“Osvajanje Sahare dovršeno”… Defender Dakar D7X-R ubrzava prema debiju na reliju Dakar 2026. (fotografija zahvaljujući JLR Korea)
Defender Rally Team nedavno je 18. objavio da je završio ekstremne testove vožnje za Defender Dakar D7X-R, vozilo dizajnirano za Dakar Rally, u pustinji Sahara u Maroku.

Ova probna vožnja bila je ključni korak za provjeru izdržljivosti i pouzdanosti vozila u različitim terenskim uvjetima koji se očekuju na reliju Dakar 2026. i Svjetskom prvenstvu u reli-raidovima (W2RC).
Testovi su imali za cilj procijeniti kilometražu i izdržljivost modela D7X-R u uvjetima sličnim reliju Dakar, glavnom događaju W2RC. Proces je započeo s kratkim petljama preko malih pješčanih dina i proširio se na stotine kilometara preko suhih riječnih korita, neravnih ravnica, stijena, izbočina i pješčanih staza—oslikavajući raznolike terene predviđene na reliju Dakar.

Ovom pustinjskom putovanju pridružio se Ian James, novoimenovani voditelj Defender Rally Teama i nedavno imenovan za generalnog direktora JLR Motorsporta. Prethodno je radio kao generalni direktor i voditelj tima u McLaren Electric Racingu. U nastavku će voditi Defender Rally Team na reliju Dakar i W2RC.
Defender D7X-R dijeli istu D7x arhitekturu, 4,4-litreni V8 twin-turbo motor, prijenos i pogon kao i proizvodni Land Rover Defender OCTA. Karoserija se sastavlja u tvornici Jaguar Land Rover Nitra u Slovačkoj prije nego što se izradi po narudžbi za reli specifikacije u Ujedinjenom Kraljevstvu (UK).
Defender planira prijaviti tri vozila D7X-R u ‘stock’ kategoriju na reliju Dakar 2026., a dva vozila će se natjecati u preostale četiri runde W2RC.
Ovaj je članak preveo GripLabs Mingo AI.

















