• Impressum
  • About
  • Contact
  • Join Us
  • Privacy Policy
  • Terms
  • Marketing i oglašavanje
Tuesday, July 8, 2025
  • Login
  • POČETNA
  • FORMULA 1
    • Vijesti
    • FORMULA E
    • Poredak timova
    • Poredak vozača
  • RALLY
    • ERC
    • Vijesti
    • HR Rally
    • WRC
  • TOURING
    • Vijesti
    • HR Krug
    • NASCAR
    • V 8
    • WTCC
  • HILLCLIMB
    • EHC
    • HR Brdo
    • Pikes peak
    • Vijesti
  • MOTO GP
    • Poredak
    • Vijesti
  • OFF ROAD
    • Vijesti
    • Dakar
    • HR offroad
    • RALLY RAID
    • RALLYCROSS
  • DRIFT
  • LIFESTYLE
No Result
View All Result
MotorsportHR
  • POČETNA
  • FORMULA 1
    • Vijesti
    • FORMULA E
    • Poredak timova
    • Poredak vozača
  • RALLY
    • ERC
    • Vijesti
    • HR Rally
    • WRC
  • TOURING
    • Vijesti
    • HR Krug
    • NASCAR
    • V 8
    • WTCC
  • HILLCLIMB
    • EHC
    • HR Brdo
    • Pikes peak
    • Vijesti
  • MOTO GP
    • Poredak
    • Vijesti
  • OFF ROAD
    • Vijesti
    • Dakar
    • HR offroad
    • RALLY RAID
    • RALLYCROSS
  • DRIFT
  • LIFESTYLE
No Result
View All Result
MotorsportHR
No Result
View All Result
Home MOTO GP

Treba li MotoGP uvesti F1 stil odbora ugovora usred sage Martin/Aprilia?

23/05/2025
in MOTO GP
0 0
0
Treba li MotoGP uvesti F1 stil odbora ugovora usred sage Martin/Aprilia?
Share on FacebookShare on Twitter

Saga oko Jorgea Martina i Ugovora u MotoGP-u

Kada se razgovara o MotoGP-u, često se fokusiramo na uzbudljive utrke i spektakularne vozačke mane. Međutim, u pozadini se odvijaju i drugi, manje vidljivi, a jednako uzbudljivi igrališta – poput pregovora i ugovora vozača. U posljednje vrijeme, tema koja je izazvala veliku pažnju je pokušaj Jorgea Martina da se oslobodi svog ugovora s Apriliom, što je privuklo komentare nekih od vodećih figura u MotoGP-u, uključujući Marca Marqueza.

Ugovorna pitanja i MotoGP

MotoGP, za razliku od Formule 1, ne posjeduje sustav arbitraže ugovora, poput Odbora za priznavanje ugovora (CRB), koji pomaže vozačima u rješavanju sporova vezanih uz ugovore. Marc Marquez, šestostruki svjetski prvak, istaknuo je da smatrate kako nema potrebe za sličnom institucijom u MotoGP-u. “Ako imate profesionalni tim oko sebe, što uključuje vašeg menadžera i tim, mislim da ste dovoljno zaštićeni,” rekao je Marquez na konferenciji za novinare.

Marquezovi komentari dolaze u trenutku kada su se svi očigledno uzrujali zbog situacije s Martinom, koji je pokušao otići iz svog ugovora nakon što je Avril tvrdila da je on “valjan i na snazi” do kraja sezone 2026. godine. Ovaj slučaj stavio je u fokus širu temu ugovornog prava u motosportu.

Fokus na vozače: Zarco i Acosta

Francuski vozač Johann Zarco podržao je Marquezove komentare, izrazivši zadovoljstvo što MotoGP ostaje vjerni svojoj tradiciji te da se ovakvi problemi ne događaju kao u F1. “Sretan sam što se u motociklima u ovom trenutku ne događa kao u Formuli 1,” rekao je Zarco. Njegov stav je jasan – očuvanje jednostavnosti i tradicije u motosportu je prioritet.

