• Impressum
  • About
  • Contact
  • Join Us
  • Privacy Policy
  • Terms
  • Marketing i oglašavanje
Friday, June 27, 2025
  • Login
  • POČETNA
  • FORMULA 1
    • Vijesti
    • FORMULA E
    • Poredak timova
    • Poredak vozača
  • RALLY
    • ERC
    • Vijesti
    • HR Rally
    • WRC
  • TOURING
    • Vijesti
    • HR Krug
    • NASCAR
    • V 8
    • WTCC
  • HILLCLIMB
    • EHC
    • HR Brdo
    • Pikes peak
    • Vijesti
  • MOTO GP
    • Poredak
    • Vijesti
  • OFF ROAD
    • Vijesti
    • Dakar
    • HR offroad
    • RALLY RAID
    • RALLYCROSS
  • DRIFT
  • LIFESTYLE
No Result
View All Result
MotorsportHR
  • POČETNA
  • FORMULA 1
    • Vijesti
    • FORMULA E
    • Poredak timova
    • Poredak vozača
  • RALLY
    • ERC
    • Vijesti
    • HR Rally
    • WRC
  • TOURING
    • Vijesti
    • HR Krug
    • NASCAR
    • V 8
    • WTCC
  • HILLCLIMB
    • EHC
    • HR Brdo
    • Pikes peak
    • Vijesti
  • MOTO GP
    • Poredak
    • Vijesti
  • OFF ROAD
    • Vijesti
    • Dakar
    • HR offroad
    • RALLY RAID
    • RALLYCROSS
  • DRIFT
  • LIFESTYLE
No Result
View All Result
MotorsportHR
No Result
View All Result
Home MOTO GP Poredak

MotoGP 2024: Statistika sudara

24/03/2025
in Poredak
0 0
0
MotoGP 2024: Statistika sudara
Share on FacebookShare on Twitter

MotoGP 2024: Godina padova s Pedro Acostom na vrhu

Godina 2024. obilježit će se posebno velikim brojem padova u MotoGP -u, a Pedro Acosta na vrhu ove ljestvice.

Kako se sezona MotoGP 2024. bliži kraju, izvješća otkrivaju neke zanimljive podatke o sudarima jahača, često prikladni pokazatelj rizika i izazova s kojima se suočavaju tijekom cijele godine. Na vrhu liste nalazi se španjolski novajlija Pedro Acosta, koji je pao čak 28 puta, potvrđujući da ova sezona nije bila samo putovanje, već i ozbiljna lekcija za mladog vozača.

Pedro Acosta: Sportaš s velikim srcem i brojnim padovima

Pedro Acosta, vozeći za Red Bull Gasgas Tech3, lider je po broju padova. Od tih 28 padova, dva su bila osobito teška: na japanskom Grand Prixu, gdje je pao tijekom sprinta, te tijekom glavne utrke dok je bio na visokom drugom mjestu. Acostina agresivnost i odlučnost da nadmaši sebe odražavaju se u njegovom stilu vožnje, iako mu se ponekad obijaju o glavu, doslovno.

Iskusni vozači ne odustaju: Marquez i Miller

Marc Marquez, poznat po svojoj hrabrosti i agresivnom pristupu, doživio je 24 pada tijekom sezone. Bez obzira na svoje dugogodišnje iskustvo, Marquez ne želi biti konzervativan, što ga često dovodi u rizik. Njegov brat, Alex Marquez, također vozi za Gresini/Ducati i završava sezonu s 21 padom. Njihova razina izazova ilustrira koliko su konkurentne staze MotoGP-a ovogodišnje.

Na listi padova slijedi Jack Miller (Red Bull KTM) s 20 padova. Miller ne beži od mišljenja o svom stilu vožnje i često se opisačuje kao vozač koji uživa u preuzimanju rizika, što rezultira brojnim uzbudljivim, ali i opasnim trenucima na stazi.

Izazovi novaka i veterana

S obzirom na sve veće izazove, George Martin, svjetski prvak s 15 padova, uspijeva održati svoj status unatoč brojnim prijetnjama iza sebe. Njegov glavni protivnik, Pecco Bagnaia, doživio je samo 9 padova, što sugerira drugačiji pristup vožnji. Samo devet padova, a i dalje izazovan kao jedan od najboljih vozača u sezoni.

Statistika padova: Tko vodi, a tko pazi?

