Francuski Grand Prix: Predstartska Uzbuđenja i Rezultati FP1
Francuski Grand Prix krenuo je na leteći start, a pažnju je odmah privukao Jorge Martin iz tima Pramac Ducati koji je u prvom besplatnom treningu za MotoGP postavio vrijeme referentnog vremena od 1’31.421. Njegova odvažna odluka o korištenju meke stražnje gume dala mu je prednost pred ostalim natjecateljima, a Martin je pokazao da znanje o strategiji može biti presudno na ovakvim natjecanjima.
Nepredvidivost i Talenti
Na drugom mjestu našao se mladi vozač KTM-a, Pedro Acosta, koji je završio samo 0,237 sekundi iza Martina. Ovaj talentirani vozač nastavlja iznenađivati svojim nastupima u prvoj sezoni klase MotoGP, pokazujući izvanredan potencijal i brzinu.
U grupi natjecatelja, Maverick Viñales iz Aprilija dovršio je vodeći trio, s vremenom koje je bilo samo 0,257 sekundi sporije od Martinovog. Ova tri vozača postavila su temelje za ubrzan natjecateljski duh koji će se osjetiti tijekom cijelog vikenda.
Snaga i Izazovi
Iza vodeće trojke, dvojac Ducati, sastavljen od Enea Bastianinija i Pecco Bagnaia, pokazao je snagu završivši na četvrtom i petom mjestu. Dok su se natjecatelji približavali vijencu, pokazali su svoju leteću brzinu krugova i solidan tempo za utrku.
Šesta pozicija pripala je Alexu Marquezu iz Ducati Gresini tima, dok je Aleix Espargaro iz Aprilije zauzimao sedmo mjesto. Ovaj dobar start slikao je borbu i konkurentnost među vozačima, primjećujući da su svi na visokom stupnju spremnosti.
Teške Unikatne Izvedbe
U trenucima koji su uslijedili, vozači Honde suočili su se s izazovima. Joan Mir i Luca Marini završili su pomalo razočaravajuće na začelju ljestvice. Marini je trgovao gotovo dvije sekunde sporije od vodećeg vozača, postavljajući pitanje o trenutnoj konkurentnosti Honde na ovom Grand Prix-u.
Društvo od strane vozača, kao što su Franco Morbidelli i Alex Rins, također nije zadovoljilo standarde. Morbidelli je završio na 12. mjestu, dok je najbolji rezultat za Yamaha bio Rinsov 13. položaj, ističući probleme kojima se suočavaju japanski proizvođači.
Uzbudljivi Trenuci i Nove Strategije
Iako je bio u teškoj situaciji, Fabio Quartararo pokazao je znakove nade. U jednom trenutku je više od nekoliko desetinki do najboljih vozača, ali njegov učinak nije bio dovoljan za osiguravanje ulaska u Q2.
Pored toga, zanimljivo je primijetiti kako su se vozači Aprilije i Jorge Martin odlučili za testiranje tvrde prednje gume u pripremama za utrku, što može značajno utjecati na strategije tijekom samog natjecanja.
Rezultati FP1: Tko je Tko
Kao rezultat prvog treninga, pred nama je bio odličan uvid u trenutne performanse vozača i njihovu sposobnost prilagodbe na uvjete u Le Mansu. Središnji dio treninga omogućio je dodatne prilagodbe na guskama i taktike vozača, dok su vozači Ducati još jednom demonstrirali svoju brzu i stabilnu vožnju.
Vrijeme prvih 10 vozača FP1:
- Jorge Martin (Ducati) – 1’31.421
- Pedro Acosta (KTM) – 1’31.658
- Maverick Viñales (Aprilia) – 1’31.678
- Enea Bastianini (Ducati) – 1’31.699
- Pecco Bagnaia (Ducati) – 1’31.727
- Alex Marquez (Ducati Gresini) – 1’31.900
- Aleix Espargaro (Aprilia) – 1’32.000
- Alex Rins (Yamaha) – 1’32.100
- Franco Morbidelli (Ducati PRAMAC) – 1’32.200
- Joan Mir (Honda) – 1’32.300
Ostali Promatrani Trenuci
Bila su to uzbudljiva i nepredvidljiva početna sat vremena na francuskoj stazi, gdje su se mnoge priče i strategije razotkrile na svakom zavoju. Kako se približavamo kvalifikacijama, uzbuđenje se povećava, a svi očekujemo tko će krenuti prema Q2 i izboriti najbolje pol pozicije za utrku.