Sve u svemu, velika inicijativa TKM -a i Toyotinih dilera. Prepreke su bile zanimljive i izazovne, a definitivno je Hilux vrlo sposobno vozilo
Bhpian sjcherian nedavno je podijelio svoje iskustvo s drugim entuzijastima:
Jedno od najzanimljivijih iskustava u posljednje vrijeme bila je offroad test vožnja Hiluxa koja se održala u Chennaiu. Započelo je kada sam na interentu naletio na letak koji najavljuje ovaj događaj. U lipnju sam želio prisustvovati, ali nažalost, to mi nije pošlo za rukom. No, događaj je ponovo zakazan za 5. i 6. srpnja, iako sam se bojao da će mi se ponovo ukazati neki nesretni okolnosti.
Subota je bila vrlo zauzeta, ali mi je uspjelo da se u nedjelju popodne odvojim i krenem prema New Woodlandsu, gdje se događaj odvijao. Nakon što sam stigao oko 14:40, imao sam priliku vidjeti samo mali dio staze. Premda sam bio pomalo razočaran što sam potrošio vrijeme, ubrzo sam ugledao crveni Hilux kako se kreće po stazi s punim opterećenjem putnika.
Prijava za test vožnju trajala je samo dvije minute, što je bilo ugodno iznenađenje. Morala sam podijeliti svoju vozačku dozvolu, a zatim sam čekao svoj red dok su se ljudi okupljali. Sva Toyota vozila bila su parkirana tako da su se činila kao izložbeni primjerci. U međuvremenu, pitao sam osoblje mogu li testirati Hyrydera. Bilo mi je drago što su pristali na moj upit, pa sam prodao nekoliko kilometara vozivši Hyrydera. Iako je bio ugodan, nisu me impresionirali performanse osim svoje uštede goriva.
Dok sam čekao red, organizatori su nam pružili malo udobnosti s grickalicama i pićem. Mnogi iz grupe su se zabavljali izmjenjujući vožnje i snimajući videozapise svojih prijatelja. Sve je to bilo dushetno iskustvo, no čekanje mog reda oduzelo mi je malo strpljenja. Subota je bila manje gužva, no danas je bilo više ljudi koji su htjeli voziti.
Nakon mučne pauze, crvenom Hiluxu pridružio se srebrni Hilux s dodatnim dijelovima u vlasništvu jednog od kupaca. Bilo je fascinantno promatrati kako oba vozila prolaze kroz isti tečaj s različitim okretajima motora. Redovi su se konačno počeli kretati, a ja sam vidio kako se kočnice crvenog Hiluxa pregrijavaju od cijelog dana vožnje bez pauze.
Konačno, moj red je došao oko 16:30. Ušao sam u vozilo s jednim od organizatora koji je bio prisutan da me vodi tijekom vožnje. Imao sam izbora – da mi ponovi tečaj ili da vozim bez dodatnih objašnjenja. S obzirom na prethodno iskustvo, odlučio sam se za vožnju. S obzirom na njegovo povjerenje, popravio sam položaj sjedala i ogledala, postavio pogon u nisku brzinu i započeo vožnju.
Nema gužve, vožnja je bila glatka, a to je bio moj prvi susret s automatskim 4×4 vozilom. Uspješno sam savladao strme nagibe i prepone, ali sam shvatio da je važno pratiti upute vodiča o tome gdje postaviti kotače. Staza je bila dizajnirana tako da se vozilo može nositi s izazovima.
Silazak niz strme dijelove staze bio je izazovan, a korištenje kočnica bilo je neophodno, dok se usponi činili poput vožnje prema nebu. Izazovima secanja vozača su bili izazovni, ali vodič je sve pojednostavnio. Vožnja je u konačnici trajala oko deset minuta, što je bilo više nego dovoljno za upoznavanje s vozilom.
Nakon svoja iskustva, shvaćam zašto je Hilux vozilo izbora za offroad vožnje. Poželjela bih učiniti još nekoliko krugova, međutim, zbog vremena, odlučila sam napustiti događaj nakon testne vožnje. Zapanjena sam koliko je Hilux sposoban, a vožnja je bila neusporedivo glatka bez ikakvih šuštanja ili problema osim miniona unutar vrata.
Planiram raditi na ostvarenju svog sna o posjedovanju farmi ili vikendice u nekoj ruralnoj sredini kako bih opravdala kupnju Hiluxa. Također, zadržat ću svoj Thar, jer obećava mnogo uzbudljivih avantura.
Pogledajte komentare u Bhpianu za više uvida i informacija.