Bryan Herta Autosport: Nova poglavlja i ambicije za 2025. sezonu
Većina trkačkih timova proslavlja uspjehe poput zauzimanja drugog, trećeg i četvrtog mjesta u prvenstvu, no za Bryan Herta Autosport (BHA) to je bio poziv na akciju. Tijekom zime nakon 2024. godine, tim je prošao kroz razmatranja i redizajniranje strategija kako bi se vratio na sam vrh natjecateljskog sporta u 2025. godini unutar IMSA Michelin Pilot Challenge.
Središnji izazov i prošlogodišnji rezultat
BHA je prošle sezone završila na respektabilnim pozicijama – 2., 3. i 4. u klasi Touring Car (TCR). Međutim, gubitak prvenstva za vozački duo i automobili bio je bolan udarac, budući da su oni prvi put od 2019. godine, kada su se pridružili seriji, promašili titulu. Ta je čast pripala Chrisu Milleru, Mikeyju Tayloru i JDC-Miller Motorsports Audi RS3 LMS TCR.
Iako je Herta tim doprinio Hyundaiju osvajajući peti uzastopni naslov, nedostatak titula za svoje vozače bio je snažna motivacija za izvansezonske promjene.
Pobjednička rutina na otvaranju sezone
U samo dva mjeseca nakon početka 2025. sezone, BHA se ponovno našao na pobjedničkom postolju. Posebno emotivna pobjeda došla je nakon trke u Daytini, gdje je Denis Dupont i Preston Brown osvojili prvo mjesto s Curb-Agajanian Hyundai Elantra n TCR. To je bilo posebno značajno jer je to bila prva pobjeda za tim na Daytona International Speedwayu. Osim toga, Cipričani Bryson Morris i Mark Wilkins završili su drugi u Elantri broj 33, čime su dodatno učvrstili timsku dominaciju.
Izvrsna atmosfera i timska dinamika
Bryan Herta, vlasnik tima, otvoreno priznaje da je rivalstvo s JDC-Miller Motorsports bilo ispunjeno uzbuđenjem. "Zbog toga se želite pojaviti sljedeće godine," izjavio je Herta, govoreći o želji da se osvetite za izgubljeno prvenstvo. Ovaj entuzijazam bio je prisutan i u pripremama za Daytona, gdje su se tim i vozači posvetili stvaranju snažne i konkurentne strategije.
Razvoj i inovacije u vozačkom timu
U skladu s tim, sezona 2025. donijela je brojne promjene unutar vozačkog tima. Dupont i Brown su jedini vozači koji su ostali u istom automobilu iz prošle godine, dok su se priključili novi parovi, uključujući Harryja Gottsackera i Masona Filippija, koji su dosegli prvu pobjedu na Sebring International Raceway. Ova kombinacija iskustva i mladosti pokazala se izuzetno uspješnom, a Herta posebno cijeni energiju i potenciavelmente koje donose novi članovi.
Fokus na budućnost i infrastrukturu
Uz uspjeh na stazi, Herta također naglašava važnost infrastrukture i tehnoloških poboljšanja. Tijekom izvansezonskog razdoblja, tim se preselio u veći prostor u prigradskom Indianapolisu, što predstavlja jasnu poruku o njihovoj posvećenosti TCR-u i Hyundaiu. Ovaj potez omogućava daljnji rast tima i potvrđuje njihovu dugoročnu viziju.
Herta je također izrazila zadovoljstvo zbog sigurnosti i resursa koje novi prostor pruža timu. To ne samo da olakšava treniranje i tehnički razvoj, već i ukazuje na BHA-inu predanost klasi TCR i njenom razvoju u okviru IMSA Michelin Pilot Challenge.
Briga o novim talentima
U sklopu BHA-ovog programa, utvrđeno je i odvojeno vozilo br. 9 Elantra, koje služi kao "inkubator" za nove vozače. Maddie Aust i Suellio Almeida, mladi talenti koji se natječu u TCR-u, bolje su poznati iz svijeta Sim Racinga. Herta priznaje da su ovi vozači pokazali mnogo potencijala i da će se njihova uloga razvijati tijekom sezone.
Aust, kao studentica inženjerskog fakulteta, donosi dodatnu dimenziju timu, dok Almeida donosi iskustvo iz sim-utrkivanja, što je izazovno, ali i uzbudljivo.
Predstojeće utrke i uzbuđenje
Sljedeća utrka Michelin Pilot Challenge bit će održana na Weathertech Raceway Laguna Seca 120, a Herta je optimistična o budućim rezultatima i danima koji dolaze. Njihov entuzijazam i spremnost za natjecanje nastavak su njihove strasti prema motorsportu.
Tim se s nestrpljenjem priprema za predstojeće izazove, a s većim mogućnostima i pozitivnom dinamikom pokazuju da su BHA spremni za još jednu uspješnu sezonu.