• Impressum
  • About
  • Contact
  • Join Us
  • Privacy Policy
  • Terms
  • Marketing i oglašavanje
Thursday, July 3, 2025
  • Login
  • POČETNA
  • FORMULA 1
    • Vijesti
    • FORMULA E
    • Poredak timova
    • Poredak vozača
  • RALLY
    • ERC
    • Vijesti
    • HR Rally
    • WRC
  • TOURING
    • Vijesti
    • HR Krug
    • NASCAR
    • V 8
    • WTCC
  • HILLCLIMB
    • EHC
    • HR Brdo
    • Pikes peak
    • Vijesti
  • MOTO GP
    • Poredak
    • Vijesti
  • OFF ROAD
    • Vijesti
    • Dakar
    • HR offroad
    • RALLY RAID
    • RALLYCROSS
  • DRIFT
  • LIFESTYLE
No Result
View All Result
MotorsportHR
  • POČETNA
  • FORMULA 1
    • Vijesti
    • FORMULA E
    • Poredak timova
    • Poredak vozača
  • RALLY
    • ERC
    • Vijesti
    • HR Rally
    • WRC
  • TOURING
    • Vijesti
    • HR Krug
    • NASCAR
    • V 8
    • WTCC
  • HILLCLIMB
    • EHC
    • HR Brdo
    • Pikes peak
    • Vijesti
  • MOTO GP
    • Poredak
    • Vijesti
  • OFF ROAD
    • Vijesti
    • Dakar
    • HR offroad
    • RALLY RAID
    • RALLYCROSS
  • DRIFT
  • LIFESTYLE
No Result
View All Result
MotorsportHR
No Result
View All Result
Home OFF ROAD RALLYCROSS

Zašto je led Kristoffersson -ov za električnu energiju – prljavština

02/07/2025
in RALLYCROSS
0 0
0
Zašto je led Kristoffersson -ov za električnu energiju – prljavština
Share on FacebookShare on Twitter

U svijetu automobila i natjecanja, stalna potražnja za inovacijama i napretkom često dovodi do izazovnih odluka. S obzirom na sve veću popularnost električnih vozila, timovi se suočavaju s pitanjem: Kako optimizirati svoju strategiju? U tom kontekstu, citat jednog člana KMS tima, “Moramo potražiti najbolje mogućnosti. Možda ćemo pogriješiti, ali vjerujemo da bi to sada moglo biti bolje s EV automobilom, a rezultat ćemo imati u roku od tjedan dana ili manje ako smo napravili dobar izbor ili loš izbor!” postaje ključan za razumijevanje njihovog pristupa.

Svjetsko prvenstvo RX-a postavlja zanimljivu dinamiku natjecanja. Svakom timskom radu dodijeljena je prilika da izvrši jedan tehnički premet tijekom cijele sezone, a KMS je odlučio za EV automobil za ostatak 2025. godine. Ova odluka, iako hrabra, znači da se ne može vratiti na klasični pogon, što čini situaciju izazovnom, ali i uzbudljivom.

Johan Kristoffersson, vođa KMS tima, osvrnuo se na odluku: “Ne možemo se žaliti jer je to naš vlastiti izbor. Mislim, ako bismo željeli nastaviti s ledom, to bismo mogli učiniti. Ne plačemo jer je to na nama. Sada se odlučimo za obavljanje ovih automobila i vidjet ćemo.” Ovaj osvrt na samostalnost odluke ukazuje na ozbiljnost sa kojom tim pristupa novim tehnologijama.

Dok neki timovi, poput Juha Rytkönena i Patricka O’Donovana, još uvijek rade na automobilima s ledom, KMS ima osjećaj da prelazak na EV donosi značajne prednosti. Razlika u težini između klasičnih automobila i EV-a iznosi 85 kilograma – prednost koja bi mogla donijeti značajnu prednost na stazi. Kristoffersson ističe da bi, da su tehnički propisi objavljeni ranije, odluka o prelasku na električna vozila bila donesena već na početku sezone.

“Definitivno bismo otišli s EV-om, jednostavno je bilo prekasno da se promijenimo”, objašnjava Kristoffersson. Ova izjava dodatno naglašava kako je tehnologija neizbježna i kako će se timovi morati prilagoditi promjenama koje dolaze. U nastavku se osjeća da su električni automobili ne samo budućnost, već i sadašnjost natjecateljske scene.

Prelazak na električne automobile u RX-u pokazuje kako natjecateljski duh i inovacije mogu biti u savršenoj harmoniji. Svaki tim suočen je s mogućnostima i izazovima te je na njima da pronađu najbolji put prema budućnosti automobilske tehnologije i natjecateljstvu.

Next Post
Sve što ste ikada željeli znati o sportu spinningu

Sve što ste ikada željeli znati o sportu spinningu

Alfa Romeo 156 Coloni S1: 500 KS V6 pri 10 000 okr/min!

Alfa Romeo 156 Coloni S1: 500 KS V6 pri 10 000 okr/min!

