dok je tramvaj pošao. Gus Greensmith preuzeo je vodstvo, ali i on se suočio s problemima, što je omogućilo Janu Solansu da se popne prema vrhu, cementirajući svoje mjesto na sedmom overall.
Zaključak
Kako se natjecanje nastavilo, akcije na Safari Rallyju postale su sve napetije, unatoč različitim preprekama s kojima su se vozači suočavali. Iz održavanja su različite strategije vožnje i snalažljivosti bile ključne za napredak, a svaka igračka koja se suočila s vremenima nepredvidivosti donijela je svoj izazov i potencijalno nju ekonomske promjene na vrhu tabele. U ovakvim natjecanjima, vozači nisu samo natjecatelji – oni su i junaci svake utrke, noseći težinu očekivanja i uspona na putu prema pobjedi.