**Pojačavanje relija: Toyota predstavlja GR Corollu RC2 na trkaćoj sceni!**
U elektrificirajućem povratku koji izaziva oduševljenje ljubitelja motosporta, Toyota je spremna ponovno zapaliti legendarno ime Corolla u svijetu relija lansiranjem svog potpuno novog GR Corolla RC2 automobila za reli. Ovo visokooktansko vozilo sprema se ostaviti trag u Nacionalnom prvenstvu Američke reli udruge (ARA) sljedeće godine, a uzbuđenje je opipljivo!
GR Corolla RC2 imala je svoj debi početkom ove godine na Tokijskom autosalonu, gdje je privukla pažnju obožavatelja i kritičara. Od tada je ova reli zvijer prošla kroz rigorozna poboljšanja, zahvaljujući stručnosti Toyotinih inženjera Svjetskog prvenstva u reliju (WRC) i suradnji s Rallysport Services, entitetom na čijem je čelu nositelj promotivnih prava ARA Lance Smith.
Izgrađena na robusnim temeljima nagrađivanog GR Yaris Rally2, koji je dominirao stazom WRC2 s uzastopnim naslovima i brojnim priznanjima, GR Corolla RC2 može se pohvaliti nevjerojatnim 1,6-litrenim trocilindričnim turbo motorom upotpunjenim naprednim sustavom pogona na sva četiri kotača. Ovaj moćni motor dizajniran je za žestoku konkurenciju u nacionalnim prvenstvima kao što je ARA, gdje će se suprotstaviti suparnicima u klasi RC2—slično prestižnoj razini Rally2.
U razvoju ovog rally ratnika sudjelovali su rally veterani kao što su Jari-Matti Latvala, voditelj Toyotinog WRC tima, i Juho Hanninen. Kao dodatak uzbuđenju, zvijezda u usponu Seth Quintero upravljat će GR Corollom RC2 u sedam ARA događaja, koji će započeti s dugo očekivanim 100 Acre Wood Rallyjem od 13. do 14. ožujka.
Toyotina hrabra izjava o GR Corolli RC2 odražava nasljeđe Corolle u povijesti relija. “GR Corolla Rally RC2 koristi TGR-WRT znanje i stručnost prikupljenu tijekom natjecanja u FIA Svjetskom prvenstvu u reliju, gdje je osvojila šest naslova proizvođača od 2018.” Ovaj potez ne samo da proširuje Toyotinu ponudu natjecateljskih automobila, već i naglašava njihovu posvećenost razvoju relija u Sjedinjenim Američkim Državama, gdje se GR Corolla slavi kao automobil inspiriran relijem za svakodnevne vozače.
Nasljeđe Corolle u reliju je roditeljski poznato, s počecima datiranim još 1973. godine kada je Toyota Corolla Levin TE27, koju su vozili legendarni Walter Boyce i Doug Woods, osvojila WRC. Tijekom 1999. godina, Corolla je ponovno osvojila naslov WRC proizvođača, učvrstivši svoj status u povijesti relija.
Seth Quintero izrazio je svoje oduševljenje ovom monumentalnom prilikom: “Jako sam uzbuđen i zahvalan Toyota Gazoo Racingu na ovoj prilici. Zaista je čast povezati se s ovim timom. Nadam se da ću uživati i naučiti puno.” Posebno je naglasio jedinstveni izazov prijelaza s velikih udaljenosti W2RC-a na intenzivni format relija. “Vožnja automobila tijekom testiranja bila je tako sjajna, a tim je bio tako gostoljubiv,” dodao je.

Kako bi ojačala svoj WRC Challenge Program, Toyota je također započela suradnju s obećavajućim talentima poput Zeala Jonesa i Hiroyu Minowe. Jones, sa samo 21 godinom, već je pokazao svoje vještine u Morizo Challenge Cupu u Japanu, dok 16-godišnji Minowa ulazi u povijest kao najmlađi vozač koji se pridružio programu, prešavši iz uspješne drifterske karijere u fokusiranje na reli.
Uz buku motora i uzbuđenje natjecanja na horizontu, Toyota ne vraća samo ime Corolla; oni otvaraju novo poglavlje u povijesti relija. Pripremite se za sezonu punu adrenalinske akcije dok GR Corolla RC2 juri na zemlju, obećavajući nezaboravne trenutke i nemilosrdno uzbuđenje na relijaškim stazama!

















