• Impressum
  • About
  • Contact
  • Join Us
  • Privacy Policy
  • Terms
  • Marketing i oglašavanje
Monday, May 12, 2025
  • Login
  • POČETNA
  • FORMULA 1
    • Vijesti
    • FORMULA E
    • Poredak timova
    • Poredak vozača
  • RALLY
    • ERC
    • Vijesti
    • HR Rally
    • WRC
  • TOURING
    • Vijesti
    • HR Krug
    • NASCAR
    • V 8
    • WTCC
  • HILLCLIMB
    • EHC
    • HR Brdo
    • Pikes peak
    • Vijesti
  • MOTO GP
    • Poredak
    • Vijesti
  • OFF ROAD
    • Vijesti
    • Dakar
    • HR offroad
    • RALLY RAID
    • RALLYCROSS
  • DRIFT
  • LIFESTYLE
No Result
View All Result
MotorsportHR
  • POČETNA
  • FORMULA 1
    • Vijesti
    • FORMULA E
    • Poredak timova
    • Poredak vozača
  • RALLY
    • ERC
    • Vijesti
    • HR Rally
    • WRC
  • TOURING
    • Vijesti
    • HR Krug
    • NASCAR
    • V 8
    • WTCC
  • HILLCLIMB
    • EHC
    • HR Brdo
    • Pikes peak
    • Vijesti
  • MOTO GP
    • Poredak
    • Vijesti
  • OFF ROAD
    • Vijesti
    • Dakar
    • HR offroad
    • RALLY RAID
    • RALLYCROSS
  • DRIFT
  • LIFESTYLE
No Result
View All Result
MotorsportHR
No Result
View All Result
Home HILLCLIMB Pikes peak

Tyspeedov G87 BMW M2 cilja na Pikes Peak rekorde u 2025.

24/03/2025
in Pikes peak
0 0
0
Tyspeedov G87 BMW M2 cilja na Pikes Peak rekorde u 2025.
Share on FacebookShare on Twitter

Pikes Peak: Vrhunski Test Sposobnosti Automobila

Pikes Peak, poznat kao “Planina koja posjećuje nebo”, predstavlja izazov za vozače i automobile iz cijelog svijeta. S nadmorskom visinom od gotovo 4.300 metara i 156 zavoja, ovo je jedan od najtežih i najstrašnijih auto-moto događaja na svijetu. Ove godine, ekipa Tyspeed iz New Jerseyja odlučila je pokazati svoje mogućnosti vožnjom novog G87 BMW M2 na ovom legendarnom usponu. Cilj im je oboriti rekord koji drže proizvodna vozila.

Tyspeed se bori s usponom na brdo

Tyspeed, poznat po svojoj strasti prema BMW-ima i automobilskim performansama, prijavio se za 103. trku na Pikes Peaku. Tim vodi Typer Pappas, vozač s bogatim iskustvom kako u utrkama tako i s BMW-ovim modelima, uključujući prethodni M2. Njihov originalni F87 M2 bio je smanjen za 460 kilograma od serijske verzije, uz snagu od preko 500 konjskih snaga. Nažalost, 2019. godina donijela im je izazove s kišom, ali unatoč tome ostvarili su solidan rezultat, završivši 45. u ukupnom poretku i 10. u svojoj kategoriji.

Fotografije koje su pružili Tyspeed i Vincent Nardone/Petrolhead Studios

Ambicija Tyspeeda za G87 M2

Upravo se njihov tim trenutno usredotočuje na izgradnju novog G87 M2 sa željom da postignu rezultate ispod 10 minuta na poznatom usponu. S obzirom na njihovo prethodno iskustvo, Tyspeed planira ponovno primijeniti svoja znanja i strategije, što će im pomoći u optimizaciji performansi automobila i unapređenju konačnog rezultata.

