• Impressum
  • About
  • Contact
  • Join Us
  • Privacy Policy
  • Terms
  • Marketing i oglašavanje
Friday, June 20, 2025
  • Login
  • POČETNA
  • FORMULA 1
    • Vijesti
    • FORMULA E
    • Poredak timova
    • Poredak vozača
  • RALLY
    • ERC
    • Vijesti
    • HR Rally
    • WRC
  • TOURING
    • Vijesti
    • HR Krug
    • NASCAR
    • V 8
    • WTCC
  • HILLCLIMB
    • EHC
    • HR Brdo
    • Pikes peak
    • Vijesti
  • MOTO GP
    • Poredak
    • Vijesti
  • OFF ROAD
    • Vijesti
    • Dakar
    • HR offroad
    • RALLY RAID
    • RALLYCROSS
  • DRIFT
  • LIFESTYLE
No Result
View All Result
MotorsportHR
  • POČETNA
  • FORMULA 1
    • Vijesti
    • FORMULA E
    • Poredak timova
    • Poredak vozača
  • RALLY
    • ERC
    • Vijesti
    • HR Rally
    • WRC
  • TOURING
    • Vijesti
    • HR Krug
    • NASCAR
    • V 8
    • WTCC
  • HILLCLIMB
    • EHC
    • HR Brdo
    • Pikes peak
    • Vijesti
  • MOTO GP
    • Poredak
    • Vijesti
  • OFF ROAD
    • Vijesti
    • Dakar
    • HR offroad
    • RALLY RAID
    • RALLYCROSS
  • DRIFT
  • LIFESTYLE
No Result
View All Result
MotorsportHR
No Result
View All Result
Home DRIFT

Renault 5 Turbo 3E-544 KS RWD EV Vrući hatch, 0-100 km/h za 3,5 sek.

20/03/2025
in DRIFT
0 0
0
Renault 5 Turbo 3E-544 KS RWD EV Vrući hatch, 0-100 km/h za 3,5 sek.
Share on FacebookShare on Twitter

Renault 5 Turbo 3E: Vruči hatchback budućnosti

Renault 5 Turbo 3E nije samo još jedan automobil na tržištu; ovo je povratak legende. Ovaj vrući hatchback, koji će se u prodaji pojaviti 2027. godine, podsjeća na divlji Renault 5 Turbo koji je prvi put zapalio strast ljubitelja automobila 1980. godine. Osim što nosi ime sa slavnog predaka, Turbo 3E predstavlja revolucionarno električno vozilo koje će redefinirati pojam performansi u malom pakiranju.

Izgled koji osvaja

Dizajn Turbo 3E očigledno je inspiriran originalom, s modernim dodirom. Karakteristični natečeni lukovi kotača, aerodinamični usponi i nasilni prednji odbojnik nadjevaju automobil hrabrošću koja ne može proći neprimijećeno. U usporedbi s redovnim Renaultom 5, Turbo 3E narastao je za 160 mm u dužini, preko 30 mm u širini, dok je visina ostala niska, pružajući mu sportski izgled.

Prednji kraj ovog automobila opremljen je tankim svjetlima smještenim u kvadratnim kućištima, dok masivni odbojnik s integriranim zračnim otvorima vodi zrak prema motoru i kočnicama. Ovaj oblik ne samo da osvaja estetikom, nego također poboljšava aerodinamiku, što je ključno za performanse.

Električna snaga

Turbo 3E nije samo lijep, već i izuzetno snažan. S dvije električne jedinice koje napajaju stražnje kotače, ukupna snaga doseže nevjerojatnih 544 PS (400 kW), a kontrola momenta omogućava jedinstvenu vektorizaciju snage. U brzim okretima ili na trkaćoj stazi, dinamika vožnje s ovim modelom bit će nezaboravna. Automobil se može pohvaliti izvanrednim uzletom, ubrzanjem od 0 do 100 km/h za samo 3,5 sekunde i maksimalnom brzinom od 270 km/h.

