• Impressum
  • About
  • Contact
  • Join Us
  • Privacy Policy
  • Terms
  • Marketing i oglašavanje
Thursday, June 19, 2025
  • Login
  • POČETNA
  • FORMULA 1
    • Vijesti
    • FORMULA E
    • Poredak timova
    • Poredak vozača
  • RALLY
    • ERC
    • Vijesti
    • HR Rally
    • WRC
  • TOURING
    • Vijesti
    • HR Krug
    • NASCAR
    • V 8
    • WTCC
  • HILLCLIMB
    • EHC
    • HR Brdo
    • Pikes peak
    • Vijesti
  • MOTO GP
    • Poredak
    • Vijesti
  • OFF ROAD
    • Vijesti
    • Dakar
    • HR offroad
    • RALLY RAID
    • RALLYCROSS
  • DRIFT
  • LIFESTYLE
No Result
View All Result
MotorsportHR
  • POČETNA
  • FORMULA 1
    • Vijesti
    • FORMULA E
    • Poredak timova
    • Poredak vozača
  • RALLY
    • ERC
    • Vijesti
    • HR Rally
    • WRC
  • TOURING
    • Vijesti
    • HR Krug
    • NASCAR
    • V 8
    • WTCC
  • HILLCLIMB
    • EHC
    • HR Brdo
    • Pikes peak
    • Vijesti
  • MOTO GP
    • Poredak
    • Vijesti
  • OFF ROAD
    • Vijesti
    • Dakar
    • HR offroad
    • RALLY RAID
    • RALLYCROSS
  • DRIFT
  • LIFESTYLE
No Result
View All Result
MotorsportHR
No Result
View All Result
Home MOTO GP Poredak

MotoGP 2025: Ducati na vrhu, Honda donosi iznenađenja, Aprilia bez potrebne strogosti, KTM i Yamaha suočeni s krizom

19/06/2025
in Poredak
0 0
0
MotoGP 2025: Ducati na vrhu, Honda donosi iznenađenja, Aprilia bez potrebne strogosti, KTM i Yamaha suočeni s krizom
Share on FacebookShare on Twitter

Nakon što su prve dvije grands prix u Buriramu i Termasu, ljestvici MotoGP Konstruktor 2025. godine otkrivaju svoje istine: Ducati (74 boda) povećava gadno jaz, Honda (26 bodova) se povećava, dok su Aprilia (22 boda), KTM (22 boda) i Yamaha (13 bodova). Jesu li dva vikenda dovoljno za suđenje? Ne, pogotovo na egzotičnim pjesmama poput Burirama, prizora zimskih testova. Ali brojevi govore sami za sebe: samo Honda slijedi, iako iz daljine, trijumfalni marš Borga Panigale. Analiza zbunjujućeg početka sezone …

Dominacija Ducatija

Ducati je i dalje u najužem vrhu MotoGP-a, s nevjerojatnih 74 bodova na ljestvici konstruktora, što predstavlja porast od 3 boda u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Njihovi vozači, vođeni Marc Marquezom, osvojili su sve četiri utrke do sada (dva sprinta i dva Grand Prixa). Ova apsolutna dominacija ukazuje na to da Ducati ostaje mjerilo u MotoGP-u, nudeći kombinaciju performansi, pouzdanosti i prilagodljivosti koja im daje prednost nad konkurencijom.

Honda se vraća u formu

Honda je iznenađenje na početku sezone, zauzimajući drugo mjesto s 26 bodova, što je poboljšanje od 18 bodova u usporedbi s 2024. godinom. Ovaj uspjeh u velikoj mjeri pripisuje se Johannu Zarcu, koji je imao impresivnu utrku u Argentini, gdje je završio u prvih deset. Joan Mir priznaje da su tehnička poboljšanja na RC213V motoru značajno unaprijedila performanse, unatoč postojećim ograničenjima.

“Dobro radimo,” rekao je Mir. “Dosljedno biti u prvih 10 i rezultati koje je dobio Johann Zarco pokazuju da je naš paket sada konkurentan.” Tehnička poboljšanja koja su implementirali pod vodstvom Romana Albesiana i nova strategija rada izgleda da daju plodove.

