### Uvod u MotoGP i strategijsko partnerstvo s Dva kruga
MotoGP™, jedan od najuzbudljivijih i najvažnijih motociklističkih sportova na svijetu, nedavno je najavio višegodišnje strateško partnerstvo s agencijom Dva kruga. Ova suradnja dolazi kao dio značajnih ulaganja usmjerenih na rast globalne navijačke baze, s posebnim naglaskom na tržišta Sjedinjenih Američkih Država i Velike Britanije. Kroz ovo partnerstvo, MotoGP teži jačanju svoje prisutnosti i angažmanu među novim generacijama obožavatelja.
### Fokus na rast navijača
Partnerstvo s Dva kruga predstavlja sljedeću fazu strategije rasta navijača MotoGP-a. Ova strategija naglašava predanost MotoGP-a u izgradnji šireg i angažiranijeg globalnog sljedećeg sljedećeg. U okviru ovog teka, Dva kruga će koristiti podatke iz prethodnih istraživanja tržišta kako bi izgradili detaljnije strategije za angažiranje obožavatelja.
### Redefinirana strategija društvenog sadržaja
Dva kruga će raditi unutar globalnog digitalnog ekosustava MotoGP-a s ciljem pružanja redefinirane strategije društvenog sadržaja. Ova strategija obuhvaća sve aspekte — od kreativnih ideja do izvještavanja i uvida. S naglaskom na ključna tržišta, cilj je stvoriti dublje veze s obožavateljima i omogućiti im angažman koji nadmašuje tek pasivno gledanje.
### Izjave ključnih aktera
Kelly Brittain, dr. med. globalnog marketinga u MotoGP-u, istaknuo je da se ne radi samo o povećanju volumena sadržaja, već o osiguravanju smislenog i mjerljivog rasta. “S tržištima poput SAD-a i Velike Britanije koja imaju ogroman neiskorišteni potencijal, potrebni su nam partnerski odnosi koji će nam pomoći ostvariti pravi angažman”, rekao je Brittain.
S druge strane, Moe Hamdhaidari, direktor u Dva kruga, dodao je da MotoGP već jest jedan od najuzbudljivijih sportova, ali da postoji nepotrošeni potencijal rasta na ključnim navijačkim tržištima. “Uz pomoć podataka i kreativnog razmišljanja, možemo doći do nove generacije obožavatelja”, izjavio je Hamdhaidari.
### Ulaganje u globalnu marku i digitalnu prisutnost
Ovo partnerstvo također odražava širu investiciju MotoGP-a u svoju globalnu marku i digitalnu prisutnost. Ključni aspekt ove strategije je angažman mladih i dugoročni komercijalni rast. MotoGP prepoznaje važnost prilagodbe svojoj ciljanoj publici, što je ključno za održivost sporta u sve konkurentnijem okruženju.
### O agenciji Dva kruga
Dva kruga specijalizirani su za upravljanje publikama i prihodima za vodeće svjetske sportske i zabavne organizacije. Kroz 13 međunarodnih ureda smještenih u gradovima kao što su Amsterdam, Berlin, London i New York, Dva kruga upravljaju interakcijama s navijačima više od 950 klijenata. Njihove usluge uključuju analizu podataka i strategije rasta prihoda kroz medijska prava, sponzorstva i licenciranje.
### Suradnje s drugim organizacijama
Dva kruga surađuju s raznim drugim organizacijama u svijetu sporta i zabave, uključujući NFL, Premier ligu, Wimbledon, World Rugby, EA Sports i UEFA. Ova široka suradnja omogućuje im stjecanje dragocjenih uvida u ponašanje navijača, što konzistentno poboljšava strategije angažiranja i rasta.