Uvod u 102. vođenje International Hill -a Broadmoor Pikes Peak
Utrka International Hill -a Broadmoor Pikes Peak jedna je od najuzbudljivijih i najtežih uspona u svijetu automobilske sportske scene. Ove godine, tijekom kvalifikacija održanih u srijedu, natjecatelji su se borili za što bolje startne pozicije, dok su vremenski uvjeti predstavljali dodatne izazove. Različite divizije, uključujući Unlimited i Pikes Peak GT4 Trophy by Yokohama, imali su priliku pokazati svoju brzinu na donjim dijelovima staze, dok su vremenski uvjeti na višim dijelovima planine utjecali na njihovu izvedbu.
Donji dio: Brzo i nepredvidivo
Na donjem dijelu staze, novak Christian Merli, višestruki prvak Europskog uspona, imao je sjajan nastup. Njegovo vozilo, vuk Aurobay GB08 2.0 HP, omogućilo mu je da postavi najbolje vrijeme u neograničenoj diviziji s fantastičnim rezultatom od 3M48,718s. Merli nije dugo čekao da poboljša vlastiti rezultat – u drugoj vožnji nadmašio je prethodni uspjeh sa vremenom od 3M42,689s. Njegov glavni konkurent, Dan Novembre, također je pokazao zavidne vještine, ali se nije mogao priljubiti uz Merlijev rekord.
U okviru Pikes Peak GT4 Trophy by Yokohama, natjecatelji su se suočili s laganom kišom, no to nije spriječilo Nuno Caetana, Lauru Hayes i Robba Hollanda da postignu iznimno bliska vremena. Razdvojenost između njih bila je manja od 0,7 sekundi nakon njihovih četvrtih vožnji, a Caetano je uspio zadržati prednost od 0,013 sekundi ispred Hayesa.
Srednji dio: Ispod vremenskih oblaka
Srednji dio staze dočekao je natjecatelje s promjenjivim vremenskim uvjetima, ali to ih nije spriječilo da odrade nekoliko prolaza. Romain Dumas, vodeći natjecatelj u Pikes Peak Open diviziji, ponovo je bio na vrhu s vremenom od 2M17,780s, što je nevjerojatno 15 sekundi brže od drugoplasiranog Jimmyja Forda. U ovom sektoru, s veseljem možemo primijetiti da su svi izložbeni unosi bili unutar najboljih šest rezultata, a Hyundai Ioniq 5 N TA Spec iz Dani Sordoa bio je najbrži među njima.
U posljednjem trenutku, uslijed promjena unutar ekipa, Randy Pobst zamijenio je Robina Shutea u automobilu s brojem 49. Ove izmjene igraju ključnu ulogu u strategiji timova tijekom kvalifikacija.
Gornji dio: Neizvjesnost na vrhu
Nažalost, gornji dio staze suočio se s težim vremenskim prilikama, koje su ometale napredak natjecatelja. Magla i nakupljeni led na vrhu staze otežali su rad otvorenim kotačima, a organizatori su bili primorani prilagoditi planove zbog ovih nepovoljnih uvjeta. Ipak, natjecatelji su imali priliku promatrati jedni druge i analizirati situaciju prije finalnih nastupa.
Pogled unaprijed: Utrka na horizontu
102. Broadmoor Pikes Peak International Hill postavljen je za nedjelju, 23. lipnja. Tijekom tjedna, pratite uživo sve nastupe na adresi livetiming.net/ppihc kako biste bili u toku s izvanrednim izdanjima ove jedinstvene utrke.
U nastavku su navedeni planovi za preostale sesije tijekom trkačkog tjedna, uključujući vježbanje i kvalifikacije, koje će pružiti dodatne uzbuđenja i iznenađenja za sve ljubitelje automobilizma.
Vježbanje/kvalifikacijski dan 3: Četvrtak, 20. lipnja
Gornji dio: Pikes Peak Open, Izložba
Srednji odjeljak: Neograničeno, Pikes Peak GT4 Trophy by Yokohama
Donji dio (kvalifikacija): Vremenski napad 1, otvoreni kotač
Izborna sankcionirana praksa: petak, 21. lipnja
Gornji dio: Neograničeno, Pikes Peak GT4 Trophy by Yokohama
Srednji dio: Vremenski napad 1, otvoreni kotač
Donji dio: Pikes Peak Open, Izložba