### Uvod u nove izazove Triple Eight
Triple Eight, poznati tim u svijetu automobilskog natjecanja, suočava se s novim izazovima nakon što su im uskraćeni motori od njihovog dugogodišnjeg dobavljača KRE Race Engines zbog ekskluzivnog ugovora koji General Motors ima s tim proizvođačem. Ovaj je potez potaknuo Triple Eight na razvoj vlastitih motora, što predstavlja značajnu promjenu u njihovom poslovanju i strategiji.
### Osnivanje vlastite radionice motora
Kako bi nadoknadili gubitak KRE-a, Triple Eight je odlučio osnovati svoju radionicu motora na svom sjedištu u Banyu. Ova odluka ne samo da će im omogućiti da zadrže kontrolu nad proizvodnjom motora, već će i potaknuti vlastiti razvoj i inovacije. Na čelu novog tima za motore nalaze se Kazo Penwarden i Brent Blakey, ugledna imena u motorsportu, koji donose značajno iskustvo i stručnost.
### Ključni ljudi u timu
Osim Penwardena i Blakeyja, u timu se nalazi i Cam Clancy, bivši radnik KRE-a, koji je angažiran kao voditelj radionice za motore. Ova kombinacija stručnjaka stvara snažnu osnovu za razvoj novih motora, omogućujući Triple Eight da zadrži visoku razinu konkurentnosti na stazama.
### Novi pogonski sklopovi
Motorsport Powertrains, timski partner izrađen u suradnji s Dickom Johnson Racingom, predstavlja ključnu promjenu. Od 2024. do 2025. godine, krenut će s korištenjem 5,4-litrenog Coyote motora, koji nasljeđuje Herrod Performance Engines. Ovaj prijelaz označava novu era za Triple Eight, donoseći nove mogućnosti i izazove.
### Izgradnja radionice motora
Generalni direktor Triple Eighta, Jamie Whincup, izjavio je da bi nova radionica trebala biti dovršena do kraja studenog. Iako je izražavao zabrinutost zbog kašnjenja, istaknuo je da su već poduzeli mjere za gradnju motora iz prostora smještenog izvan same radionice. Ovaj proaktivan pristup omogućava timu da se pripremi na vrijeme za predstojeće utrke.
### Tehnološki napredak
Whincup je naveo da su motori već u fazi razvoja, s dinamo generatorima u funkciji, iako ne još u potpunosti operativnima. Očekuje se da će tim uskoro postići 90% potrebne opreme, što će im omogućiti da rade punom snagom u najkraćem mogućem roku. Ova tehnološka prednost mogla bi im dati značajnu prednost u nadolazećim sezonama.
### Konkurencija i paritetni radovi
Coyote motor će se suočiti s konkurencijom od GM-ovog 5,7-liternog motora i novog Toyotinog 5,2-liternog V8 motora u Repco Supercars prvenstvu 2026. godine. U cilju osiguravanja pravičnosti između ovih motora, planirani su paritetni radovi koji će se najprije odvijati lokalno, a zatim će se provesti i u austrijskom pogonu AVL u Grazu, gdje će se testirati performanse i usklađenost.

