Napredna baterija i punjenje

Jedna od najimpresivnijih karakteristika Turbo 3E je njegov sustav punjenja. S arhitekturom od 800 volti, automobil može primati punjenje do 350 kW, što omogućuje napajanje od 15 do 80% u samo 15 minuta. Nažalost, punjenje izmjeničnom strujom ostaje ograničeno na 11 kW i traje osam sati za puni naboj. Uz bateriju od 70 kWh, automobil se može pohvaliti dometom većim od 400 km, što ga čini pogodnim za svakodnevnu upotrebu i duža putovanja.

Učitavanje na performansama

Iako se čini revolucionarnim, Turbo 3E zadržava težinu na značajnih 1.450 kg, što je impresivno za električni automobil. Aluminijska platforma osigurava čvrstoću, dok su ovjes i strukturalne komponente podešeni kako bi pružili maksimalnu agilnost i performansne karakteristike. Ovaj model dolazi s višestrukim opcijama podešavanja, omogućujući vozačima da se osjete kao profesionalci na stazi.

Unutrašnjost koja oduzima dah

Unutrašnjost Turbo 3E također impresionira. Minimalistički dizajn nadzorne ploče s opsežnim ekranima stvara modernu i funkcionalnu atmosferu. Upravljač s ravnim dnom, sjedišta od ugljika i integrirani sustav za glasovno upravljanje jamče vrhunski doživljaj vožnje. Osim standardnih opcija, kupci će imati mogućnost prilagodbe boja i dizajna, što dodatno povećava ekskluzivnost ovog modela.

Ekskluzivnost i dostupnost

Renault će proizvesti samo 1.980 primjeraka Turbo 3E, što ga čini izuzetno poželjnim modelom među suvremenim automobilima. Proizvodnja će se fokusirati na ključna tržišta poput Europe, Japana, Bliskog Istoka i Australije, a narudžbe će biti dostupne u narednim tjednima. Iako cijena još nije objavljena, jasno je da će Turbo 3E privući pažnju kolekcionara i entuzijasta oko automobila.

U konačnici, Renault 5 Turbo 3E predstavlja spoj nostalgične prošlosti i futurističke tehnologije, s fokusom na performanse, dizajn i jedinstveno iskustvo vožnje. Dok se svijet automobila brzo mijenja, ovaj model jasno pokazuje da će se ljubav prema automobilima i dalje njegovati kroz inovacije i kreativnost.

Next Post
Bobby Thompson isključuje mogućnost vožnje u BTCC-u 2025.

Bobby Thompson isključuje mogućnost vožnje u BTCC-u 2025.

Poslušajte ovaj nevjerojatni Renault Clio Hillclimb automobil od 700bhp

Poslušajte ovaj nevjerojatni Renault Clio Hillclimb automobil od 700bhp

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

  • Trending
  • Comments
  • Latest
F1 Poredaj 2025: Ažurirani bodovi vozača i konstruktora, rezultati nove sezone Formule 1

F1 Poredaj 2025: Ažurirani bodovi vozača i konstruktora, rezultati nove sezone Formule 1

19/03/2025
Kako djeluje sustav bodovanja u F1: Bodovi za utrke i sprintere Formule 1

Kako djeluje sustav bodovanja u F1: Bodovi za utrke i sprintere Formule 1

21/03/2025
Tragedija u Poljskoj: Talijanski vozač mitinga Matteo Doretto preminuo u sudaru tijekom priprema za Europsko prvenstvo

Tragedija u Poljskoj: Talijanski vozač mitinga Matteo Doretto preminuo u sudaru tijekom priprema za Europsko prvenstvo

11/06/2025
Otok Man TT 2025: Svi rezultati

Otok Man TT 2025: Svi rezultati

02/06/2025
GAT: Sam Collinsova ispitivanja i prognoze za 2025. godinu

GAT: Sam Collinsova ispitivanja i prognoze za 2025. godinu

0
Viren i Isuru najbrži na usponu na brdo Eliyakanda drugu godinu zaredom

Viren i Isuru najbrži na usponu na brdo Eliyakanda drugu godinu zaredom

0
F1 predsezonsko testiranje 2025: Tko je postigao najbržu brzinu i tko je odvozio najviše krugova na testiranju u Bahreinu 2025. godine?