Statistika padova pokazuje različite stilove i razine agresivnosti među vozačima. Na dnu liste se nalaze vozači kao što su Luca Marini (Repsol Honda) s samo 4 pada, dok je Andrea Iannone jedini vozač koji nije pao tijekom sezone, što zasigurno govori o njegovoj izuzetnoj pažnji i sposobnosti upravljanja biciklom pod pritiskom.

Vrijednost konzistentnosti i minimaliziranja pogrešaka

Vozači poput Fabio Quartararo i Johann Zarco predstavljaju važnost minimiziranja pogrešaka, s brojem padova od 9 i 15, redom. Osim toga, njihova dosljednost naglašava kako je važno ne samo biti brz, već i ostati na stazi tijekom cijele sezone.

Gledajući unaprijed: Promjene i izazovi sezone 2025

Kako se bliže značajne tehničke promjene pred sezonu 2027. i prilagodbe za 2025., statistike iz 2024. služe kao podsjetnik vozačima da uspostave ravnotežu između preuzimanja rizika i postizanja dosljednih rezultata. Mlađi vozači, poput Acoste, nastavit će učiti i prilagođavati se visokokonkurenčnoj okolini, dok će stariji, poput Marqueza, pokušati iskoristiti svoja iskustva kako bi ostali relevantni u borbi za titulu.

MotoGP rangiranje sudara 2024. godine:

  • 1. Pedro Acosta (Red Bull Gasgas Tech3/KTM): 28
  • 2. Marc Marquez (Gresini/Ducati): 24
  • 3. Alex Marquez (Gresini/Ducati): 21
  • 4. Jack Miller (Red Bull KTM): 20
  • 5. Brad Binder (Red Bull KTM): 19
  • 5. Aleix Espargaró (Aprilia): 19
  • 5. Augusto Fernandez (Red Bull Gasgas Tech3/KTM): 19
  • 8. Marco Bezzecchi (Pertamina Enduro VR46/Ducati): 18
  • 9. Joan Mir (Repsol Honda): 17
  • 10. Jorge Martin (Prima Pramac/Ducati): 15
  • 10. Franco Morbidelli (Prima Pramac/Ducati): 15
  • 10. Johann Zarco (LCR Honda): 15
  • 13. Enea Bastianini (Ducati Lenovo): 13
  • 13. Fabio di Giannantonio (Pertamina Enduro VR46/Ducati): 13
  • 15. Alex Rins (Monster Energy Yamaha): 10
  • 15. Maverick Vinales (Aprilia): 10
  • 17. Francesco Bagnaia (Ducati Lenovo): 9
  • 17. Fabio Quartararo (Monster Energy Yamaha): 9
  • 19. Raul Fernandez (Trackhouse/Aprilia): 8
  • 20. Takaaki Nakagami (LCR Honda): 7
  • 21. Miguel Oliveira (Trackhouse/Aprilia): 6
  • 21. Lorenzo Savadori (Wild-Card/Zamjena Aprilia i Trackhouse/Aprilia): 6
  • 23. Pol Espargaró (Red Bull KTM divlje karte): 4
  • 23. Luca Marini (Repsol Honda): 4
  • 25. Stefan Bradl (Wildcard Honda HRC): 2
  • 25. Dani Pedrosa (Red Bull KTM): 2
  • 27. Remy Gardner (divljaka/alternativna yamaha): 1
  • 27. Michele Pirro (Pertamina Enduro VR46 / Ducati zamjena): 1
  • 29. Frank Iannon (zamjenska pertilia enduro VR46 / Ducati): 0
Next Post
Mabellini za učenje iz lekcija Paddona u ERC-u

Mabellini za učenje iz lekcija Paddona u ERC-u

Utrka prema dvostrukoj pobjedi

Utrka prema dvostrukoj pobjedi

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

  • Trending
  • Comments
  • Latest
F1 Poredaj 2025: Ažurirani bodovi vozača i konstruktora, rezultati nove sezone Formule 1

F1 Poredaj 2025: Ažurirani bodovi vozača i konstruktora, rezultati nove sezone Formule 1

19/03/2025
Kako djeluje sustav bodovanja u F1: Bodovi za utrke i sprintere Formule 1

Kako djeluje sustav bodovanja u F1: Bodovi za utrke i sprintere Formule 1

21/03/2025
Tragedija u Poljskoj: Talijanski vozač mitinga Matteo Doretto preminuo u sudaru tijekom priprema za Europsko prvenstvo

