• Impressum
  • About
  • Contact
  • Join Us
  • Privacy Policy
  • Terms
  • Marketing i oglašavanje
Saturday, June 7, 2025
  • Login
  • POČETNA
  • FORMULA 1
    • Vijesti
    • FORMULA E
    • Poredak timova
    • Poredak vozača
  • RALLY
    • ERC
    • Vijesti
    • HR Rally
    • WRC
  • TOURING
    • Vijesti
    • HR Krug
    • NASCAR
    • V 8
    • WTCC
  • HILLCLIMB
    • EHC
    • HR Brdo
    • Pikes peak
    • Vijesti
  • MOTO GP
    • Poredak
    • Vijesti
  • OFF ROAD
    • Vijesti
    • Dakar
    • HR offroad
    • RALLY RAID
    • RALLYCROSS
  • DRIFT
  • LIFESTYLE
No Result
View All Result
MotorsportHR
  • POČETNA
  • FORMULA 1
    • Vijesti
    • FORMULA E
    • Poredak timova
    • Poredak vozača
  • RALLY
    • ERC
    • Vijesti
    • HR Rally
    • WRC
  • TOURING
    • Vijesti
    • HR Krug
    • NASCAR
    • V 8
    • WTCC
  • HILLCLIMB
    • EHC
    • HR Brdo
    • Pikes peak
    • Vijesti
  • MOTO GP
    • Poredak
    • Vijesti
  • OFF ROAD
    • Vijesti
    • Dakar
    • HR offroad
    • RALLY RAID
    • RALLYCROSS
  • DRIFT
  • LIFESTYLE
No Result
View All Result
MotorsportHR
No Result
View All Result
Home OFF ROAD HR offroad

Mate Rimac: Od garaže u Hrvatskoj do svjetske automobilske pozornice

07/06/2025
in HR offroad
0 0
0
Mate Rimac: Od garaže u Hrvatskoj do svjetske automobilske pozornice
Share on FacebookShare on Twitter

Priča o Mateu Rimcu i njegovu automobilsku tvrtku počinje u maloj garaži u Samoboru, gdje je 18-godišnji student odlučio preuzeti stvari u svoje ruke. Nakon što mu je motor na BMW-u E30 eksplodirao tijekom utrke, umjesto da potraži zamjenu, Rimac je odlučio stvoriti vlastiti električni pogonski sustav. On to opisuje kao trenutak kada je prvi put shvatio potencijal električnih automobila, naglašavajući svoj cilj: “Želio sam dokazati da električni automobili mogu biti brži od konvencionalnih nafte.”

U to vrijeme, električni automobili nisu izazivali povjerenje, često su se smatrali manje sposobnima od vozila na fosilna goriva. Mnogi su smatrali njegovu ideju ludom, što ga nije obeshrabrilo. “Sjećam se da su se svi smijali kada sam rekao da ću utrkivati električni automobil protiv benzinskog,” prisjeća se Rimac. Međutim, kontinuirano poboljšanje njegovog automobila dovelo je do obaranja pet svjetskih rekorda može 2011. godine.

Osnivanjem Rimac Automobilia 2009. godine, Mate Rimac se suočio s izazovima koji su neizbježni u zemlji s minimalnom automobilskom industrijom. Unatoč tome, odlučio se usmjeriti na proizvodnju dijelova koje je potom prodavao različitim proizvođačima širom svijeta. Ovaj poslovni model je bio ključno sredstvo financiranja njegove ambicije da razvije vlastiti hipercar.

Tvrtka je ubrzo postala nezaobilazni igrač u industriji, nudeći tehnologije koje su koristili neki od najprestižnijih svjetskih proizvođača. Rimac je s ponosom istaknuo da njegova tvrtka radi s markama poput Aston Martin, Koenigsegg, Jaguar itd., pružajući ključne komponente za njihove najnovije projekte.

Rimac-Concept-One-Reodwood-Festival-of-Speed-2017-Nick-Dungan-Godwood-0801202020202

Rimac Concept One bio je prvi veliki projekt koji je došao dvije godine kasnije, tijekom sajma automobila u Frankfurtu 2011. Uz četiri tekućinom hlađena elektromotora koji proizvode nevjerojatnih 1.224 konjske snage, ovaj je automobil mogao ubrzati od 0 do 100 km/h za samo 2,5 sekundi. Iscrpljujući tehničke izazove kako bi isporučio najbrže električno vozilo tadašnjice, ovaj model postavio je temelje za Rimacovu reputaciju.