Pappas i tim ne štede na opremi. Kako bi stvorili optimalan automobil za uspjeh, naručili su dijelove iz BMW M Factory Racing Carbon Center Console i dodali brojna poboljšanja, uključujući vjetroelektrični tunel i specijalizirane dijelove od avionskog aluminija. Sve to dovelo je do vrhunskog automobila spremnog za izazove koje donosi vožnja na Pikes Peaku.

G87 M2 projekt na putu

Tyspeed BMW M2
Fotografije koje su pružili Tyspeed i Vincent Nardone/Petrolhead Studios

Izgledaju vrlo ambiciozno dok nastavljaju raditi na projektu G87 M2. Tim je već skinuo automobil kako bi ga prilagodili za postavljanje punog sigurnosnog kaveza za vožnju na brdu, a planiraju prikazati cijeli spektar performansnih dijelova BMW M-a koji će im pomoći da postignu svoj cilj ispod 10 minuta. Njihova predanost i trud već su bili evidentni u prošlim projektima, kao što su F87 i E92 M3.

Također, Tyspeed planira suradnju s novim partnerima kako bi podržali svoje ambicije. Za sve zainteresirane da postanu dio ovog uzbudljivog putovanja, Tyspeed poziva sve da ih kontaktiraju putem njihovih društvenih mreža, posebno na Instagramu, gdje dijele napredak i prizore iz radionice.

Next Post
Europsko prvenstvo Dragbike: Treći krug u Švedskoj

Europsko prvenstvo Dragbike: Treći krug u Švedskoj


GODINA: GRID na temelju kaznenih točaka F1 od najviše do najmanjeg nakon kineskog liječnika opće prakse 2025. godine

  1. GODINA: GRID na temelju kaznenih točaka F1 od najviše do najmanjeg nakon kineskog liječnika opće prakse 2025. godine

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

  • Trending
  • Comments
  • Latest
F1 Poredaj 2025: Ažurirani bodovi vozača i konstruktora, rezultati nove sezone Formule 1

F1 Poredaj 2025: Ažurirani bodovi vozača i konstruktora, rezultati nove sezone Formule 1

19/03/2025
Kako djeluje sustav bodovanja u F1: Bodovi za utrke i sprintere Formule 1

Kako djeluje sustav bodovanja u F1: Bodovi za utrke i sprintere Formule 1

21/03/2025
Miami GP 2025: Datum vikenda, raspored, vremena i kako gledati F1 utrku na Floridi na Sky Sports | F1 vijesti

Miami GP 2025: Datum vikenda, raspored, vremena i kako gledati F1 utrku na Floridi na Sky Sports | F1 vijesti

28/04/2025
Kako pratiti 2025. F1 Miami Grand Prix: Datum, vrijeme, lokacije vozača

Kako pratiti 2025. F1 Miami Grand Prix: Datum, vrijeme, lokacije vozača

02/05/2025
GAT: Sam Collinsova ispitivanja i prognoze za 2025. godinu

GAT: Sam Collinsova ispitivanja i prognoze za 2025. godinu

0
Viren i Isuru najbrži na usponu na brdo Eliyakanda drugu godinu zaredom

Viren i Isuru najbrži na usponu na brdo Eliyakanda drugu godinu zaredom

0
F1 predsezonsko testiranje 2025: Tko je postigao najbržu brzinu i tko je odvozio najviše krugova na testiranju u Bahreinu 2025. godine?

F1 predsezonsko testiranje 2025: Tko je postigao najbržu brzinu i tko je odvozio najviše krugova na testiranju u Bahreinu 2025. godine?