Ova tema nije prošla nezapaženo ni kod mladog vozača KTM-a, Pedra Acoste, koji je izjavio da dobra komunikacija i razumijevanje ugovora mogu ponuditi dovoljnu zaštitu vozačima. Acosta, koji dijeli menadžera s Martinom, demantirao je glasine o mogućem napuštanju KTM-a radi Honde u 2026. godini.

Kontekst F1 i MotoGP ugovora

U svijetu Formule 1, sudska tijela poput CRB-a igraju ključnu ulogu u rješavanju sukoba između vozača i timova. Ovaj sustav je proizašao iz spora iz 1991. godine vezanog uz prelazak Michaela Schumachera iz Jordana u Benetton. U posljednjih nekoliko godina, pitanja vezana uz ugovore često su bila u središtu pažnje, posebno s incidentima poput onog s Oscara Piastri, koji je odlučio preći iz Alpine u McLaren.

Unatoč usporedbi s F1, Marquez i njegovi kolege smatraju da MotoGP uspijeva održati svoju kulturu i stil, izbjegavajući komplicirane ugovorne sporove. Ostajući vjerni kreatorima motosporta, vozači poput Marqueza, Zarca i Acoste pokazuju snagu zajednice koja cijeni međusobno povjerenje i profesionalizam.

Buducnost MotoGP i ugovorna pitanja

Kako nastavljaju rasti i razvijati se, MotoGP vozači i timovi suočavaju se s izazovima koji dolaze s profesionalizacijom sporta. Ugovori postaju sve složeniji, a pritisak na vozače da donesu svoje odluke brzo može stvoriti tenzije. S obzirom na trenutačne okolnosti i stavove vodećih vozača, čini se da će MotoGP nastaviti raditi unutar svog tradicionalnog sustava, oslanjajući se na vlastitu mrežu zaštite umjesto na vanjska tijela. Ovo bi moglo označiti novo doba za sport, gdje se poštuje osobni angažman i izvrsna komunikacija.

Next Post
Klasični automobilski krug skreće u Minnesoti, Sjeverna Dakota

Klasični automobilski krug skreće u Minnesoti, Sjeverna Dakota

Gledajte: Vozači i šefovi timova reagiraju nakon što su dobili svoj film o “F1” u Monaku

Gledajte: Vozači i šefovi timova reagiraju nakon što su dobili svoj film o "F1" u Monaku

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

  • Trending
  • Comments
  • Latest
F1 Poredaj 2025: Ažurirani bodovi vozača i konstruktora, rezultati nove sezone Formule 1

F1 Poredaj 2025: Ažurirani bodovi vozača i konstruktora, rezultati nove sezone Formule 1

19/03/2025
Kako djeluje sustav bodovanja u F1: Bodovi za utrke i sprintere Formule 1

Kako djeluje sustav bodovanja u F1: Bodovi za utrke i sprintere Formule 1

21/03/2025
Tragedija u Poljskoj: Talijanski vozač mitinga Matteo Doretto preminuo u sudaru tijekom priprema za Europsko prvenstvo

Tragedija u Poljskoj: Talijanski vozač mitinga Matteo Doretto preminuo u sudaru tijekom priprema za Europsko prvenstvo

11/06/2025
Otok Man TT 2025: Svi rezultati

Otok Man TT 2025: Svi rezultati

02/06/2025
GAT: Sam Collinsova ispitivanja i prognoze za 2025. godinu

GAT: Sam Collinsova ispitivanja i prognoze za 2025. godinu

0
Viren i Isuru najbrži na usponu na brdo Eliyakanda drugu godinu zaredom

Viren i Isuru najbrži na usponu na brdo Eliyakanda drugu godinu zaredom

0
F1 predsezonsko testiranje 2025: Tko je postigao najbržu brzinu i tko je odvozio najviše krugova na testiranju u Bahreinu 2025. godine?

F1 predsezonsko testiranje 2025: Tko je postigao najbržu brzinu i tko je odvozio najviše krugova na testiranju u Bahreinu 2025. godine?