Izazovi za Apriliju, KTM i Yamahu

Aprilija se nalazi na trećem mjestu s 22 boda, iako vjerovatno može postići bolji rezultat da nije bilo diskvalifikacije Ai Ogura u Argentini, što im je odnijelo važnih osam bodova. Također, izostanak Georga Martina, prošlogodišnjeg svjetskog prvaka, dodatno otežava situaciju. Unatoč ovim preprekama, Aprilija ostaje natjecateljski tim i prerano je donositi konačne zaključke o njihovim performansama.

KTM, koji je lani bio druga snaga s 50 bodova, sada se nalazi na četvrtom mjestu s tek 22 boda. Njihova nedavna izvedba baca sjenu na očekivanja od tima s četiri vrhunska vozača (Pedro Acosta, Brad Binder, Enea Bastianini i Maverick Viñales). Veliki problemi u upravljanju gumama i slične poteškoće s modelom 16 RC2025 ponovo se javljaju, slijedeći loše rezultate iz 2024. godine.

Pete Beirer, direktor KTM Racing, priznaje da rezultati nisu na razini očekivanja: “Daleko smo od zadovoljstva kako su stvari počele. Rezultati govore sami za sebe.” KTM će morati brzo pronaći rješenja kako bi izbjegao ozbiljne probleme ove sezone.

Yamaha zatvara ljestvicu s tek 13 bodova, što predstavlja gubitak od 2 boda u odnosu na prethodnu sezonu. Ova razočaravajuća situacija ukazuje na to da kriza japanskog proizvođača još nije završena. Fabio Quartararo, glavni vozač tima, izrazio je svoju frustraciju nakon Argentina Grand Prix: “Znao sam da se ne možemo boriti protiv vođa, ali ne u ovoj mjeri. Ove zime sam mislio da smo napredovali, ali bojim se da nisam u pravu.”

Uoči nadolazeće utrke na Krugu Amerike, gdje je Yamaha nekada blistala, vozači s nestrpljenjem očekuju mogućnost preokreta. Ipak, bez značajnih poboljšanja na modelu M1, Yamaha se suočava s rizikom od daljnjeg zaostajanja tijekom sezone.

Zbroj konstruktora nakon prve dvije grands prix pokazuje duopolski sustav: Ducati dominira bez dijeljenja, dok Honda bilježi ohrabrujuće znake oporavka. S druge strane, Aprilia, KTM i Yamaha moraju se suočiti s ozbiljnim tehničkim i strateškim izazovima koji bi mogli odrediti sudbinu njihovih sezona.

Pritisak je na KTM i Yamahau, a timovi će morati brzo pronaći rješenja kako bi ostali konkurentni i izbjegli gubitak tla u utrci za naslov. U međuvremenu, Ducati i Honda uživaju u svojim uspjesima, dok se sezona MotoGP nastavlja sa svojom nepredvidivošću.

Next Post
Katherine Legge planira završiti posao na 103. PPIHC | Pikes Peak Hill Climb

Katherine Legge planira završiti posao na 103. PPIHC | Pikes Peak Hill Climb

Paddonova vožnja za tim s bazom u Omaghu

Paddonova vožnja za tim s bazom u Omaghu

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

  • Trending
  • Comments
  • Latest
F1 Poredaj 2025: Ažurirani bodovi vozača i konstruktora, rezultati nove sezone Formule 1

F1 Poredaj 2025: Ažurirani bodovi vozača i konstruktora, rezultati nove sezone Formule 1

19/03/2025
Kako djeluje sustav bodovanja u F1: Bodovi za utrke i sprintere Formule 1

Kako djeluje sustav bodovanja u F1: Bodovi za utrke i sprintere Formule 1

21/03/2025
Tragedija u Poljskoj: Talijanski vozač mitinga Matteo Doretto preminuo u sudaru tijekom priprema za Europsko prvenstvo

Tragedija u Poljskoj: Talijanski vozač mitinga Matteo Doretto preminuo u sudaru tijekom priprema za Europsko prvenstvo

11/06/2025
Otok Man TT 2025: Svi rezultati

Otok Man TT 2025: Svi rezultati

02/06/2025
GAT: Sam Collinsova ispitivanja i prognoze za 2025. godinu

GAT: Sam Collinsova ispitivanja i prognoze za 2025. godinu

0
Viren i Isuru najbrži na usponu na brdo Eliyakanda drugu godinu zaredom

Viren i Isuru najbrži na usponu na brdo Eliyakanda drugu godinu zaredom

0
F1 predsezonsko testiranje 2025: Tko je postigao najbržu brzinu i tko je odvozio najviše krugova na testiranju u Bahreinu 2025. godine?

