• Impressum
  • About
  • Contact
  • Join Us
  • Privacy Policy
  • Terms
  • Marketing i oglašavanje
Sunday, July 20, 2025
  • Login
  • POČETNA
  • FORMULA 1
    • Vijesti
    • FORMULA E
    • Poredak timova
    • Poredak vozača
  • RALLY
    • ERC
    • Vijesti
    • HR Rally
    • WRC
  • TOURING
    • Vijesti
    • HR Krug
    • NASCAR
    • V 8
    • WTCC
  • HILLCLIMB
    • EHC
    • HR Brdo
    • Pikes peak
    • Vijesti
  • MOTO GP
    • Poredak
    • Vijesti
  • OFF ROAD
    • Vijesti
    • Dakar
    • HR offroad
    • RALLY RAID
    • RALLYCROSS
  • DRIFT
  • LIFESTYLE
No Result
View All Result
MotorsportHR
  • POČETNA
  • FORMULA 1
    • Vijesti
    • FORMULA E
    • Poredak timova
    • Poredak vozača
  • RALLY
    • ERC
    • Vijesti
    • HR Rally
    • WRC
  • TOURING
    • Vijesti
    • HR Krug
    • NASCAR
    • V 8
    • WTCC
  • HILLCLIMB
    • EHC
    • HR Brdo
    • Pikes peak
    • Vijesti
  • MOTO GP
    • Poredak
    • Vijesti
  • OFF ROAD
    • Vijesti
    • Dakar
    • HR offroad
    • RALLY RAID
    • RALLYCROSS
  • DRIFT
  • LIFESTYLE
No Result
View All Result
MotorsportHR
No Result
View All Result
Home FORMULA 1 Poredak timova

Pobjednici i gubitnici nakon resetiranja aerodinamičkih ispitivanja F1

19/07/2025
in Poredak timova
0 0
0
Pobjednici i gubitnici nakon resetiranja aerodinamičkih ispitivanja F1
Share on FacebookShare on Twitter

Alpine možda propada na dnu ljestvice, ali tim se nada poboljšanju nakon što je Formula 1 nedavno resetirala svoja ograničenja aerodinamičkih ispitivanja za drugu polovicu godine. Ova promjena mogla bi im biti ključna u preokretanju loše sreće i vraćanju na put pobjede.

U pokušaju izravnavanja igrališta, Formula 1 je uvela kliznu ljestvicu koja regulira koliko aerodinamičkih testova timovi mogu provesti u skladu s njihovim položajima u prvenstvu. Ova ljestvica se resetira dva puta godišnje, što omogućuje nekim timovima smanjenje testova, dok drugima pruža dodatne mogućnosti za razvoj.

Kako funkcionira klizna ljestvica

Formula 1 je uvela kliznu ljestvicu za testiranje 2021. godine koja smanjuje vrijeme testiranja vodećeg tima za 25%, dok tim koji je na dnu ljestvice dobiva 15% više. Temelji se na tome koliko bodova timovi skupljaju tijekom sezone. Osnovni dodatak omogućuje timovima provesti 320 trčanja na vjetrotunelu i 2.000 CFD testova u razdoblju od dva mjeseca.

Količina testiranja postaje ključna dok se serija priprema za revolucionarne nove propise koji će stupiti na snagu 2026. godine. U tom svjetlu, trenutni dodaci za testiranje bit će temelj za razvoj performansi timova.

Gubitnik: Williams

Williams je završio sezonu F1 2024. u devetom mjestu s samo 17 bodova, ali se sada popeo na peto mjesto u poretku konstruktora s 55 bodova ispred austrijskog Grand Prixa. Međutim, ovo povećanje donosi drastičan rez u naknadama za testiranje, s 90% dodatka za testiranje, što iznosi 288 trčanja na vjetrotunelu i 1.800 CFD testova. Ova promjena predstavlja najveći pad za bilo koji tim.

Pobjednik: Alpine

Za razliku od Williamsa, Alpine se nada da će povećanje aerodinamičkih testiranja pomoći da preokrene svoju sudbinu. Tim sada sjedi na 10. mjestu, s 115% dodatka za testiranje, što uključuje 368 vjetroelektrana i 92 sata vremena vjetra. Ova prilika omogućit će im da koriste dodatno vrijeme testiranja na modelima za buduće sezone, što će im biti ključno dok se pripremaju za nova pravila.