0
Kako je Marquez smanjio tlak u gumama

Kako je Marquez smanjio tlak u gumama

0
Predstavljamo finaliste FIA svjetskog rally prvenstva za razvoj vozača | Rally i Rallycross

Predstavljamo finaliste FIA svjetskog rally prvenstva za razvoj vozača | Rally i Rallycross

12/05/2025
Brown se vraća kao Mostert, DJR noćna mora se nastavlja – Repco Supercars Championship

Brown se vraća kao Mostert, DJR noćna mora se nastavlja – Repco Supercars Championship

12/05/2025
Zašto se Ingram smatra omiljenim za BTCC naslov bez pobjede u utrci do sada

Zašto se Ingram smatra omiljenim za BTCC naslov bez pobjede u utrci do sada

12/05/2025
Najbolji automobili za off-road natjecanja

Najbolji automobili za off-road natjecanja

12/05/2025

Recommended

Predstavljamo finaliste FIA svjetskog rally prvenstva za razvoj vozača | Rally i Rallycross

Predstavljamo finaliste FIA svjetskog rally prvenstva za razvoj vozača | Rally i Rallycross

12/05/2025
Brown se vraća kao Mostert, DJR noćna mora se nastavlja – Repco Supercars Championship

Brown se vraća kao Mostert, DJR noćna mora se nastavlja – Repco Supercars Championship

12/05/2025
Zašto se Ingram smatra omiljenim za BTCC naslov bez pobjede u utrci do sada

Zašto se Ingram smatra omiljenim za BTCC naslov bez pobjede u utrci do sada

12/05/2025
Najbolji automobili za off-road natjecanja

Najbolji automobili za off-road natjecanja

12/05/2025

About:

Dobrodošli na Motorsport.hr, vaš glavni izvor vijesti, analiza i uzbudljivih priča iz svijeta motosporta! Bez obzira jeste li strastveni obožavatelj, povremeni pratitelj ili sami sudjelujete u utrkama, ovdje ćete pronaći sve što vam je potrebno za dozu brzine i uzbuđenja
Najnovije vijesti i analize iz svih kutaka motosport svijeta.
Ekskluzivne priče i intervjue s vozačima, timovima i stručnjacima.

Najnovija ažuriranja

Predstavljamo finaliste FIA svjetskog rally prvenstva za razvoj vozača | Rally i Rallycross

Predstavljamo finaliste FIA svjetskog rally prvenstva za razvoj vozača | Rally i Rallycross

12/05/2025
0

Brown se vraća kao Mostert, DJR noćna mora se nastavlja – Repco Supercars Championship

Brown se vraća kao Mostert, DJR noćna mora se nastavlja – Repco Supercars Championship

12/05/2025
0

Popularna ažuriranja

MotoGP, Tajland J3, Jack Miller (KTM/5): “Pokazali smo hrabrost. I to je ono što se broji!”

MotoGP, Tajland J3, Jack Miller (KTM/5): “Pokazali smo hrabrost. I to je ono što se broji!”

17/04/2025
0

Tko je rekao da talijanski hipercar od 3,4 milijuna dolara ne može postaviti rekorde? Ovaj 20-godišnjak sigurno ne!

Tko je rekao da talijanski hipercar od 3,4 milijuna dolara ne može postaviti rekorde? Ovaj 20-godišnjak sigurno ne!

06/03/2025
0

  • Impressum
  • About
  • Contact
  • Join Us
  • Privacy Policy
  • Terms
  • Marketing i oglašavanje

© 2025 Motorsport.hr

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • POČETNA
  • FORMULA 1
    • Vijesti
    • FORMULA E
    • Poredak timova
    • Poredak vozača
  • RALLY
    • ERC
    • Vijesti
    • HR Rally
    • WRC
  • TOURING
    • Vijesti
    • HR Krug
    • NASCAR
    • V 8
    • WTCC
  • HILLCLIMB
    • EHC
    • HR Brdo
    • Pikes peak
    • Vijesti
  • MOTO GP
    • Poredak
    • Vijesti
  • OFF ROAD
    • Vijesti
    • Dakar
    • HR offroad
    • RALLY RAID
    • RALLYCROSS
  • DRIFT
  • LIFESTYLE

© 2025 Motorsport.hr