F1 predsezonsko testiranje 2025: Tko je postigao najbržu brzinu i tko je odvozio najviše krugova na testiranju u Bahreinu 2025. godine?

0
Kako je Marquez smanjio tlak u gumama

Kako je Marquez smanjio tlak u gumama

0
Devils of Rallycross tvrde da je moto sport najbolja javna tajna Montane

Devils of Rallycross tvrde da je moto sport najbolja javna tajna Montane

20/06/2025
Ryan se otvara o teškom početku Erebus do 2025.

Ryan se otvara o teškom početku Erebus do 2025.

20/06/2025
Gran Turismo 7 tjedni izazovi: Supersize Me

Gran Turismo 7 tjedni izazovi: Supersize Me

20/06/2025
Regionalna akcija postavljena za osvjetljavanje PE Oval Track Raceway-a

Regionalna akcija postavljena za osvjetljavanje PE Oval Track Raceway-a

20/06/2025

Recommended

Devils of Rallycross tvrde da je moto sport najbolja javna tajna Montane

Devils of Rallycross tvrde da je moto sport najbolja javna tajna Montane

20/06/2025
Ryan se otvara o teškom početku Erebus do 2025.

Ryan se otvara o teškom početku Erebus do 2025.

20/06/2025
Gran Turismo 7 tjedni izazovi: Supersize Me

Gran Turismo 7 tjedni izazovi: Supersize Me

20/06/2025
Regionalna akcija postavljena za osvjetljavanje PE Oval Track Raceway-a

Regionalna akcija postavljena za osvjetljavanje PE Oval Track Raceway-a

20/06/2025

About:

Dobrodošli na Motorsport.hr, vaš glavni izvor vijesti, analiza i uzbudljivih priča iz svijeta motosporta! Bez obzira jeste li strastveni obožavatelj, povremeni pratitelj ili sami sudjelujete u utrkama, ovdje ćete pronaći sve što vam je potrebno za dozu brzine i uzbuđenja
Najnovije vijesti i analize iz svih kutaka motosport svijeta.
Ekskluzivne priče i intervjue s vozačima, timovima i stručnjacima.

Najnovija ažuriranja

Devils of Rallycross tvrde da je moto sport najbolja javna tajna Montane

Devils of Rallycross tvrde da je moto sport najbolja javna tajna Montane

20/06/2025
0

Ryan se otvara o teškom početku Erebus do 2025.

Ryan se otvara o teškom početku Erebus do 2025.

20/06/2025
0

Popularna ažuriranja

Slušajte ovaj Fiat s pogonom na Hayabusa 500

Slušajte ovaj Fiat s pogonom na Hayabusa 500

16/04/2025
0

Tharindu Lokuge i Kasun Sudasinghe blistaju na trkačkom mitingu u Katukurundi

Tharindu Lokuge i Kasun Sudasinghe blistaju na trkačkom mitingu u Katukurundi

02/04/2025
0

  • Impressum
  • About
  • Contact
  • Join Us
  • Privacy Policy
  • Terms
  • Marketing i oglašavanje

© 2025 Motorsport.hr

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • POČETNA
  • FORMULA 1
    • Vijesti
    • FORMULA E
    • Poredak timova
    • Poredak vozača
  • RALLY
    • ERC
    • Vijesti
    • HR Rally
    • WRC
  • TOURING
    • Vijesti
    • HR Krug
    • NASCAR
    • V 8
    • WTCC
  • HILLCLIMB
    • EHC
    • HR Brdo
    • Pikes peak
    • Vijesti
  • MOTO GP
    • Poredak
    • Vijesti
  • OFF ROAD
    • Vijesti
    • Dakar
    • HR offroad
    • RALLY RAID
    • RALLYCROSS
  • DRIFT
  • LIFESTYLE

© 2025 Motorsport.hr