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

  • Trending
  • Comments
  • Latest
F1 Poredaj 2025: Ažurirani bodovi vozača i konstruktora, rezultati nove sezone Formule 1

F1 Poredaj 2025: Ažurirani bodovi vozača i konstruktora, rezultati nove sezone Formule 1

19/03/2025
Kako djeluje sustav bodovanja u F1: Bodovi za utrke i sprintere Formule 1

Kako djeluje sustav bodovanja u F1: Bodovi za utrke i sprintere Formule 1

21/03/2025
Tragedija u Poljskoj: Talijanski vozač mitinga Matteo Doretto preminuo u sudaru tijekom priprema za Europsko prvenstvo

Tragedija u Poljskoj: Talijanski vozač mitinga Matteo Doretto preminuo u sudaru tijekom priprema za Europsko prvenstvo

11/06/2025
Otok Man TT 2025: Svi rezultati

Otok Man TT 2025: Svi rezultati

02/06/2025
GAT: Sam Collinsova ispitivanja i prognoze za 2025. godinu

GAT: Sam Collinsova ispitivanja i prognoze za 2025. godinu

0
Viren i Isuru najbrži na usponu na brdo Eliyakanda drugu godinu zaredom

Viren i Isuru najbrži na usponu na brdo Eliyakanda drugu godinu zaredom

0
F1 predsezonsko testiranje 2025: Tko je postigao najbržu brzinu i tko je odvozio najviše krugova na testiranju u Bahreinu 2025. godine?

F1 predsezonsko testiranje 2025: Tko je postigao najbržu brzinu i tko je odvozio najviše krugova na testiranju u Bahreinu 2025. godine?

0
Kako je Marquez smanjio tlak u gumama

Kako je Marquez smanjio tlak u gumama

0
Mogućnosti Daniela Suareza u NASCAR-u 2026. godine

Mogućnosti Daniela Suareza u NASCAR-u 2026. godine

03/07/2025
Van Gisbergen vraća ‘kvalitetu’ smeđe za podizanje obrva – Supercars

Van Gisbergen vraća ‘kvalitetu’ smeđe za podizanje obrva – Supercars

03/07/2025
400ks Massey Ferguson 8S traktor se bori

400ks Massey Ferguson 8S traktor se bori

03/07/2025
Sebastien Ogier se vraća na WRC Rally Finskoj

Sebastien Ogier se vraća na WRC Rally Finskoj

03/07/2025

Recommended

Mogućnosti Daniela Suareza u NASCAR-u 2026. godine

Mogućnosti Daniela Suareza u NASCAR-u 2026. godine

03/07/2025
Van Gisbergen vraća ‘kvalitetu’ smeđe za podizanje obrva – Supercars

Van Gisbergen vraća ‘kvalitetu’ smeđe za podizanje obrva – Supercars

03/07/2025
400ks Massey Ferguson 8S traktor se bori

400ks Massey Ferguson 8S traktor se bori

03/07/2025
Sebastien Ogier se vraća na WRC Rally Finskoj

Sebastien Ogier se vraća na WRC Rally Finskoj

03/07/2025

About:

Dobrodošli na Motorsport.hr, vaš glavni izvor vijesti, analiza i uzbudljivih priča iz svijeta motosporta! Bez obzira jeste li strastveni obožavatelj, povremeni pratitelj ili sami sudjelujete u utrkama, ovdje ćete pronaći sve što vam je potrebno za dozu brzine i uzbuđenja
Najnovije vijesti i analize iz svih kutaka motosport svijeta.
Ekskluzivne priče i intervjue s vozačima, timovima i stručnjacima.

Najnovija ažuriranja

Mogućnosti Daniela Suareza u NASCAR-u 2026. godine

Mogućnosti Daniela Suareza u NASCAR-u 2026. godine

03/07/2025
0

Van Gisbergen vraća ‘kvalitetu’ smeđe za podizanje obrva – Supercars

Van Gisbergen vraća ‘kvalitetu’ smeđe za podizanje obrva – Supercars

03/07/2025
0

Popularna ažuriranja

NIO – ažurirani ET5 i ET5 Touring dostupni u salonima, lansiran 25. svibnja

NIO – ažurirani ET5 i ET5 Touring dostupni u salonima, lansiran 25. svibnja

23/05/2025
0

Pereković na postolju – HAKS

Pereković na postolju – HAKS

20/05/2025
0

  • Impressum
  • About
  • Contact
  • Join Us
  • Privacy Policy
  • Terms
  • Marketing i oglašavanje

© 2025 Motorsport.hr

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • POČETNA
  • FORMULA 1
    • Vijesti
    • FORMULA E
    • Poredak timova
    • Poredak vozača
  • RALLY
    • ERC
    • Vijesti
    • HR Rally
    • WRC
  • TOURING
    • Vijesti
    • HR Krug
    • NASCAR
    • V 8
    • WTCC
  • HILLCLIMB
    • EHC
    • HR Brdo
    • Pikes peak
    • Vijesti
  • MOTO GP
    • Poredak
    • Vijesti
  • OFF ROAD
    • Vijesti
    • Dakar
    • HR offroad
    • RALLY RAID
    • RALLYCROSS
  • DRIFT
  • LIFESTYLE

© 2025 Motorsport.hr