Spreman za izazov: Suzukijev SR75 World Team i V-STROM 800DE
Ažurirano: 28. lipnja 2024.
Suzukijev rezidentni trkački tim, SR75 World Team, najavio je svoj novi izazov – jedinstvenu rally verziju njihove popularne avanturističke platforme, V-STROM 800DE. Ova verzija, koja evocira uspomene na legendarni model Dr. Big od prije nekoliko desetljeća, priprema se za natjecanje u rallyju kasnije ove sezone.
Transformacija V-STROM-a
Tim SR75 odlučio je unaprijediti postojiću V-STROM 800DE, koja je već osvojila srca mnogih motociklističkih entuzijasta. Ključne modifikacije uključuju ugradnju AS3 spremišta, kao i vrata motokros bara RM-Z450, čime se poboljšava ergonomija i kontrola motora u zahtjevnijim uvjetima vožnje. Ove promjene su dio šire strategije tima da od standardnog modela stvore pravi rally stroj.
Snaga paralelnog blizanca
Iako je motor ostao nepromijenjen, paralelni blizanac od 776cc zadržava svoju snagu i performanse. Međutim, tim je dodao FMF Titanium ispušni sustav koji smanjuje ukupnu težinu motocikla, omogućujući mu da brže reagira na vozačeve naredbe. Ovaj mjenjač omogućava bolju ravnotežu između snage i upravljivosti, što je ključno za uspjeh na zahtjevnim terenima.
Suspenzija i kotači
Jedan od važnih elemenata ovog projekta je standardna Showa suspenzija koja ostaje na obje strane motocikla, ali tim planira daljnje izmjene prije trkačkog debija. Očekuje se da će se usavršavanja nastaviti kako bi se postigla bolje upravljanje i udobnost tijekom vožnje po nepreglednim stazama.
Osim toga, standardni OEM kotači su zamijenjeni jačim jedinicama koje osiguravaju veću izdržljivost. Stražnji kotač sada ima 18 inča u odnosu na prethodnih 17 inča, dok prednji ostaje 21 inč. Ova promjena omogućava bolje prianjanje i stabilnost na teže prohodnim terenima.
Gume i dodatna oprema
Dodatne modifikacije uključuju i promjenu stražnjeg obruča sa standardne širine od 4,5 inča na 2,15-inčne obruče orijentirane na teren. Ovo otvara mogućnosti za korištenje specijaliziranih enduro i rally guma. Suzuki se odlučio opremiti gumama Dunlop D209RR i mousseom otporan na probijanje, što dodatno poboljšava performanse motocikla u teškim uvjetima.
Komentari tima
Vlasnik tima SR75 Suzuki, Geoff Walker, istaknuo je važnost ovog projekta, kazavši: "Ovo je stvarno faza jedna od izgradnje i napravit ćemo još neke modifikacije prije nego što krenemo u utrku. Mislimo da smo uzeli ono što je već bio solidan bazni paket za avanturistički bicikl koji biste mogli tvrdo voziti izvan ceste ili u grad za kavu i pretvoriti ga u natjecateljski RALL." Ovaj entuzijazam i vjera u vlastiti proizvod daju vidan uvid u to koliko je važna priprema i predanost kada je riječ o natjecateljskom motociklizmu.
O autoru
Nye se pridružio MCN timu u siječnju 2024. godine. Rođen u obitelji biciklista, prvi put je bio na dva kotača sa samo četiri godine. Nakon ovog ranog uvoda u svijet motocikala, Nye se od tada bavio suđenjima, motokrosom, cestovnim utrkama, klizanjem brda, endurom i prekomjernim putovanjima. Sada je biciklom prošao kroz 50 zemalja, a svoja dva najistaknutija putovanja bila su četveromjesečno putovanje u Azerbejdžan i novija solo ekspedicija duga 20,000 km niz zapadnu obalu Afrike do Cape Towna. Danas, Nye najčešće istražuje neasfaltirane ceste u Velikoj Britaniji, sudjeluje na enduro utrkama ili se zabavlja na svojim lokalnim karting stazama. Kada ne vozi ili pokriva najnovije vijesti o biciklizmu, uživa u šetnji sa svojim pet spašenih štenaca i razmišljanju o tome zašto se njegov klasični Land Rover ponovo pokvario.