U svijet sporta i društvenih medija često zavire pojedinci s različitim pozadinama i iskustvima, a jedan od njih je i naš sugovornik koji vodi društvene medije FIS Telemarka. Njegova priča posebna je kombinacija strasti prema skijanju, kreativnosti i strukovne ekspertize. U nastavku otkrivamo više o njegovom putovanju kroz ovaj zanimljivi svijet.
Predstavljanje i pozadina
Skijanje telemarka prati me već 30 godina. Iako nisam krenuo klasičnim putem profesionalnog videografa ili fotografa, diplomirao sam agronomsko inženjerstvo i stekao doktorat iz biologije očuvanja. Njegova ljubav prema vizualnim umjetnostima i pripovijedanju vodila ga je prema ovom putu, a prekretnica se dogodila kada se moj sin rodio prije 13 godina. Danas radim kao freelancer, posebice se posvećujem FIS Telemarku tijekom zime.
Moje iskustvo u raznim događanjima, poput Dakar Rallya i Rallye du Maroc, uključuje uloge fotografa, snimatelja i video urednika u velikim timovima. Ta su me iskustva naučila važnosti marketinga i medijske produkcije. U FIS Telemarku radim sve, od fotografije do vođenja društvenih medija, često kao tim za jednu osobu. Nekada sam se natjecao u lokalnim utrkama, no danas sam usredotočen na prikazivanje strasti sporta kroz objektiv kamere.
Osobni pristup
Moja specijalizacija leži u prikazivanju ljudske strane sporta, u čemu je ključna povezanost akcije i emocionalnog doživljaja sportaša. Tijekom godine sam izgradio mrežu pouzdanih fotografa i videografa s kojima surađujem, a moj san ostaje formirati filmski tim za Svjetsko prvenstvo Telemark, slično onome što radim s rally-raid-om. Nadahnuće sportaša ispred moje kamere vodi me kroz moj rad i uvijek pokušavam prikazati njihove najbolje strane.
Postignuća na društvenim medijima
Jedno od prvih značajnih postignuća bilo je stjecanje povjerenja između sportaša, trenera i uprave, uz zajedničku viziju kako podići telemark. Uz podršku FIS tima, izgradili smo snažan identitet kroz slike koje govore o telemarku kao načinu života. Ključni projekti su Telekidz inicijativa i serija “Meet the Local”, koje ističu kulturu telemaka u regijama domaćina Svjetskog kupa. Osim toga, pokrenuo sam video seriju “Između vrata”, koja portrenira sportaše, iako su vremenske obaveze otežale njezinu daljnju realizaciju.
Primijetio sam porast suradnje s sportašima na Instagramu. Uspon voljenog sadržaja uključuje Freeride Reel Noé Claye, koji je ostvario više od milijun pregleda, i 10-sekundni video Romaina Beneya koji je privukao više od 815.000 pregleda. Također, važan korak bio je osigurati da vizuali budu usklađeni s brendiranjem FIS-a, čime se sadržaj telemarka neprimjetno integrira u širi kontekst FIS sportova, unoseći dodatnu vjerodostojnost.