Gubitnik: Mercedes

Mercedes je također iskusio turbulencije, no uspio je osvojiti drugo mjesto na ljestvici ispred Austrijskog Grand Prixa. Ipak, ovo poboljšanje rezultiralo je smanjenjem resursa, te će tim imati samo 75% vremena testiranja koji im daju drugi timovi. Pored toga, odjelu će biti ukinuto dodatnih osam sati testiranja na vjetrotunelu, što im smanjuje resurse na 60 sati.

Pobjednik: Aston Martin

Aston Martin, tim za kupce Mercedes, također profitira od promjena u testiranju. Nakon što je pao na osmo mjesto u ljestvici, dobio je 105% dodatka za testiranje, što uključuje 336 vjetroelektrana i 84 sata na vjetrotunelu. Ovo bi moglo biti ključno za uspon Aston Martina prema vrhu tabele.

Mala promjena na cijeloj ploči

Zaostali timovi poput McLaren i Red Bull doživjeli su manje promjene u dodatcima za testiranje, s McLarenom koji ostaje stabilan na 75% dodatka. Red Bull se, pak, popeo na treće mjesto, omogućujući dodatnih 16 trčanja na vjetrotunelu i 100 CFD testova.

Nepoznata količina: Cadillac ulazi u igru

Osim promjena unutar postojećih timova, Formule 1 će dočekati i novu momčad – Cadillac. Tim će ući kao tim za kupce 2026. godine i dobiti maksimalni dodatak s 92 sata vremena vjetra i 2300 CFD testova, što im daje jednake šanse kao i Alpine.

Svaki dodatak za testiranje F1

Položaj

Momčad

Multiplikator

Wt trči (#)

Vjetar na vrijeme (HRS)

Zauzetost vjetroelektrana (HRS)

Geometrije (#)

CFD rješavanje (MAUH)

1

McLaren

70%

224

56

280

1400

4.2

2

Mercedes

75%

240

60

300

1500

4.5

3

Ferrari

80%

256

64

320

1600

4.8

4

Crveni bik

85%

272

68

340

1700

5.1

5

Williams

90%

288

72

360

1800

5.4

6

Haas

95%

304

76

380

1900

5.7

7

Trkački bikovi

100%

320

80

400

2000

6.0

8

Aston Martin

105%

336

84

420

2100

6.3

9

Sauber

110%

352

88

440

2200

6.6

10

Alpine

115%

368

92

460

2400

6.9

Cadillac

115%

368

92

460

2300

6.9

Next Post
Nakagami izvan nedjeljne akcije u BRNO-u

Nakagami izvan nedjeljne akcije u BRNO-u

Ocjena vozača u Kanadi: Je li George Russell najbolji vozač F1 2025. godine?

Ocjena vozača u Kanadi: Je li George Russell najbolji vozač F1 2025. godine?

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

  • Trending
  • Comments
  • Latest
F1 Poredaj 2025: Ažurirani bodovi vozača i konstruktora, rezultati nove sezone Formule 1

F1 Poredaj 2025: Ažurirani bodovi vozača i konstruktora, rezultati nove sezone Formule 1

19/03/2025
Kako djeluje sustav bodovanja u F1: Bodovi za utrke i sprintere Formule 1

Kako djeluje sustav bodovanja u F1: Bodovi za utrke i sprintere Formule 1

21/03/2025
Tragedija u Poljskoj: Talijanski vozač mitinga Matteo Doretto preminuo u sudaru tijekom priprema za Europsko prvenstvo

Tragedija u Poljskoj: Talijanski vozač mitinga Matteo Doretto preminuo u sudaru tijekom priprema za Europsko prvenstvo

11/06/2025

Jaecoo J7: Cijena i specifikacije srednje velikog SUV-a počinju ispod 35 tisuća dolara

  1. Jaecoo J7: Cijena i specifikacije srednje velikog SUV-a počinju ispod 35 tisuća dolara

27/03/2025
GAT: Sam Collinsova ispitivanja i prognoze za 2025. godinu

GAT: Sam Collinsova ispitivanja i prognoze za 2025. godinu

0
Viren i Isuru najbrži na usponu na brdo Eliyakanda drugu godinu zaredom

Viren i Isuru najbrži na usponu na brdo Eliyakanda drugu godinu zaredom

0
F1 predsezonsko testiranje 2025: Tko je postigao najbržu brzinu i tko je odvozio najviše krugova na testiranju u Bahreinu 2025. godine?

