ACO H2 vodikovo selo postalo je mjesto premijere inovativnog koncepta GR LH2 Racing, koji je odabrala Toyota Gazoo Racing. Ulov je to trenutka kada se motorsport susreće s naprednim tehnologijama energijske učinkovitosti. Ovaj događaj nije samo prilika za predstavljanje novog vozila; on je također simbol Toyotinog usredotočenja na održivost i neutralnost ugljika. U skladu s tim, 24 sata Le Mansa služi kao savršena platforma za testiranje novih ideja, čime se omogućava proizvođačima automobila poput Toyote da istražuju tehnologije koje bi mogle promijeniti budućnost automobilske industrije.
Održavanje postignuća Le Mansa već više od jednog stoljeća omogućava Toyoti da se suoči s izazovima koji su pred njom. Korištenjem klasičnog formata izdržljivosti, japanski proizvođač optimizira svoje strategije i razvija vozila koja ne samo da zadovoljavaju trenutne ekološke standarde, već također postavljaju temelje za buduće generacije automobila. Testiranje u uvjetima kao što su 24 sata Le Mansa pokazuje se ključnim, jer pomaže Toyoti da precizno procijeni performanse svojih tehnologija u ekstremnim uvjetima.
Prezentacija koncepta GR LH2 Racing prikazana je u okviru proslava povodom 40. godišnjice prvog Toyotinog nastupa na Le Mansu, što dodatno naglašava važnost ovog trenutka za proizvođača. Ova obljetnica nije samo vremenski odred, već i prilika da se osvrnu na postignute uspjehe i novitete koji će oblikovati budućnost. Gregor Babiak, glavni inženjer projekta, izjavio je: „Tokom posljednjih 40 godina postali smo prekretnički automobil najviših standarda, a sada, s GR LH2 Racing, krenuli smo u razvoj održivo orijentiranog projekta.”
Novi liviji hibridnih hipercara Toyota GR010, koji su predstavljeni na ovom događaju, dodatno su obilježili proslavu. Livij #7, koji su vozili Mike Conway, Kamui Kobayashi i NYCK de Vries, častio je tradicionalni TS020 iz 1998. godine. Ova shema bojenja nije samo estetski izbor; ona simbolizira nasljeđe i tradiciju Toyotinih natjecateljskih vozila. S druge strane, sestrinski automobil #8, vožen od strane Sébastien Buemija, Brendona Hartleya i Ryo Hirakawa, zadržao je svoju klasičnu boju, time održavajući povezanost s prošlošću.
Potpora Toyote u razvoju tehnologija vodikove energije koristi se ne samo za doprinos ekološkoj održivosti, već također ima za cilj postavljanje novog standarda u motorsportu. Koncept GR LH2 Racing pokazuje potencijal vozila na vodik, koja bi mogla postati budućnost natjecateljske vožnje. Dodatno, Toyota se nada da će svoje inovacije moći prenijeti u serijsku proizvodnju, čime bi pomaknula granice onoga što je moguće u automobilskoj industriji.