Fabio Quartararo izdržao je još jedan frustrirajući vikend na japanskom Grand Prixu, gdje je ponovno pretrpio nedostatak goriva kasno u utrci, problem koji ga je već pogodio na Grand Prixu Misanoa prije samo tri tjedna. Ovoga puta, u Motegiju, Quartararo je izgubio mjesto od Johanna Zarca, završivši na 12. mjestu nakon što je morao usporiti zbog nedostatka goriva neposredno prije kraja utrke.
Poznato je da francuski vozač nije utajio svoju neugodnost nakon utrke. ” Opet smo izgledali pomalo glupo. Po drugi put u tri utrke, malo je previše “, rekao je, ističući utjecaj ovog ponavljanja tehničkih problema na njegov nastup i rangiranje.
Tromjesečno je objasnio da problem nije samo nedostatak goriva, nego i od neispravnih svjetala upozorenja na njegovoj nadzornoj ploči. ” Naše strategije ne rade. A svjetla na nadzornoj ploči ne rade kao što mislimo. Svjetlo je upalilo tek kada sam već bio bez plina. Prekasno je “, dodao je.
Fabio Quartararo: ” Osjećao sam se kao da se vozim po istrošenim gumama iz prvog kruga
Ovaj incident podsjeća na onaj koji se dogodio u Misanu, gdje Tromjesečno u petom položaju prije nego što je ponestalo goriva, morao se zadovoljiti sedmim mjestom. Ovi nedostatak goriva koštali su ga vrijednih bodova u ljestvici i pogoršali njegovu frustraciju u ionako teškoj sezoni.
Pored problema s gorivom, Tromjesečno je također spomenuo poteškoće u vezi s prianjanjem Yamaha M1. ” Bio je to težak vikend. Osjećao sam se kao da se vozim po istrošenim gumama iz prvog kruga. Nisam se držao od početka. To je nešto što ne razumijemo. “, objasnio je.
Također je kritizirao pretjerano oslanjanje svog bicikla na karakteristike kruga, a ne na vlastitu unutarnju izvedbu: ” Naš bicikl previše ovisi o stazama, a ne na samom biciklu “, zaključio je, ističući tehničke izazove s kojima se suočava ove sezone.
Osvjetljavanje motegi ✨ ON Zona obožavatelja bila je još jednom posebna 🤩
Hvala svim navijačima koji su se pojavili! Hvala ❤️#JapaNegp 🇯🇵 pic.twitter.com/vsfahkvoxm
– MotoGP @ 🏁 (@MoTogp) 6. listopada 2024
MotoGP, Japan J3: Rangiranje