Scout Motors je novi pothvat tvrtke Volkswagen grupa za izradu EV SUV vozila i kombija. Ovi moderni Scout proizvodit će se u tvornici koja će se tek izgraditi u blizini Columbie, Južna Karolina. Grupa se brine da prizna Scoutovu ostavštinu i povijest u novim ponudama. Doprli su do vjernog skauta koji ih prati i poslušali njihove odgovore. Još nismo vidjeli novi dizajn, ali obećava da će dati snažan naklon izvornom izgledu Scouta. Drugi način na koji odaju počast prošlosti je povratak na utrke u Baji.
Scout: Neopjevani heroj auto-sporta
International Scout bio je aktivan u pustinjskim terenskim utrkama od samog početka 1960-ih. Iako su mnogi automobili imali svoju trenutnu slavu, poput Ford Broncovog, Scout je ostao u pozadini. Parnelli Jones i James Garner bili su zaštitni lica Bronca, dok su trkači poput Shermana Balcha donosili uspjehe za Scout. Balch je bio konstantna prijetnja u svim utrkama, često završavajući visoko, čak i kada drugi vozači nisu postizali karijere. Time je Scout zadržao svoj značaj u pfljivom svijetu automobilskih natjecanja.

Balch: Vođa trke
Sherman Balch, trkač iz tog doba, pridružio se International Scoutu 1970-ih, donoseći nov način konkuriranja. Njegov tim, Bayshore International, izradio je Scout kamione koji su bili prilagođeni učinkovitim performansama. Bayshore #3 bio je najistaknutiji primjer, a danas ga obnavlja Sean Barber, što pokazuje kontinuitet naslijeđa i strasti prema automobilskim sportovima.

Očuvanje naslijeđa Baje
Sean Barber planira natjecanje s obnovljenim Bayshore One na NORRA Mexican 1000, ali je suočen s izazovima obnove. Iako se projekt suočava s poteškoćama, Barber i njegov tim odlučili su kreirati novi trkaći Scout, označen kao Scout Terra, koji će se natjecati protiv klasičnih vozila kao što su Ford Bronco iz 1972. i Chevy Blazer iz 1969. godine. Ova utrka ne služi samo kao natjecanje, već i kao sredstvo očuvanja povijesti automobilizma.
Povijest i važnost Meksičke utrke 1000
NORRA Mexican 1000 je jedinstvena utrka koja se proteže poluotokom Baja i osmišljena je kao izazov od samog svog početka 60-ih. Uz bogatu povijest, ova utrka privlači sudionike različitih kategorija, od kampera do trkaćih automobila, čime ostaje relevantna i uzbudljiva. Utrka se održava već više od 50 godina, a njezina popularnost inspirira obnovu klasičnih trkaćih vozila.

Pravi duh avanture
Meksička utrka 1000 je više od same utrke; ona je prava pustolovina. Natjecatelji se suočavaju s izazovima petodnevne utrke koja zahtijeva strateško planiranje i temeljite pripreme. Ova utrka njeguje strast prema restauraciji starih vozila, a sudionici su pozvani da se natjecanju pridruže s automobilima iz prošlog razdoblja, čime se čuva povijest Scott-a i drugih trkačkih vozila.

Povijest i izazovi Meksičkih utrka
Danas trkači znaju svoju rutu, ali 1967. to nije bilo tako. U to vrijeme, sudionici su se suočavali s neizvjesnošću i izazovima, od navigacije do popravka vozila bez moderne tehnologije. Ove inicijative potaknule su proizvođače automobila da se natječu i dokažu kvalitetu svojih vozila, od čega je Scout imao značajnu korist.

Scout Motors: U čast naslijeđu
Scout Motors prepoznaje važnost povijesnog naslijeđa i zajednice entuzijasta. Od 1980-ih, stručnjaci i vlasnici održavaju duh Scout-a živim, a kompanija nastoji osnažiti tu zajednicu putem razmjene ideja i iskustava. Scott Keogh, izvršni direktor Scout Motorsa, ističe kako je važno slušati mišljenja zajednice kako bi novo vozilo zadovoljilo očekivanja budućih vozača.

Dok Sean Barber restaurira povijesni Scout, Scout Motors se usmjerava ka dizajniranju budućnosti ovog ikoničnog branda, a nadamo se da ćemo uskoro vidjeti nova vozila koja će se natjecati uz obnovljena klasična vozila.

















