Borbe Pecco Bagnaia na Ducati GP25 intrigantni su veslač. Dok Marc Marquez dominira u prvenstvu, dvostruki talijanski svjetski prvak bori se da pronađe noge, prikupljajući loše nastupe. Pojavljuje se podebljana teorija: Što ako je GP25 postao bicikl “napravljen za vanzemaljce”, poput Ducatija Caseyja Stonera 2007. godine?
Pecco Bagnaia, dvostruki svjetski prvak, prolazi kroz teško razdoblje s Ducati GP25. S 51 bodom zaostatka iza svog suigrača Marc Marquez, vođe prvenstva, pa čak i iza Alex Marquez na GP24, talijanski vozač se suočava s izazovima u ukroćivanju svog novog stroja. U podcastu Crash MotoGP iznosi se fascinantna teorija: poteškoće vezane uz mokar mogli bi biti rezultat jedinstvenih tehničkih preinaka i nedostatka pouzdanih referentnih točaka. Izgubili su Jorgea Martina i Enea Bastianinija, još dvojicu vozača koji su mogli preći s GP24 na GP25. Pecco Bagnaia je jedini vozač koji je poduzeo ovaj korak, čitamo.
Različiti Marquez i Fabio di Giannantonio, kojima je GP23 bio poznato teško vozilo, predstavljaju drugačiji izazov. mokar je jedini koji je izravno prešao s GP24 na GP25, što dodatno otežava prilagodbu. Marc i Fabio dolaze s GP23, teškog bicikla. Za njih je GP25 bolji motocikl, objašnjavaju analitičari.
Osobitost Marqueza i njegovih vožnji često odražava stil Caseyja Stonera iz njegovih dana. To je kao da Ducati temelji svoje performanse na onome što je Stoner postigao. Marc bi trebao biti gotovo isključen iz prosjeka, tako da njegove impresije ne pomažu u analizi problema GP25.
Ključni problem leži u osjećaju prednje strane, što se pokazalo kao ponavljajuća slabost za mokar i Giannantonio. Fabio se također žalio na osjećaj sprijeda i suočava se s istim briga. Situacija je dodatno zakomplicirana Bagnaijinim neuspjehom na Le Mansu, gdje je pao u sprint utrci i Grand Prix bez postizanja bodova, pojačavši njegovu krizu.
Ducati GP24 je glomazna referenca
Davide Lateozzi, vođa tima, također je naglasio da je GP25 motor u početku zamišljen kao evolucija, ali se pokazao različitim. Rekli su nam da moramo birati između originalnih 25 i 24, ali sada su se odlučili za hibridnu verziju. Nemoguće je promijeniti, jer motor je smrznut, što dodatno otežava prilagodbe.
Troje vozača na GP24 – uključujući Alex Marquez – svi su dosegli postolje ove sezone, potvrđujući konkurentnost starog stroja. Sva tri jahača GP24 stigla su do postolja. Ovaj je bicikl čvrst., ističu analitičari. mokar u potrazi za rješenjima, uspoređuje svoje podatke s podacima iz prošle godine i GT24, ali razlike u krugovima (Tajland, Argentina, Katar) i varijabilni uvjeti (kiša u Jerezu, noć u Losailu) kompliciraju analizu problema. Incident s Bastianinijem u Le Mansu, opisan kao “trkački incident”, dodatno je pojačao frustracije.
Za Marqueza, vrijeme postaje ključno. Sve je postalo mnogo složenije. Dok Marquez predvodi s GP24, Ducati se suočava s izazovima u rješavanju enigmatskog GP25. mokar u potrazi za osjećajem, morat će sakupiti podatke i mentalitet svog prvaka kako bi preokrenuo trend. U MotoGP-u, gdje se svaka točka broji, ova tehnička borba mogla bi redefinirati njegovu sezonu – i budućnost. Chicho Lorenzo spominje u njegovu korist: “On je usred oluje. Vidjet ćemo kako reagira ili se nikada ne oporavi.