Nick Cassidy završio je na trećem mjestu za Jaguar u utrci 2 na Monaco E-Prixu Formule E, označavajući svoj prvi postolje 2025. godine.
Postolje, ali nedostatak bodova: miješani vikend za Jaguar u Monaku
Jaguar je doživio miješani vikend na 2025. Monaco E-Prixu, koji je imao dvije utrke umjesto uobičajene. Dok je Cassidy osigurao završnicu postolja, problemi su značili da Evans nije uspio postići nikakve bodove.
Podij u Monaku
Nakon katastrofalne utrke 1 zbog energetskog problema, Nick Cassidy imao je izvrsnu utrku 2 za Jaguar u Monaku. Kroz teren se preselio s 14. na treće mjesto u osporavanju mokro-suhih uvjeta.
Cassidy je rano izgradila energetsku prednost, dajući kasni napredak, što je bilo drugačije od njegovog ranog napada u utrci 1.
Ovaj treći plasman značio je da je postigao svoj prvi postolje u sezoni 11, donoseći Jaguaru prijeko potrebnu radost. Cassidy će biti drago što je postigao velike bodove, što ga je također vidjelo kako se popeo na vozačicu na 13. mjesto.
Slično tome, Jaguar se preselio na sedmo mjesto u Svjetskom prvenstvu timova i treći na ljestvici proizvođača. Ova će poboljšanja motivirati Jaguara u vezi s njihovom željom da postignu više bodova kako sezona napreduje.
Cassidy je imao uzbudljivu bitku s Danom Ticktumom, kojeg je na kraju pobijedio.
“Stvarno sam se pobrinuo da mu iznutra dam širinu automobila, ali on me pokušao nadmašiti i imao sam puno bolju vuču jer sam bio na pogonu na sva četiri kotača,”
“Kočio sam što sam mogao i imam stvarno dobar automobil na sustavima na kočnicama.
“Mislim da je samo primijenio taj malo previše pritiska kočnice, zaključao prednji dio i više nije bilo.”
“Bio sam prilično ponosan na sebe što bih ga mogao prevariti u tome, a zatim dobiti mjesto, tako da je to bilo da mislim da je dobra prekretnica.” – Cassidy govori o utrci
Pročitajte više: Formula E: Pobjeda za Buemi u utrci 2 na Monaco E-Prixu
Evans ne uspije postići bodove u Monaku
Mitch Evans bio je na putu da se dobro snašao u utrci 1 u Monaku, sjedio je u prvih 10 za većinu utrke. Međutim, njegov je automobil imao problem s baterijom, što ga je vidjelo da se uputi u jame kako bi se ponovno pokrenuo.
To je bila sramota za Evansa, koji je bio na putu da postigne neke velike bodove. Tim se slavno borio s Gen3 Evo.
Sljedećeg dana dobro je nastupio u FP3, završavajući na vrhu za Jaguar. S prskanjem kiše, kivi su se mirnili i postavili najbrži krug od 1m26,614s u ovoj 55-minutnoj sesiji.
Nažalost, opet se slabo kvalificirao za utrku 2 i nije se mogao uzdići kroz teren kao što je to učinio u utrci 1.
Jaguar je s Evansom koristio drugačiju strategiju. Međutim, nije uspjelo raditi jer je završio na 18. mjestu. Iako će ovaj loš nastup u Monaku biti na Evansovom umu, on mora razmišljati i krenuti naprijed za sljedeću utrku.
Vozač Jaguara nastojat će završiti ovaj niz od šest uzastopnih, bez bodova, a dobro će se snaći u dvostrukom zaglavlju u Tokiju.
Možda će vam se svidjeti i: Mick Schumacher ulazi u utrku za Cadillac F1 sjedalo
Oba vozača Jaguara još uvijek se bore da se dobro kvalificiraju
Evans, Cassidy i tim još uvijek se suočavaju s Jaguar I-tipa 7.
Evans se kvalificirao na osmu za utrku 1 i 17. za utrku 2, s jednim startom u prvih 10. Drugdje, Cassidy je kvalificirao 19. za utrku 1 i 14. za utrku 2, pokazujući svoj loš nastup.
Ako se žele poboljšati, tim rezultati mora riješiti tim. Napredovanje u kvalifikacijama bilo je prilično jednostavno za vozače Jaguara u eri Gen 3, ali ovo novo doba ih je zbunilo.
Stoga se više posla mora obaviti u bazi u Coventryju kako bi se testirao i saznao više o svom automobilu ako se žele boriti za prvenstvo Formule E.
Pročitajte sljedeće: Formula E: DS Penske započinje snažno, ali utrku u utrci 2 na Monaco E-Prixu
Glavna fotografija
Kredit: Imago / abakapress
Datum snimanja: 04.05.2025