HANKOOK DEBRIEF: Što smo naučili u Jakarti
Ticktum na vrhu
Nakon 60 nastupa u Formuli E, Dan Ticktum napokon može reći da je osvojio utrku. Vozač Momčadi Cupra Kiro pokazao je svoje sposobnosti u Jakarta E-Prixu, gdje je stigao do povijesnog uspjeha. Od trenutka kada se pridružio prvenstvu u sezoni 8, Ticktum je bio uvjeren u svoje vozačke sposobnosti, ali mu prije nije bilo omogućeno da pokaže puni potencijal. Uz značajna ulaganja u tim i snažan Porsche Powertrain, Ticktum je napredovao i konačno ostvario svoju prvu pobjedu.
Utrka u Jakarti bila je dramatična, s incidentom koji je uključivao vodeće vozače Jakea Dennisa i Nycka de Vriesa. Ova situacija omogućila je Ticktumu da preuzme vodstvo i iskoristi nezgode drugih vozača. Nakon postizanja drugog mjesta u Tokiju, Ticktum je sada u najboljoj poziciji da se bori za dalje uspjehe ove sezone.
Može li Rowland postati prvak u Berlinu?
Oliver Rowland iz Nissana bio je u odličnoj poziciji da osigura svoj prvi naslov Formule E, ali posljednje utrke nisu mu išle na ruku. Nakon što je u Tokiju osvojio peto mjesto, očekivanja su bila visoka, no nakon razočaravajuće kvalifikacije u Jakarti, Rowland je startao s 16. pozicije. Iako je uspio osvojiti jedan bod, njegov suparnik Pascal Wehrlein nije se plasirao među bodovane te je Rowland produžio svoje vodstvo na ljestvici.
Rowlandu je sada potrebno samo osigurati vodstvo od 87 bodova nakon prve utrke u Berlinu kako bi osigurao titulu. Na putu do naslova, on je deveti vozač u povijesti Formule E koji se približava naslovu.
Nevjerojatna podrška Jakarte
Pohod na Formulu E uvijek privlači brojne obožavatelje, a Jakarta nije bila iznimka. Tribine su bile pune, a entuzijazam navijača bio je očit. Raznolika publika uživala je u uzbudljivoj akciji na stazi, a jedan od obožavatelja čak je izradio gen3 evo šešir tijekom autogram sesije. Ljubav prema sportu, a posebno prema vozaču Nycku de Vriesu, koji ima indonezijske korijene, dodatno je obogatila atmosferu.
Obožavatelji su također pokazali svoju kreativnost kroz umjetničke radove i memorabilije, stvarajući jedinstveno okruženje koje je istaknulo kulturnu povezanost između sporta i lokalne zajednice.
Poznati favoriti vraćaju se na postolje
Osim Ticktuma, još dva vozača ostvarila su povratak na postolje: Edoardo Mortara i Nico Mueller. Mortara je završio na drugom mjestu i, iako je razmišljao o potencijalnoj pobjedi, susreo se je s izazovima tijekom utrke, osobito zbog žutih zastava. Njegova izvedba bila je ključna za njegov tim, koji se bori za bolje pozicije na ljestvici.
Nico Mueller, koji se pridružio Momčadi Andretti, ostvario je impresivan rezultat, dostižući treće mjesto nakon starta s 13. pozicije. Ova utrka bila je njegov prvi povratak na postolje od sezone 7, što ga je dodatno motiviralo za buduće nastupe.
Borba timova i proizvođača
Dok Rowland vodi u borbi za naslov vozača, konkurencija među timovima i proizvođačima postaje sve intenzivnija. Momčad Porsche nadmašila je Nissana s 203 boda u ukupnom poretku timova, dok se Nissan suočava s izazovima zadržavanja prednosti. U borbi za titulu proizvođača, ključno je raspravljanje o tome tko će na kraju izaći kao pobjednik.
Iako su se ovi glavni rivali smjestili u poziciju koja obećava uzbudljive utrke, zanimljivo je pratiti tko će u konačnici pobijediti i izboriti titule koje donose ne samo prestiž već i daljnje ulaganje u sport.