0
Kako je Marquez smanjio tlak u gumama

Kako je Marquez smanjio tlak u gumama

0
Njemački GP klasici: Sachsenring Oduševljenja

Njemački GP klasici: Sachsenring Oduševljenja

08/07/2025
Mislite da možete bolje kalibrirati rivije od inženjera? Novi softver vam to omogućuje!

Mislite da možete bolje kalibrirati rivije od inženjera? Novi softver vam to omogućuje!

08/07/2025
Toyota Gazoo Racing debiira automobil Hydrogen Rally2 na Rally Finskoj | 2025 | Priopćenje za javnost | WRC

Toyota Gazoo Racing debiira automobil Hydrogen Rally2 na Rally Finskoj | 2025 | Priopćenje za javnost | WRC

08/07/2025
SPE olakšava vožnju S650 s ručkom

SPE olakšava vožnju S650 s ručkom

08/07/2025

Recommended

Njemački GP klasici: Sachsenring Oduševljenja

Njemački GP klasici: Sachsenring Oduševljenja

08/07/2025
Mislite da možete bolje kalibrirati rivije od inženjera? Novi softver vam to omogućuje!

Mislite da možete bolje kalibrirati rivije od inženjera? Novi softver vam to omogućuje!

08/07/2025
Toyota Gazoo Racing debiira automobil Hydrogen Rally2 na Rally Finskoj | 2025 | Priopćenje za javnost | WRC

Toyota Gazoo Racing debiira automobil Hydrogen Rally2 na Rally Finskoj | 2025 | Priopćenje za javnost | WRC

08/07/2025
SPE olakšava vožnju S650 s ručkom

SPE olakšava vožnju S650 s ručkom

08/07/2025

About:

Dobrodošli na Motorsport.hr, vaš glavni izvor vijesti, analiza i uzbudljivih priča iz svijeta motosporta! Bez obzira jeste li strastveni obožavatelj, povremeni pratitelj ili sami sudjelujete u utrkama, ovdje ćete pronaći sve što vam je potrebno za dozu brzine i uzbuđenja
Najnovije vijesti i analize iz svih kutaka motosport svijeta.
Ekskluzivne priče i intervjue s vozačima, timovima i stručnjacima.

Najnovija ažuriranja

Njemački GP klasici: Sachsenring Oduševljenja

Njemački GP klasici: Sachsenring Oduševljenja

08/07/2025
0

Mislite da možete bolje kalibrirati rivije od inženjera? Novi softver vam to omogućuje!

Mislite da možete bolje kalibrirati rivije od inženjera? Novi softver vam to omogućuje!

08/07/2025
0

Popularna ažuriranja

Minota Ann iz Bergena odala počast kao PRISTUH MOTORSPORTS PIONEER!

Minota Ann iz Bergena odala počast kao PRISTUH MOTORSPORTS PIONEER!

16/03/2025
0

Domaći heroj Mabellini najbrži na Romi ERC kvalifikacijama

Domaći heroj Mabellini najbrži na Romi ERC kvalifikacijama

04/07/2025
0

  • Impressum
  • About
  • Contact
  • Join Us
  • Privacy Policy
  • Terms
  • Marketing i oglašavanje

© 2025 Motorsport.hr

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • POČETNA
  • FORMULA 1
    • Vijesti
    • FORMULA E
    • Poredak timova
    • Poredak vozača
  • RALLY
    • ERC
    • Vijesti
    • HR Rally
    • WRC
  • TOURING
    • Vijesti
    • HR Krug
    • NASCAR
    • V 8
    • WTCC
  • HILLCLIMB
    • EHC
    • HR Brdo
    • Pikes peak
    • Vijesti
  • MOTO GP
    • Poredak
    • Vijesti
  • OFF ROAD
    • Vijesti
    • Dakar
    • HR offroad
    • RALLY RAID
    • RALLYCROSS
  • DRIFT
  • LIFESTYLE

© 2025 Motorsport.hr