F1 predsezonsko testiranje 2025: Tko je postigao najbržu brzinu i tko je odvozio najviše krugova na testiranju u Bahreinu 2025. godine?

0
Kako je Marquez smanjio tlak u gumama

Kako je Marquez smanjio tlak u gumama

0
Retro kategorija debitira na festivalu Winton

Retro kategorija debitira na festivalu Winton

19/06/2025
Shane van Gisbergen otkriva izazov ovalne staze koji ga sprječava u prijelazu na NASCAR

Shane van Gisbergen otkriva izazov ovalne staze koji ga sprječava u prijelazu na NASCAR

19/06/2025
Četiri smrtna slučaja na Targa Tasmania Rally zbog ‘pogreške vozača’, zaključuje mrtvozornik

Četiri smrtna slučaja na Targa Tasmania Rally zbog ‘pogreške vozača’, zaključuje mrtvozornik

19/06/2025
Paddonova vožnja za tim s bazom u Omaghu

Paddonova vožnja za tim s bazom u Omaghu

19/06/2025

Recommended

Retro kategorija debitira na festivalu Winton

Retro kategorija debitira na festivalu Winton

19/06/2025
Shane van Gisbergen otkriva izazov ovalne staze koji ga sprječava u prijelazu na NASCAR

Shane van Gisbergen otkriva izazov ovalne staze koji ga sprječava u prijelazu na NASCAR

19/06/2025
Četiri smrtna slučaja na Targa Tasmania Rally zbog ‘pogreške vozača’, zaključuje mrtvozornik

Četiri smrtna slučaja na Targa Tasmania Rally zbog ‘pogreške vozača’, zaključuje mrtvozornik

19/06/2025
Paddonova vožnja za tim s bazom u Omaghu

Paddonova vožnja za tim s bazom u Omaghu

19/06/2025

About:

Dobrodošli na Motorsport.hr, vaš glavni izvor vijesti, analiza i uzbudljivih priča iz svijeta motosporta! Bez obzira jeste li strastveni obožavatelj, povremeni pratitelj ili sami sudjelujete u utrkama, ovdje ćete pronaći sve što vam je potrebno za dozu brzine i uzbuđenja
Najnovije vijesti i analize iz svih kutaka motosport svijeta.
Ekskluzivne priče i intervjue s vozačima, timovima i stručnjacima.

Najnovija ažuriranja

Retro kategorija debitira na festivalu Winton

Retro kategorija debitira na festivalu Winton

19/06/2025
0

Shane van Gisbergen otkriva izazov ovalne staze koji ga sprječava u prijelazu na NASCAR

Shane van Gisbergen otkriva izazov ovalne staze koji ga sprječava u prijelazu na NASCAR

19/06/2025
0

Popularna ažuriranja

Povijesni uspjesi Holdena Commodorea u Bathurstu

Povijesni uspjesi Holdena Commodorea u Bathurstu

18/04/2025
0

Nova istraživačka igra od Art of Rally izgleda kao spoj Mudrunnera i FireWatcha, jedva čekam sjesti za volan!

Nova istraživačka igra od Art of Rally izgleda kao spoj Mudrunnera i FireWatcha, jedva čekam sjesti za volan!

10/03/2025
0

  • Impressum
  • About
  • Contact
  • Join Us
  • Privacy Policy
  • Terms
  • Marketing i oglašavanje

© 2025 Motorsport.hr

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • POČETNA
  • FORMULA 1
    • Vijesti
    • FORMULA E
    • Poredak timova
    • Poredak vozača
  • RALLY
    • ERC
    • Vijesti
    • HR Rally
    • WRC
  • TOURING
    • Vijesti
    • HR Krug
    • NASCAR
    • V 8
    • WTCC
  • HILLCLIMB
    • EHC
    • HR Brdo
    • Pikes peak
    • Vijesti
  • MOTO GP
    • Poredak
    • Vijesti
  • OFF ROAD
    • Vijesti
    • Dakar
    • HR offroad
    • RALLY RAID
    • RALLYCROSS
  • DRIFT
  • LIFESTYLE

© 2025 Motorsport.hr