Tragedija u Poljskoj: Talijanski vozač mitinga Matteo Doretto preminuo u sudaru tijekom priprema za Europsko prvenstvo

11/06/2025
Otok Man TT 2025: Svi rezultati

Otok Man TT 2025: Svi rezultati

02/06/2025
GAT: Sam Collinsova ispitivanja i prognoze za 2025. godinu

GAT: Sam Collinsova ispitivanja i prognoze za 2025. godinu

0
Viren i Isuru najbrži na usponu na brdo Eliyakanda drugu godinu zaredom

Viren i Isuru najbrži na usponu na brdo Eliyakanda drugu godinu zaredom

0
F1 predsezonsko testiranje 2025: Tko je postigao najbržu brzinu i tko je odvozio najviše krugova na testiranju u Bahreinu 2025. godine?

F1 predsezonsko testiranje 2025: Tko je postigao najbržu brzinu i tko je odvozio najviše krugova na testiranju u Bahreinu 2025. godine?

0
Kako je Marquez smanjio tlak u gumama

Kako je Marquez smanjio tlak u gumama

0
Speedway Racing Podrška Sideshow na Bend 500 Superautomobili

Speedway Racing Podrška Sideshow na Bend 500 Superautomobili

27/06/2025
Armstrong teži višem cilju u ERC-u

Armstrong teži višem cilju u ERC-u

27/06/2025
Gledatelj poginuo tijekom 1. faze utrke Monte Carlo Rally

Gledatelj poginuo tijekom 1. faze utrke Monte Carlo Rally

27/06/2025
Ova grmska staza jednom je bila domaćin ’35 sekundi apsolutnog majona’

Ova grmska staza jednom je bila domaćin ’35 sekundi apsolutnog majona’

27/06/2025

Recommended

Speedway Racing Podrška Sideshow na Bend 500 Superautomobili

Speedway Racing Podrška Sideshow na Bend 500 Superautomobili

27/06/2025
Armstrong teži višem cilju u ERC-u

Armstrong teži višem cilju u ERC-u

27/06/2025
Gledatelj poginuo tijekom 1. faze utrke Monte Carlo Rally

Gledatelj poginuo tijekom 1. faze utrke Monte Carlo Rally

27/06/2025
Ova grmska staza jednom je bila domaćin ’35 sekundi apsolutnog majona’

Ova grmska staza jednom je bila domaćin ’35 sekundi apsolutnog majona’

27/06/2025

About:

Dobrodošli na Motorsport.hr, vaš glavni izvor vijesti, analiza i uzbudljivih priča iz svijeta motosporta! Bez obzira jeste li strastveni obožavatelj, povremeni pratitelj ili sami sudjelujete u utrkama, ovdje ćete pronaći sve što vam je potrebno za dozu brzine i uzbuđenja
Najnovije vijesti i analize iz svih kutaka motosport svijeta.
Ekskluzivne priče i intervjue s vozačima, timovima i stručnjacima.

Najnovija ažuriranja

Speedway Racing Podrška Sideshow na Bend 500 Superautomobili

Speedway Racing Podrška Sideshow na Bend 500 Superautomobili

27/06/2025
0

Armstrong teži višem cilju u ERC-u

Armstrong teži višem cilju u ERC-u

27/06/2025
0

Popularna ažuriranja


WRC Rally Italija – Dan 2 WRC – Autosport

  1. WRC Rally Italija – Dan 2 WRC – Autosport

08/06/2025
0

Tempestini na ERC-u s posebnom snagom u Švedskoj

Tempestini na ERC-u s posebnom snagom u Švedskoj

30/05/2025
0

  • Impressum
  • About
  • Contact
  • Join Us
  • Privacy Policy
  • Terms
  • Marketing i oglašavanje

© 2025 Motorsport.hr

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • POČETNA
  • FORMULA 1
    • Vijesti
    • FORMULA E
    • Poredak timova
    • Poredak vozača
  • RALLY
    • ERC
    • Vijesti
    • HR Rally
    • WRC
  • TOURING
    • Vijesti
    • HR Krug
    • NASCAR
    • V 8
    • WTCC
  • HILLCLIMB
    • EHC
    • HR Brdo
    • Pikes peak
    • Vijesti
  • MOTO GP
    • Poredak
    • Vijesti
  • OFF ROAD
    • Vijesti
    • Dakar
    • HR offroad
    • RALLY RAID
    • RALLYCROSS
  • DRIFT
  • LIFESTYLE

© 2025 Motorsport.hr