Nakon uspjeha s Concept One, Rimac je nastavio s razvojem modela C_TWO, koji je debitovao 2019. godine. S nevjerojatnih 1.914 konjskih snaga i okretnim momentom od 2.300 Nm, ovaj automobil predstavlja vrhunsku kombinaciju tehnologije i luksuza. Iako je osnovan na temelju Concept One, C_TWO je donio brojne poboljšane tehnologije uključujući i aktivnu aerodinamiku koja dodatno poboljšava performanse.

RIMAC-C-TWO-Specifikacija-Godwood-08012020.jpg

C_TWO nudi impresivne tehnološke inovacije, uključujući razinu autonomne vožnje 4, koja omogućava automobilu da sam upravlja u raznim uvjetima. Opremljen s osam kamera, LiDAR-om, radarskim senzorima, ultrazvučnim senzorima i drugim tehnologijama, C_TWO je evolucija u svijetu električnih automobila i predstavlja ambiciju Rimcove vizije budućnosti automobilizma.

Pored toga, jedinstvena tehnologija omogućuje vozačima da ‘treniraju’ svoje sposobnosti prilikom upravljanja, omogućujući da se svaki aspekt vožnje prikazuje putem telemetrijskih podataka u realnom vremenu. Ovo čini svaki trenutak za volanom korisnim iskustvom, a C_TWO jedinstvenim automobilom na tržištu.

RImac-C_TWO-PROTOTIPI-AT-NARDO-PORSCHE-GOODWOOD-08012020202,JPG

U ovom trenutku, Rimac Automobili planira isporučiti 150 jedinica C_TWO do kraja 2021. godine, a Mate Rimac je naglasio važnost širenja svoje tehnologije i filozofije. “Hyundai i druge tvrtke će omogućiti veće proizvodne serije, pristupačne automobile koristeći našu tehnologiju,” dodao je, konačno otkrivajući svoje ambicije širenja i inovacija u auto-industriji.

Osim toga, Rimac nastavlja raditi na razvoju istraživačkog i razvojnog centra u Velikoj Britaniji, čime će dodatno osnažiti svoju prisutnost na globalnoj automobilskoj sceni. Osvojiti tržište luksuznih električnih automobila nije lako, ali sa svakim novim modelom i inovacijom, Rimac pokazuje da je spreman za izazov.

Mate Rimac, s brojnim patentima na svojim inovacijama, ostaje otvoren prema svijetu i svojim idejama. Njegova filozofija je da inovacije trebaju biti dijeljene, a ne zatvorene u okove patenata. “Mislim da ako vas netko može kopirati, onda to treba učiniti,” rekao je, demonstrirajući svoj stav o suradnji i otvorenosti u automobilskoj industriji.

Ovaj nekonvencionalni pristup je ono što Rimac čini istaknutim igračem u svijetu hipercarova, ali i izvan njega, uvodeći revoluciju u način na koji promatramo i razvijamo tehnologiju u modernom automobilizmu.

  • Rimac

  • C_TWO

  • Koncept

  • Mate Rimac

Next Post
Marc Marquez osvajaju Aragon sprint dok iskrice lete u podijelu

Marc Marquez osvajaju Aragon sprint dok iskrice lete u podijelu

Apple dodaje 9 novih igara u arkadu, a Angry Birds dolaze sljedeći mjesec

Apple dodaje 9 novih igara u arkadu, a Angry Birds dolaze sljedeći mjesec

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

  • Trending
  • Comments
  • Latest
F1 Poredaj 2025: Ažurirani bodovi vozača i konstruktora, rezultati nove sezone Formule 1

F1 Poredaj 2025: Ažurirani bodovi vozača i konstruktora, rezultati nove sezone Formule 1

19/03/2025
Kako djeluje sustav bodovanja u F1: Bodovi za utrke i sprintere Formule 1

Kako djeluje sustav bodovanja u F1: Bodovi za utrke i sprintere Formule 1

21/03/2025
Miami GP 2025: Datum vikenda, raspored, vremena i kako gledati F1 utrku na Floridi na Sky Sports | F1 vijesti

Miami GP 2025: Datum vikenda, raspored, vremena i kako gledati F1 utrku na Floridi na Sky Sports | F1 vijesti

28/04/2025
Kada i gdje gledati Formula 1 uživo na Smart TV-u, mobilnoj aplikaciji i detaljima utrka u Indiji, Velikoj Britaniji i SAD-u

