Capri: Ponovno otkrivena legenda na Novom Zelandu
Na Novom Zelandu ponovo je otkriven legendarni automobil Capri, gotovo u potpunosti u svom originalnom obliku. Jordan, entuzijast i stručnjak za ovu vrstu vozila, ističe da ovaj automobil zadržava sve karakteristike iz svoje karijere koja je započela na utrci 1978. godine. Otvor za punjenje, koji je korišten tijekom punjenja, pokazuje kako je Capri i dalje u svom autentičnom izdanju.
Jordan objašnjava da su timovi koji su sudjelovali u toj utrci bili vrhunski, a iako se čini da je prošlo mnogo godina od tada, težili su inovacijama i natjecateljskom duhu. "Mislim da ga nazivaju ‘patina’ u klasičnom automobilizmu", kaže. Osvojio je utrku u ’78., a zatim je nastavio svoj put kroz britansko prvenstvo u turnejskom automobilu, da bi na kraju završio u Macau, pronađen u kontejneru.
Povijest i obnova
Automobil je bio podvrgnut obnovi, no zadržao je svoju povijest, pa se može primijetiti određena "umornost" na dijelovima. Originalnost svakako nadmašuje bilo kakve manjkavosti – čak i motor dolazi iz izvornog razdoblja. "Provjerio je da je to originalni motor u tom automobilu", potvrdio je Jordan. Čak i radijator, koji također ima pečat iz 1978. godine, svjedoči o povijesti ovog automobila.
Jordan ističe kako je osobito vezan uz Capri iz više razloga, uključujući njegovu povijest u utrkama i činjenicu da je automobil sudjelovao na događanjima poput Spa 24. Također, Capri se pohvaljuje obnovljenim motorom i modernim kočnicama, a njegovi dijelovi su lako dostupni. Suvremena poboljšanja ne umanjuju njegovu izvorno dizajniranu izdržljivost, a uz to, vozilo može raditi na održivom gorivu bez dodatnih izmjena.
Vozne karakteristike i performanse
Jordan poznaje Capri iznutra i ističe kako mekši ovjes čini automobil daleko ugodnijim za vožnju na utrkama u usporedbi s drugim modelima poput Lotusa Cortine ili Mini Coopersa. Dugi međuosovinski razmak omogućava mu izvanredne performanse u zavojima. "Oni su prilično prijateljski automobil s gledišta vozača", tvrdi Jordan.
Na stazi Goodwood, Jordan uspoređuje Capri s 1275 Mini GT, ističući kako ovaj posljednji može nadmašiti brojna skuplja vozila u zavojima. I dok je Mini poznat po svojoj preciznosti, Capri se čini boljim izborom za brze dijelove staze. "Nije baš prijateljski voziti se u smislu da je vrlo ukočen i prilično nervozan", opisuje vožnju Mini-jem, dok Capri nudi više samopouzdanja vozačima.
Natjecateljski duh i budućnost
Jordan sanja o mogućnosti osvajanja Gordon Spice Trophy, ali priznaje da bi mu bilo teško natjecati se protiv moćnih V8 Mustanga i Camara. "Uvijek volim pobijediti, pa bih volio imati veliki V8 ili Camaro, ali moja istinska strast je u vožnji ovog automobila", kaže Jordan. Unatoč takmgracnim izazovima, najvažnije mu je uživati u vožnji i sudjelovanju na utrkama.
Sastanak 82. članova održat će se 12. i 13. travnja 2025. godine, a ulaznice su već dostupne. Jordan potiče sve entuzijaste i ljubitelje automobila da se pridruže GRRC-u kako bi sudjelovali u ovoj uzbudljivoj automobilističkoj avanturi. Capri ostaje simbol povijesti automobilizma, s pričama koje njime voze i kao inspiracija za sve buduće entuzijaste.