Skupina stručnjaka za automobile provela je vrijeme sa svakim velikim SUV-om u prodaji u Velikoj Britaniji i odlučila se za njihovih 10 najboljih, a pobjednik je bio šok mnogim ljubiteljima strašnih automobila
Dok kompaktni automobili imaju svoje prednosti, oni često nedostaju praktičnosti. Za mnoge, posebno obitelji, što više prostora, to bolje.
Ovdje veliki SUV-ovi dolaze u svoje, pružajući dovoljno prostora za putnike, kućne ljubimce i prtljagu. Ploča stručnjaka za automobile stavila je Velike SUV-ove Velike Britanije na test, sastavljajući top 10 najboljih dostupnih modela.
Pobjednik, iznenađujuće, nije došao od premium branda, već od proizvođača koji dosljedno udara iznad svoje težine.
Na kraju je Škoda Kodiaq postao pobjednički, impresionirajući stručnjake iz Auto Expressa svojom izuzetnom vrijednošću za novac, kvalitetu i praktičnost.
Zašto su odabrali češki model, rekli su: “Škoda Kodiaq utjelovljuje sve ono što češka tvrtka zalaže: solidna vrijednost za novac, kvalitetu, praktičnost i nekoliko malih iznenađenja koja dodaju vlasničko iskustvo. Kodiaq je malo neobičan u velikom sektoru SUV-a, koji je još uvijek ponudio diesel motor.
“Dizeli mogu upravljati oko kombiniranih 50MPG, dok također možete imati hibridnu opciju za električni raspon vožnje do 62 milje i šest posto koristi u natama za korisnike tvrtke. Kodiaq je odličan krstaš na daljinu.”
Osiguravanje mjesta za trčanje bila je potpuno električna Kia EV9. Iako je Škoda konkurentno cijene 39.000 funti, početna cijena Kia težila je 65.035 funti.
Unatoč značajnoj razlici u cijenama, stručnjaci su bili impresionirani, napominjući: “Kavernozna unutrašnjost odgovara sedam plus prtljage, tako da je bilo minimalnih kompromisa u pakiranju sve te tehnologije EV.
“Raspon EV9-ovog naslova 349 kilometara trebao bi biti više nego dovoljan za većinu vlasnika, a dulji su jauci relativno ugodni, iako je brojka u 200-ima realnija, a veličina EV9 znači da nije posebno učinkovita.”
Iako su veliki SUV-ovi porasli u popularnosti kako bi suparali potražnju za malim hatchbackovima viđenim prije 20 godina, njihova veličina ne osvaja Universal Acclaim, prenosi Express.
Zagovornici za sigurnost pješaka i drugi stručnjaci upozoravaju da se ceste mogu boriti za prilagodbu čiste skale ovih vozila, od kojih bi neke mogle supariti dimenzijama tenkova iz Prvog svjetskog rata u smislu veličine i izazova parkiranja.
Obraćajući se tim brigama u Guardianu, Oliver Lord, šef britanske gradove, upozorio je da vozila nadmašuju kapacitet urbane infrastrukture.
Izjavio je: “Automobili se povećavaju svake godine-dok naše ulice nisu. Potrebni su nam proizvođači automobila da prioritet daju automobilima normalne veličine koji se mogu lakše parkirati i manje su opasni za ljude koji hodaju. To je fer samo ako želite kupiti ogroman SUV koji biste trebali očekivati da će platiti više za prostor koji zauzima.”
Zabrinutost nije ograničena na probleme parkiranja – također se brine zbog opasnosti koja je pješacima postavljena u slučaju nesreće koja uključuje ta behemoth vozila.
Početkom ove godine, članica Green stranke Doma lordova, Jenny Jones, vodila je inicijativu za više strana protiv SUV-a.
Primijetila je: “SUV-ovi zagađuju i često ih je u vlasništvu i vođenju bogatijih građana na štetu onih u manje bogatim područjima. Osjećaju se sigurnije za vožnju, ali mnogo su manje sigurni za bilo koje pješake i bicikliste s kojima se sudaraju.”