Kada i gdje gledati Formula 1 uživo na Smart TV-u, mobilnoj aplikaciji i detaljima utrka u Indiji, Velikoj Britaniji i SAD-u

03/04/2025
GAT: Sam Collinsova ispitivanja i prognoze za 2025. godinu

GAT: Sam Collinsova ispitivanja i prognoze za 2025. godinu

0
Viren i Isuru najbrži na usponu na brdo Eliyakanda drugu godinu zaredom

Viren i Isuru najbrži na usponu na brdo Eliyakanda drugu godinu zaredom

0
F1 predsezonsko testiranje 2025: Tko je postigao najbržu brzinu i tko je odvozio najviše krugova na testiranju u Bahreinu 2025. godine?

F1 predsezonsko testiranje 2025: Tko je postigao najbržu brzinu i tko je odvozio najviše krugova na testiranju u Bahreinu 2025. godine?

0
Kako je Marquez smanjio tlak u gumama

Kako je Marquez smanjio tlak u gumama

0
Švedska motosport nada se sezoni 2025.

Švedska motosport nada se sezoni 2025.

07/06/2025
Kazna za kršenje jama pada prema Repcu Supercars Championshipu

Kazna za kršenje jama pada prema Repcu Supercars Championshipu

07/06/2025
Kyle Larson napušta nasilnu nesreću sprinta, …

Kyle Larson napušta nasilnu nesreću sprinta, …

07/06/2025
Ogier preuzima vodstvo na WRC Rally Sardinia nakon Neuvilleove nesreće

Ogier preuzima vodstvo na WRC Rally Sardinia nakon Neuvilleove nesreće

07/06/2025

Recommended

Švedska motosport nada se sezoni 2025.

Švedska motosport nada se sezoni 2025.

07/06/2025
Kazna za kršenje jama pada prema Repcu Supercars Championshipu

Kazna za kršenje jama pada prema Repcu Supercars Championshipu

07/06/2025
Kyle Larson napušta nasilnu nesreću sprinta, …

Kyle Larson napušta nasilnu nesreću sprinta, …

07/06/2025
Ogier preuzima vodstvo na WRC Rally Sardinia nakon Neuvilleove nesreće

Ogier preuzima vodstvo na WRC Rally Sardinia nakon Neuvilleove nesreće

07/06/2025

About:

Dobrodošli na Motorsport.hr, vaš glavni izvor vijesti, analiza i uzbudljivih priča iz svijeta motosporta! Bez obzira jeste li strastveni obožavatelj, povremeni pratitelj ili sami sudjelujete u utrkama, ovdje ćete pronaći sve što vam je potrebno za dozu brzine i uzbuđenja
Najnovije vijesti i analize iz svih kutaka motosport svijeta.
Ekskluzivne priče i intervjue s vozačima, timovima i stručnjacima.

Najnovija ažuriranja

Švedska motosport nada se sezoni 2025.

Švedska motosport nada se sezoni 2025.

07/06/2025
0

Kazna za kršenje jama pada prema Repcu Supercars Championshipu

Kazna za kršenje jama pada prema Repcu Supercars Championshipu

07/06/2025
0

Popularna ažuriranja

Rick Ware “Racing Addict” stvara valove izvan NASCAR-a i NHRA

Rick Ware “Racing Addict” stvara valove izvan NASCAR-a i NHRA

08/03/2025
0

Vrući ulaz koji voli hladnoću

Vrući ulaz koji voli hladnoću

06/03/2025
0

  • Impressum
  • About
  • Contact
  • Join Us
  • Privacy Policy
  • Terms
  • Marketing i oglašavanje

© 2025 Motorsport.hr

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • POČETNA
  • FORMULA 1
    • Vijesti
    • FORMULA E
    • Poredak timova
    • Poredak vozača
  • RALLY
    • ERC
    • Vijesti
    • HR Rally
    • WRC
  • TOURING
    • Vijesti
    • HR Krug
    • NASCAR
    • V 8
    • WTCC
  • HILLCLIMB
    • EHC
    • HR Brdo
    • Pikes peak
    • Vijesti
  • MOTO GP
    • Poredak
    • Vijesti
  • OFF ROAD
    • Vijesti
    • Dakar
    • HR offroad
    • RALLY RAID
    • RALLYCROSS
  • DRIFT
  • LIFESTYLE

© 2025 Motorsport.hr