Prerano? Svakako, ali ne nerealno, jer je ova sezona u Formuli 1 ispunjena iznenađenjima. Uz sve glasine koje cirkuliraju svaki dan, Gpblog razmatra kako će rešetka Formule 1 izgledati u 2026. godini.
McLaren
Ferrari
Lewis Hamilton dobiva konačnu priliku u Ferrariju
Red Bull Racing
Već mjesecima se spekulira o budućnosti Maxa Verstappena, a sada je izašlo na vidjelo da će napustiti Red Bull Racing. Nizozemac je izgubio povjerenje u tehnički odjel austrijskog tima. U potrazi za nasljednikom, Red Bull se okrenuo Georgeu Russellu, koji je izgubio mjesto u Mercedesu. Russell će imati sunarodnjaka kao suigrača – Arvida Lindblada. Helmut Marko, savjetnik Red Bulla, veliki je obožavatelj Lindblada i vjeruje da je on prava prilika za razvoj.
Mercedes
Godinu dana nakon odlaska Lewisa Hamiltona, Mercedes ponovno ima (bivšeg) svjetskog prvaka u svojim redovima. Max Verstappen dolazi iz Red Bull Racinga, tražeći stabilnost i priliku za osvajanje petog naslova. U Mercedesu, Verstappen postaje glavni vozač, uz talentiranog Andrewa Kimija Antonellija kao suigrača. Tim vidi Antonellija kao budućeg svjetskog prvaka, pa se očekuju velika ulaganja u njegov razvoj do 2026. godine.

Max Verstappen ulazi u Mercedes u ’26
Aston Martin
Pod vodstvom Adrian Neweya kao tehničkog šefa, Fernando Alonso ima posljednju priliku za svjetski naslov. Na rubu umirovljenja, Španac ponovno surađuje s Lanceom Strollom. Ako Stroll ne pokaže dobar nastup na početku sezone, Yuki Tsunoda, rezervni vozač Aston Martina, mogao bi preuzeti njegovo mjesto.
Alpine
Valtteri Bottas se vraća u Formulu 1 nakon jednogodišnje pauze, donoseći vrijedno iskustvo francuskom timu. Alpine je godinama nastojao pronaći odgovarajuće vozače, a nakon neuspješnih eksperimenata s mlađim talentima poput Franco Colapinta i Jacka Doohana, Bottas je sigurni izbor. Osim toga, Pierre Gasly ostaje uz njega kao stabilna figura u timu.

Valtteri Bottas ide na Alpine
Audi
Nico Hülkenberg može biti siguran za svoju poziciju nakon postolja 2025. godine. Njemački vozač ostaje u Audijevoj prvoj sezoni u Formuli 1, zajedno s Gabrielom Bortoleto, koji je također stekao dovoljno povjerenja da nastavi sezonu.
Williams
Tim menadžer James Vowles zadovoljan je kombinacijom vozača Aleksandra Albona i Carlosa Sainza, koji ostaju pod ugovorom. Iako Williams još ne razmišlja o osvajanja svjetskog naslova do 2026., nadaju se da će s iskusnim vozačima moći konkurirati za visoka mjesta na postolju.
Trkački bikovi
Neugodna situacija za Isacka Hadjara, koji se nadao prijelazu u Red Bull Racing. Umjesto toga, ekipa ga ne smatra potencijalnim prvakom, već se više fokusira na Arvida Lindblada. Hadjar će tako ostati još jednu sezonu u Racing Bullsima, gdje će imati priliku ponovo privući pažnju drugih timova za 2027. godinu, dok će Liam Lawson još jednom biti njegov suigrač.
Haas
U ovoj uzbudljivoj sezoni, Haas se odlučio zadržati vozače Olivera Bearmana i Estebana Ocona. Ova kombinacija predstavlja mješavinu mladosti i iskustva, te bi mogla donijeti zanimljive rezultate na stazi.
Kadilac
U Formuli 1 2026. stigao je novi igrač – Alex Palou! Nakon što je osvojio sve u Indycaru, Španac konačno dobiva svoju priliku. Njegovo iskustvo i američka pozadina čine ga privlačnim izborom za sponzore. Palou će imati Sergio Pereza kao suigrača, koji se vraća nakon jednogodišnje pauze, zahvaljujući svom znanju i financijskoj potpori koju donosi.

Alex Palou dobit će priliku za Cadillac