F1 predsezonsko testiranje 2025: Tko je postigao najbržu brzinu i tko je odvozio najviše krugova na testiranju u Bahreinu 2025. godine?

0
Kako je Marquez smanjio tlak u gumama

Kako je Marquez smanjio tlak u gumama

0
Novi potpuno električni automobili svjetskog rallycross prvenstva imaju 680 bhp

Novi potpuno električni automobili svjetskog rallycross prvenstva imaju 680 bhp

20/07/2025
Otkriven novi vlasnik Waters Mustang Supercar

Otkriven novi vlasnik Waters Mustang Supercar

20/07/2025
Motorsport Mundial – TV vodič

Motorsport Mundial – TV vodič

20/07/2025
ESBK SS300: Amerikanac Julian Correa P7 u Navarra – Svjetski put

ESBK SS300: Amerikanac Julian Correa P7 u Navarra – Svjetski put

20/07/2025

Recommended

Novi potpuno električni automobili svjetskog rallycross prvenstva imaju 680 bhp

Novi potpuno električni automobili svjetskog rallycross prvenstva imaju 680 bhp

20/07/2025
Otkriven novi vlasnik Waters Mustang Supercar

Otkriven novi vlasnik Waters Mustang Supercar

20/07/2025
Motorsport Mundial – TV vodič

Motorsport Mundial – TV vodič

20/07/2025
ESBK SS300: Amerikanac Julian Correa P7 u Navarra – Svjetski put

ESBK SS300: Amerikanac Julian Correa P7 u Navarra – Svjetski put

20/07/2025

About:

Dobrodošli na Motorsport.hr, vaš glavni izvor vijesti, analiza i uzbudljivih priča iz svijeta motosporta! Bez obzira jeste li strastveni obožavatelj, povremeni pratitelj ili sami sudjelujete u utrkama, ovdje ćete pronaći sve što vam je potrebno za dozu brzine i uzbuđenja
Najnovije vijesti i analize iz svih kutaka motosport svijeta.
Ekskluzivne priče i intervjue s vozačima, timovima i stručnjacima.

Najnovija ažuriranja

Novi potpuno električni automobili svjetskog rallycross prvenstva imaju 680 bhp

Novi potpuno električni automobili svjetskog rallycross prvenstva imaju 680 bhp

20/07/2025
0

Otkriven novi vlasnik Waters Mustang Supercar

Otkriven novi vlasnik Waters Mustang Supercar

20/07/2025
0

Popularna ažuriranja

MotoGP, Katar J2, Ai Ogura (Aprilia/ Q14-S7): Iznenađujući novajlija koji više ne iznenađuje!

MotoGP, Katar J2, Ai Ogura (Aprilia/ Q14-S7): Iznenađujući novajlija koji više ne iznenađuje!

20/05/2025
0

‘Rekord FWD na Pikes Peaku s DE5 Acura Integrom intera tipa S’

‘Rekord FWD na Pikes Peaku s DE5 Acura Integrom intera tipa S’

17/06/2025
0

  • Impressum
  • About
  • Contact
  • Join Us
  • Privacy Policy
  • Terms
  • Marketing i oglašavanje

© 2025 Motorsport.hr

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • POČETNA
  • FORMULA 1
    • Vijesti
    • FORMULA E
    • Poredak timova
    • Poredak vozača
  • RALLY
    • ERC
    • Vijesti
    • HR Rally
    • WRC
  • TOURING
    • Vijesti
    • HR Krug
    • NASCAR
    • V 8
    • WTCC
  • HILLCLIMB
    • EHC
    • HR Brdo
    • Pikes peak
    • Vijesti
  • MOTO GP
    • Poredak
    • Vijesti
  • OFF ROAD
    • Vijesti
    • Dakar
    • HR offroad
    • RALLY RAID
    • RALLYCROSS
  • DRIFT
  • LIFESTYLE

© 2025 Motorsport.hr