Porsche Center Dubai: Kuća Porsche – Gdje započinje putovanje
Dva tjedna Porsche Center Dubai ponovno je zamislio markirano iskustvo s prvim ramazanskim aktivacijom u gradu, preobrazivši Villu 515 u Kuću Porsche: Gdje započinje putovanje. Ovaj privremeni prostor, koji je bio otvoren od 20. ožujka do 3. travnja, osmišljen je kao platforma za razmišljanje, kulturnu razmjenu i angažman, dočekavši više od 6.000 posjetitelja.
Filozofija marke u duhu ramazana
Ekskluzivni projekt je realiziran uz podršku kreativne agencije Oprosti, a pristup je bio pažljivo osmišljen kako bi bio u skladu s duhom ramazana. Tim je nastojao stvoriti prostor koji ne samo da promovira brand Porsche, već i povezuje ljude kroz iskustva i pripovijedanje. Igor Solomakha, nacionalni menadžer marketinga u Porsche Centru Dubai, ističe da Porsche nije samo automobil, već priča i stil života koji se kupuje.
“Ovaj je projekt oživio tu filozofiju. Pokazao je ono što nas definira: emocije, inovacije i način na koji se povezujemo s ljudima izvan proizvoda,” izjavio je Solomakha.
Kreativni izazov: Kako pričati o Porscheu tijekom ramazana
Sergej Gorpenko, osnivač i izvršni direktor Oprostih Guys, naglašava da je zamišljeni izazov bio istražiti kako Porsche i njihovi potrošači mogu postojati unutar ramazana. “Pitali smo se: Kako bi Porsche živio tijekom ramazana u Dubaiju?” rekao je Gorpenko. Ova misao dovela je do kulturnog uranjanja u koje su bile uključene emocionalne vrijednosti i znanja o mjestu koje je važno za zajednicu.
Salomakha je dodao kako su vrednovali dublje značenje ramazana, usredotočujući se na tradiciju, dom, razmišljanje i zajedništvo, te povezivanje tih vrijednosti s duhom Porschea.
Estetski doživljaj ramazana
Prostor Kuće Porschea oblikovan je kroz tri ključna kulturna uvida: emocionalni ritam ramazana, ulogu pripovijedanja i važnost dizajna vođenog narativima. U skladu s tim, aktivacija je udaljena od konvencionalnih formi izložbenih salona.
Salomakha je opisao ramazan kao period koji zahtijeva pauzu i razmišljanje, a prostor je dizajniran da odražava mir, povezanost i emocije tog svetog mjeseca. “Miris ouda i arapskih tepiha u kombinaciji s modernim elementima stvorili su autentičan ambijent,” dodao je Gorpenko.
Povezivanje s lokalnom zajednicom
Kuća Porschea nije bila samo izložbeni prostor, već i mjesto susreta zajednice. Gosti su imali priliku sudjelovati u ekskluzivnim Suhoor okupljanjima, gdje su se povezivali i stvarali nova prijateljstva. Aktivacija je obuhvaćala i živu svirku tradicionalnih instrumenata poput Ouda, Naya i Qanuna, što je dodatno osnažilo kulturnu atmosferu.
Osim toga, gosti su mogli testirati vožnju Porsche vozila i sudjelovati u raznim radionicama, uključujući izradu čokolade, arapsku kaligrafiju i zanatstvo parfema. Ove aktivnosti su stvorile mogućnost emocionalne povezanosti s markom, čime su prouzročile snažan angažman među posjetiteljima.
Organizacija i angažman na društvenim mrežama
Premda je aktivacija bila otvorena za javnost, prvotni događaj bio je ekskluzivan, što je potaknulo organski angažman na društvenim mrežama. “Pozvali smo našu blisku mrežu, prijatelje i partnere, što je postavilo temelje za stvaranje organskog “zujanja” na društvenim mrežama,” izjavio je Solomakha.
Njihov pristup jasno se pokazao uspješnim jer su ljudi u velikoj mjeri reagirali na iskustvo, a taj emocionalni odgovor pokazao je da su na pravom putu. Tim Porsche Centra Dubai nastavlja prikupljati povratne informacije, s ciljem ponovnog oblikovanja budućih aktivacija na temelju ranih signala uspjeha.
Zaključak
Porsche Center Dubai pravovremeno je realizirao svoju prvu ramazansku aktivaciju s ciljem povezivanja i osnaživanja zajednice. Kao inovativan pristup u brandiranju, ovaj događaj ne samo da je promicao Porsche, već i jačao veće kulturne vrijednosti koje su od jezgrovite važnosti za Dubaijsku zajednicu.